YORUMLAR
Demek Hocam, annelerinin ağzından yumurcaklara
“Ödevlerinizi yaparken, her defasında çöp sepetinizi defterinizden yırttığınız kağıtlarla dolduruyorsunuz. Size yeni defter almaktan gına geldi artık… Yazık, günah!” Dedirtmeniz de; öğretmeni, ödevi torununuzun yaptığına ikna etmedi
Bu arada beni de orta okula, Türkçe derslerine götürdünüz. Annem rahmetli, Türkçe derslerime çok eğilirdi, hatta parçadaki kelimelerden cümle kurma aşamasında bana cümleler kurardı bir güzel. Sonra bir gün ne mi oldu? Öğretmenimiz bir kız öğrenciyle ikimizi kaldırdı, ikimize de birer kelime verdi, öğrenci arkadaş hemen cümle kurdu, ben kelimeyi elime almış seyrediyorum adeta, yaaa! Dedim kendi kendime başkasının cümleleriyle buraya kadar işte, derin bir mahcubiyettir duyduğum o an.
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Saygı ve selamlarımla...
levent taner tarafından 7/11/2016 7:12:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
:))) çok hoştu Kemal bey... Adeta hikayenin bir köşesine oturup bücürleri ve davranışlarını izledim . Gözümün önüne çocukluğumda bana ve kardeşlerime verilmiş iş bankasının kumbarası geldi.. Bazen açmak için ne kadar çaba sarf ederdik ama nafile... Kumbaramız dolduğunda annem bankaya götürür açtırdığı küçük hesaba yatırırdı paralarımızı.. Ve okul açılacağı zaman ufak tefek harcamalar için kullanırdı... YÜREĞİNİZE SAĞLIK .. Selam ve sevgilerimle
Kemnur
Öykü güzel tabi ki Kemal Hocanın kalemi her zaman takdire şayan. Ödevlerin Kemal dedeleri tarafından yapılması her ne kadar yardım amaçlıysa da uyanık öğretmen hemen durumu çakozlamış ki aslında çocuklara yardım edelim derken onların kendi başına iş yapma yeteneklerini de baltalamış ve sekte vurmuş oluyoruz. Kötü yazsınlar ama onlar yazmış olsun, ileri de mutlaka iyilerini de yazacaklardır. Yürekten tebrikler bu samimi paylaşıma Kemal Hocam...
Ahmet Zeytinci tarafından 7/10/2016 4:49:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemnur
Kemal Abim, ne demeli nasıl yorum yapmalı bilemedim. Yazı güzel pekiyi notunu da hak etmiş tamam da siz kendi çocukluğunuz da pekiyi notunu aldınız mı ki, şimdi o notu almış olmanın havasını atıyorsunuz. hadi torununuz daha çocuk, o düşünememiş ve ödevini sizin yazmanızı istemiş olabilir. Siz niye o ödevi yapıyorsunuz hayret bir şey ya! siz iyi bir öğretmene denk gelmişsiniz başkası olsa sizi okula çağırır kulağınızdan tutup sınıfa götürüp tahtanın önünde teneffüs zili çalana kadar tek ayak üzerinde bekletirdi. Dedim ya siz öğretmenine düşmemişsiniz.
Fakat itiraf edeyim hep sizin gibi bir dedem olsun istemişimdir.
Çok keyifli bir yazıydı kaleminize sağlık
Saygı ve sevgilerimle
Kemnur
Kemal hocam bende bir öğretmen olarak yazınıza yıldızlı peki verdim çok güzel anı ile anlatmışsınız ödevin konusunu :))...Öğrenmek istediğim; öğretmeni tarafından ödevi tekrarlanan torununuzun başarılı olup olmadığı tebrikler ve saygılarımla mutlu pazarlar diliyorum..