GÜLÜMSEMELER
• Bu heyecan bizde var, bu irade bizde var, bu vatanperverlik yüreklerimizde var. Bugün de teröre, teröriste, bölünmeye, saray ve soykırım soytarılarına, aktrol sürüsüne karşı mücadelemiz sürecek. Ayaklarını denk alsınlar. Bu vatan açık artırmada kazanılmış, ikinci el vatan değildir. Biz bu muazzez anıya leke sürdürmeyiz. Bunların Davutoğlu’na masal gibi geldiğini biliyoruz. Zira o çırpınmaktadır ve batmaktadır.
Be ey gafil, ey yüreksiz, ey densiz; insanlarımız ölüyor, sen hala oy hesabı yapıyorsun. Polislerimiz, sivil ve masum vatandaşlarımızın canı alınıyor, sen oy çetelesi tutuyorsun. Hiç mi Allah’tan utanmazsın?
AKP terörizmin gizli rehberidir. Dünyanın neresinde bu kadar felaket yaşanmışken, hangi partinin oyu artmıştır. Davutoğlu’nun sözlerine AKP’li kardeşlerim tepki göstermeyecek midir?
Adına açılım, çözüm derler, terör örgütü PKK’yla masaya otururlar. Adına milli birlik derler Oslo’da teröristlerle Türkiye’ye idam hükmü yazarlar. Adına ileri demokrasi derler diktatörlüğü kurmak için harekete geçerler. Adına özgürlük derler basını sustururlar. Adına 0 sorun derler, dünya alemi düşman ederler.
17-25 Aralık’tan sonra kandırıldık, aldatıldık dediler. Türk ordusunun ne kadar şerefli komutanı varsa içeri attılar, pardon dediler, aldatıldık dediler.
Esadla tatile çıktılar, kumda oynadılar, güneşte yandılar. Esad’ın gözünü boyadılar. Sabah kahvaltısını Şam’da, akşam yemeğini İstanbul’da yediler. Bir süre sonra kandırıldık dediler.
BOP’a eşbaşkan olduk diye sevindiler. Mısır’da İhvancı oldular, Esma’ya ağladılar. Bunlar gerçek münafıkları bile hayrete düşürüp, şeytanı bile hayrete düşürdüler.
Türk kimliğine çamur attılar. PKK’yla çözüm süreci başlattılar. Çözülme dedik, şehitleri istismar etmeyin dediler. Terör bu şekilde nihayete ermez dedik, işinize bakın dediler. 63 akılsızı devreye soktular Dolmabahçe’de önüne gelene çözülmeyi pazarladılar. PKK’ya teslimiyetin altyapısını hazırladılar. Öcalan canavarından barış güvercini çıkarmaya çalıştılar. İmralı canisinin 10 maddesine evet dediler, inkara saptılar. Anadile evet dediler, sonra çark ettiler. Umutluyuz güzel gelişmeler olacak dediler, teröristlere karşılama töreni düzenlediler. PKK’nın kandırdığını, HDP’nin süreci durdurduğunu söylediler. Sonra biz böyle söylemedik diye kendilerini korumaya almaya çalıştılar.
Erdoğan’ın, Davutoğlu’nun ve AKP’nin aldatıldık hikayeleri anlatmakla bitmez. Kurdukları düzenin altında kaldılar. Şimdi de milleti beyaz Toros’la korkutmakta. Toroslar gezmiyor ama doğu ve güneydoğudan devlet geri çekiliyor. Davutoğlu farkında mıdır ama Türkiye 1919 şartlarına geri dönmüştür. Toros’u bırak, haram limanlardan demir alan gemiciklere kafayı tak.
PKK terör örgütü diyen yarım aydınlar AKP’nin kanatları altındadır. Biz AKP eşittir PKK derken boşuna konuşmadık. Bunun için 1 Kasım en önemli dönüm noktasıdır.
Bizi hayırcı olarak dillendirmekte, itibara suikastlar düzenlemektedirler. Sorumluluk almaktan çekindiğimiz ileri sürülmektedir. Havuzcuların devlet bankalarından Erdoğan şahitliğiyle kredi alarak 3. havalimanı inşattına hayır dediğimiz için hedefteyiz. 7 Haziran ile 1 Kasım arasında Türkiye’de bir hükümet kurulamasının vebali Erdoğan ve Davutoğlu’nun sırtındadır. Sayın Arınç bunu ilk ağızdan itiraf etmiştir. Davutoğlu’nun herhangi bir koalisyon teklifi tarafımıza iletilmemiştir. DEVLET BAHÇELİ DEVAM EDİYOR
Erdoğan ve Davutoğlu kaybettikleri iktidarı, kazanabilmek için müşterek kurgulamışlardır. Hükümet kurulamamasın günahı bunların üzerinedir. Bizim dört ilkemizin kabul edilmesi üzerine bedenimizi ortaya koymaya hazır olduğumuzu söyledik.
Halbuki her şeye evet demiş, Kılıçdaroğlu yüzde 60’lık bloktan bahsederken bir tek yalvarmadığı kalmıştır. AKP’nin başından beri koalisyon kurma düşüncesi yoktu. Bizimle görüşmeden önce erken seçim diyen Davutoğlu’dur. Davutoğlu bize yalnızca erken seçim, seçim hükümeti, azınlık hükümeti teklifiyle gelmiştir. Bizden hayır yanıtı almıştır. Bize hayırcı diyenler önce haysiyet testinden geçmelidir. Bizim hayır dediklerimizde de hayır vardır, her şey de ortadadır.
1 Kasım’dan sonra Türkiye hükümetsiz kalmayacaktır. MHP 4 ilkesi çerçevesinde HDP dışında her parti ile iktidar kurmaya hazırdır. Oylarımızın düştüğünü ahlaksızca söyleyenler, içimizden çıkan dönek ve devşirmeler 1 Kasım akşamı rezil, rüsva olacaktır. Kaygıları, telaşları bu yüzdendir. MHP tuzakları bozarak geliyor. MHP; AKP, CHP, HDP kuşatmasını kırarak geliyor. MHP 1 Kasım’da iktidara geliyor.
Küresel uzantılar, ihanet şebekeleri geldikleri gibi gideceklerdir. Hangi oyunları tertip ederlerse etsinler bir kez daha ilan ediyorum ki Türkiye Cumhuriyeti tektir. Milli birlik ve bütünlüğümüzün temeli; tek millet, tek bayrak, tekbir üçlüsüdür.
DEVLET BAHÇELİ’NİN ANKARA MİTİNG KONUŞMASI
• Taraf gazetesi yazarı Murat Belge, kendisinin de bulunduğu “Akil İnsanlar Heyeti”ne ilişkin “Heyet konu mankeni gibiydi” dedi. Belge ayrıca 2010 Referandumunda “Evet” oyu kullanmasına dair “Kendimi kandırılmış hissediyorum” açıklamasında bulundu.
BASINDAN
• Yeni Akit gazetesi yazarı Abdurrahman Dilipak, Kanada’da katıldığı bir konferansta Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın başkan seçilmesi durumunda "halife" olacağını ve Ak Saray’daki odaların "hilafet temsilcilikleri" açılacağını söyledi. Hilafet şu anda TBMM’ye intikal etmiştir. Bu anlamda hükümet tarafından gereği yerine getirilmektedir" diyen Dilipak, “Tayyip Erdoğan başkanlık sistemine geçerse kendisi bu anlamda bütün İslam beldelerinden Hilafete bağlı bölgelerden muhtemelen kendisine müşavir tayin edecek ve İslam birliğinin Beştepe’deki, o 1005 odada hepsinin temsilciliklerini açacak. Hilafetin kaldırılmadığını ancak fonksiyonlarının sınırlandırıldığını anlatan Dilipak, şöyle konuştu: ‘’Yasada ‘Cumhuriyetin şahs-ı manevisinde mündemiçtir’ denildi. Yani fonksiyonları sınırlandırıldı. Bugünki dini vakıflar ve Diyanet İşleri Başkanlığı bir kısım hizmetleri tenfiz etmekle görevlendirildi. Yasaya göre hilafet kaldırılmadı. Hilafet şu anda TBMM’ye intikal etmiştir. Bu anlamda hükümet tarafından gereği yerine getirilmektedir. Tayyip Erdoğan başkanlık sistemine geçerse, kendisi bu anlamda bütün İslam beldelerinde, hilafete bağlı bölgelerde, muhtemelen kendisine müşavirler tayin edecek ve İslam Birliği’nin Beştepe’de temsilciliklerini açacak. Zaten birilerinin Tayyip Erdoğan’a düşmanlıklarının ve kaçak saray diye yaygara koparmalarının sebebi de o. Dünyanın neresinde Osmanlı Milletler Topluluğu çerçevesinde Müslüman bir topluluk varsa, onların temsilcilerini Beştepe’de toplayacak. Çünkü yasa, devlet başkanına onların hak ve hukuklarını koruma görevi veriyor. BASINDAN
• İçimizden birilerinin HDP ağzıyla çözüm sürecinin bozulmasından Cumhurbaşkanımızı sorumlu tutan sözleri fena halde ağrımıza gidiyor, biline. Liderimizi kutuplaşmanın/çatışmanın sorumlusu gibi gösteren ve seçime giderken liderimizi tartışma konusu yapan yaklaşımlar ağrımıza gidiyor. Recep Tayyip Erdoğan’ın kutbunda yer almayı şeref addederiz.
YENİ ŞAFAK YAZARI MEHMET METİNER
• Arınç’ın Cumhurbaşkanlığı seçimi öncesi o saçma ’kadınlar ve kahkaha’ açıklamasını niye yaptığını şimdi daha iyi anladım:%56 oyu engellemek.
TÜRKİYE GAZETESİ YAZARI FUAT UĞUR
• 90’lı yılları geri getirmek.. Anlaşılan Arınç da o yılların ANAP’ını geri getirmek istiyor. Aylardır eşi dostu uyardığımız konu buydu işte!
SABAH YAZARI HAŞMET BABAOĞLU
• Sayın Arınç, ben 40 yıldır aynı çizgideyim. Düne kadar durduğum yeri taktir hatta teşvik ederken bugün yerenler ’değişim’i kendinde aramalı. Sayın Arınç, "Kenara çekildim" derken aslında neyi kastettiği şimdi daha iyi anlaşılıyor...:)
STAR GENEL YAYIN YÖNETMENİ NUH ALBAYRAK
• Bülent Arınç kopuşunu ilan etti. Kimse artık ’fitne çıkacak’ diye susmasın bence…
AKİT YAZARI ERSOY DEDE
• % 99’unu eleştirdiğim Arinç ifadelerinin % 1’lik haklilik payi; "Bazı türedi tiplemelerin, Ak Partili görünenlerin harekete verdiği zarar. CNN ekranından Star gazetesi yazarlarına savaş açan Arinç, seçim öncesi yapacağını yapıyor, sırtımda bir bıçak yarası hissi... Kerbela acısıyla, Ankara acısını eşitlemek, hiçbir şey bilmemektir. Arinc bildiğine göre bu bilinçli yaptığı manipülatif bir eşitlemedir. Haddimi asmak istemem ama Arinç’in İslam Tarihi, büyük günah isleyenin durumu konusundaki tartışmalar, iman konusunu bir incelemesi gerek. Arinç bize cevap veriyor… YENİ ŞAFAK YAZARI CEMİLE BAYRAKTAR
• CNN’e sevgisini ifade ediyor, ne diyelim biz sevenlerin arasına girmeyiz. Arinç’in CNN’de söylediklerinin özeti, Ak Parti kalsın, Erdoğan gitsin. Yazık vallahi, çok yazık... Hakkini yiyemem Arinç mutedil konuşuyor ancak içini yalnızca su durumda CNN’e dökmesi oldukça manidar, gerçi o hep böyleydi...
NUH ALBAYRAK
• Arınç tehlikeli olmasa, 7 Haziran’dan hemen önce en büyük fitneleri çıkarmaz, 1 Kasım’dan 1 hafta önce bugün CNN Türk’te bunları konuşmazdı… ???
• Bize TRT’de ambargo koyduranlar, şimdi CNN Türk’te "Bize TRT’de ambargo var" diyor. Hey Allah’ım ya Rabbim! İnsan gerçekten hayret ediyor. İslâm’da günah çıkarma var mı? Hadi bu espriyi geçelim, tehdit var mı? ’Yeni parti’ için şantaj var mı? PROGRAMCI FATİH TEZCAN
• İçimizden birilerinin HDP ağzıyla çözüm sürecinin bozulmasından Cumhurbaşkanımızı sorumlu tutan sözleri fena halde ağrımıza gidiyor, biline. Liderimizi kutuplaşmanın/çatışmanın sorumlusu gibi gösteren ve seçime giderken liderimizi tartışma konusu yapan yaklaşımlar ağrımıza gidiyor. Recep Tayyip Erdoğan’ın kutbunda yer almayı şeref addederiz.
YENİ ŞAFAK YAZARI MEHMET METİNER
• Nerede bir zalim varsa onun yanında olacağız.
(Hak-İş Genel Kurulu’nda yaptığı konuşma da dili sürçtü.)BAŞBAKAN AHMET DAVUTOĞLU
• PKK terör örgütü değildir…
(Önceki) - AKP MARDİN MİLLETVEKİLİ ORHAN MİROĞLU
• Uluslar arası anlaşma ve uluslar arası hukuka göre de PKK terörist bir örgüttür ve terörist örgütler listesindedir. Bugün bir PKK ve Terör sorunumuz olduğu açıkça ortada...
(Sonraki) - AKP MARDİN MİLLETVEKİLİ ORHAN MİROĞLU
• Şimdi PKK terörist bir örgüt mü? Hayır PKK terörist bir örgüt değildir. PKK kendi topraklarında belli bir siyasi programı hayata geçirmeye çalışan bir politik harekettir… Demişti. Miroğlı yine IŞİD’i de bu bağlamda değerlendirmeye aldığını belirmişti.
(Katıldığı bir televizyon programında) AKP ORHAN MİROĞLU
• Hükümete yakın A Haber’de yaptığı yorumlarla bilinen ve Atatürk’e hakaret etmesiyle gündeme gelen Tarihçi Kadir Mısıroğlu’nun hedefinde bu kez Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Ahmet Davutoğlu var. Mısıroğlu AKP’nin neden 7 HAziran seçimlerini kaybettiğini sorgularken bunun sebepleri arasında Erdoğan’ın Aleviler’in gönlünü hoş tutmak için dinini inkar etmesini ve Davutoğlu’nun Allah’a şirk koşmasını gösterdi. BASINDAN
• Mısıroğlu "Tayyip Bey Aleviler’i memnun etmek için ’benim Ehlisünnet diye bir dinim yoktur’ dedi. Bu söz yanlış bir söz. İslam eşittir Ehlisünnet. Yanlış konuştu" derken "Davutoğlu ’99 kadın adayımız var’ dedi, Allah’ın sıfatları da 99’dur. Ben bu sözü duyduğum zaman dizlerimi dövdüm ’eyvah bir ceza gelecek’ dedim. Ceza geldi. Sen neyi neyle kıyaslıyorsun" ifadelerini kullandı.
BASINDAN
• Katillerin, hırsızların sağ salim ‘uslu uslu’ dolaşamadığı bir Türkiye için 1 Kasım’da sandık başına…
AKP’Lİ SALİM USLU’NUN POSTERİNDEN
• Laikliğe karşı odak olmakla ilgili ceza alan bir siyasi parti oldu AK Parti. Laikliğe karşı odak olma, gelişen, büyüyen, muasır medeniyet seviyesine çıkan, dünya ile yarışan bir Türkiye laikliğe karşı odak olmaksa, böyle bir odak olmaktan ben onur ve gurur duyuyorum…
SAĞLIK BAKANI MEHMET MÜEZZİNOĞLU
• IŞİD militanlarının Diyarbakır’da 2 polisi şehit ettiği günün ertesinde, IŞİD’in "devlet benzeri" bir oluşum olduğunu ve basitçe "terör örgütü" denilemeyeceğini belirterek "İmkân olsa, IŞİD ile masaya oturulup müzakere yapılır mı? Bence yapılır" diye yazdı.
SABAH GAZETESİ YAZARI EMRE AKÖZ
• IŞİD’e terör örgütü diyenlere şaştığını belirten Aköz, "Britanya’dan daha geniş bir alanı kontrol eden... Maaş verip belediye hizmetleri götüren... Hepsi bir yana, ABD’nin yok edebilmek için birçok ülkeyle işbirliği yaptığı "devlet benzeri" bir oluşuma, basitçe "terör örgütü" denebilir mi?
SABAH GAZETESİ YAZARI EMRE AKÖZ
• Sabah yazarı Aköz’ün, tam da 2 polisin şehit olduğu, 5 polisin yaralandığı ve 7 IŞİD militanının öldürüldüğü operasyondan hemen sonra IŞİD ile müzakere yapılmasını teklif etmesi dikkat çekti.
BASINDAN
• Çevreci teröristlerle veya DHKP-C’lilerle müzakere masasına oturulmaz diyorum. Çünkü müzakereyi yürütecek görevli, devleti temsil ediyor. Peki, masanın karşı tarafına oturacak militan kimi temsil ediyor? Kimseyi! Sadece kendisini ve üç-beş kişiyi daha... SABAH GAZETESİ YAZARI EMRE AKÖZ
• Bir soru daha: İmkân olsa, IŞİD ile masaya oturulup müzakere yapılır mı? Bence yapılır. Çünkü adamların arkasında Irak ve Suriye’deki Sünni Araplar var. (Türkiye’de 2 milyonsempatizandan söz ediliyor.)
SABAH GAZETESİ YAZARI EMRE AKÖZ
• Kıssadan hisse: Hemen değil elbette ama önümüzdeki dönemde hem Öcalan’ı, hem de Kandil’i de devreye sokan bir Çözüm arayışının başlaması, Türkiye’nin yararına, lobinin zararına olacaktır.
SABAH GAZETESİ YAZARI EMRE AKÖZ
• Cem Küçük’e yüklenerek "Demek Kabataş olayı kurguydu ha… Kabataş olayı, 11 Haziran 2013 tarihinde ilk olarak Başbakan Erdoğan tarafından kamuoyuna duyuruldu. Cem Küçük o zaman ilk kurguyu Erdoğan mı yaptı?" diye sordu.
ABDULKADİR SELVİ
• Kabataş olayına Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın başbakanlığı döneminde sık sık değindiğini hatırlatan Abdülkadir Selvi, "Kabataş kurguydu diyen Cem Küçük, o zaman Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı da kurgu yapmakla suçladığının farkında mısın? Vicdansız adam." diye yazdı. BASINDAN
• Dışarıdan bakıldığında Selçuklu’yu görürsünüz. İçeride Osmanlı’yı görürsünüz. Çünkü Osmanlı dar yerde yaşamayı sevmezdi… TAYYİP ERDOĞAN
• Doğrudan fark edilen görkem, kibir insana rahatsızlık verir. Bu yüzden Dolmabahçe Sarayı’nı hiç sevmemişimdir. AHMET DAVUTOĞLU
• Çünkü 15 Şubat 2014 tarihinde, ”Kabataş’ta yavrusuyla beraber bir kızımıza yapılan saldırıyla alakalı, bunlar da onun üzerinde oynamaya başladılar. Şimdi bunu yalanlamaya kalkıyorlar. Yazık, yazık. Medya dünyasında amiral diye geçinenlere söylüyorum. Hele bugün attıkları başlık. Bunun altında da boğulacaksınız. Çünkü bu attığınız manşetler doğru değil. Adli Tıp raporlarını nereye saklayacaksınız? Savcının tespiti, adli tıp raporları ortada. Bundan kurtulamayacaksınız. Tarih sizi affetmeyecek” BASINDAN
• Gezi olayları sırasında bir genç kadın. Bir belediye başkanının gelini. Bir anne yanında çocuğu olduğu halde Kabataş’ta tacize maruz kaldı. Kimse o kadını taciz edenleri kınamadı, peşine düşmedi…
TAYYİP ERDOĞAN
• Tacize uğrayana kadına ise etmediklerini bırakmadılar. Terbiyesizce ahlaksızca o kadının üzerine gittiler. Hatta o hanımefendiyle ilgili yazılar yazan 4 tane bayan köşe yazarına da olmadık hakaretler ettiler. Şimdi de sosyal medyada üzerine gitmeye devam ediyorlar. Hatta bu hanımefendi ile ilgili gidip incelemesini yapıp olumlu yazılar yazan 4 tane bayan köşe yazarına da olmadık hakarette bırakmadılar. Hani tacizde esas olan kadının beyanıydı.
TAYYİP ERDOĞAN
• Gelecek için çalıyoruz…
(AKP’li Seyitgazi Belediyesi Başkanı Hasan Kalın’ın çocuklara dağıttığı kırtasiye malzemesinin bulunduğu kağıt torbanın üzerinde yazdığı görüldü.) BASINDAN
• Eskişehir’e bağlı Seyitgazi ilçesinin Belediye Başkanı Hasan Kalın çocuklara kırtasiye malzemesi dağıttı. Ancak, söz konusu malzemenin içinde bulunduğu kağıt torbanın üzerinde “Gelecek için çalıyoruz…” yazılıydı. BASINDAN
• Bu seçimde iktidara geleceğiz. Halk bunu anladı. Artık delisi de anladı, velisi de anladı. İlla da kendisini cehenneme atacaksa ona kimse bir şey diyemez. Allah bile bir şey diyemiyor. (Erzincan ziyareti) MEHMET NAYIR
• Evet, çok hata yaptık, çok yalan söyledik, seçmenimiz 7 Haziran’da bizi cezalandırdı. 4 bakan yargılanmalıydı. Politikalarımız Türkiye’de onulmaz yaralar açmış, halkımız birbirinden nefret eder hale gelmiştir. Özür dileriz. Ergenekon’u benim de dahil olduğum bir grupla tasarladık, sahte belgeleri Ankara’da hazırlatıp kumpası beraber kurduk. Belgeler açıklanacak...
• AKP’Lİ MİLLETVEKİLİ ŞAMİL TAYYAR’IN TWİTTER HESABINDAN
• Ancak hesabın hacklendiği ortaya çıktı. Tayyar hesabını hackleyenlerle aynı anda mesaj atarak, "Hesabım hacklendi. Şerefsizlere itibar etmeyin" mesajını da paylaştı.
DEVAMLA
• Daha sonradan Tayyar’ın sadece Twitter hesabının değil mail hesaplarının da hacklendiği de ileri sürüldü. O mail hesaplarına ilişkin ise "Şamil Tayyar’ın e-mail hesaplarından MİT tırları ile İŞİD’e silah ve mühimmat gönderildiğinin belgeleri ortaya çıkmıştır, yayınlayacağım. Tüm belgeler son kalan bağımsız medya kurumlarına ve bazı İnternet sitelerine gönderilecektir. AKP anketinde kararsızlar dahil %36.9 oy oranı çıkmış, bu BB ve CB’ye 43.5 olarak iletilmiş. ’Bıçak sırtındayız’ sözü kararlaştırılmış." ifadeleri paylaşıldı.
• Tayyar’ın hacklenen hesabından şu ifadeler paylaşıldı:
- Parti olarak son yaptırdığımız anketlerde ortalama %35 ile 1. partiyiz. 2023 hedefleri için destek! Tüm teşkilatlar son 2 gün!
- Evet, çok hata yaptık, çok yalan söyledik, seçmenimiz 7 Haziran’da bizi cezalandırdı. 4 bakan yargılanmalıydı.
- 17-25 Aralık’ın darbe girişimi olduğu bir yalandı. MİT’in tırlarında silah vardı. Ankara’da patlayan bombaların arkasında da MİT vardır.
- Koza İpek grubuna kamu bankalarından artık havuza kredi aktaramadığımız için Tayyip Bey’in talimatı ile el konulmuştur.
- Politikalarımız Türkiye’de onulmaz yaralar açmış, halkımız birbirinden nefret eder hale gelmiştir. Özür dileriz.
- Ergenekon’u benim de dahil olduğum bir grupla tasarladık, sahte belgeleri Ankara’da hazırlatıp kumpası beraber kurduk. Belgeler açıklanacak.
- Tayyip Bey’in başkan olduğu sistem ve ’tek din’ hedefimizdir. Türkiye’de öteki istemiyoruz. Çalmaya devam edeceğiz, söz veriyoruz.
- Çocuklarınızın geleceğini düşünüyorsanız 1 Kasım’da AKP’ye oy vermezsiniz.
- Fuat Avni ne diyorsa doğrudur.
- Hesabı hackleyen paralel çete falan değildir. Bu ülkenin devrimci/vatansever gençlerinden biridir.
- Her hırsızlığınızı her günahınızı paralel yalanıyla örtmeye alıştınız tabi. Ha, paralel var mıdır, elbette vardır. Sıra hepinize gelecek.
- Şamil Tayyar’ın e-mail hesaplarından MİT tırları ile İŞİD’e silah ve mühimmat gönderildiğinin belgeleri ortaya çıkmıştır, yayınlayacağım.
- Tüm belgeler son kalan bağımsız medya kurumlarına ve bazı İnternet sitelerine gönderilecektir.
- AKP anketinde kararsızlar dahil %36.9 oy oranı çıkmış, bu BB ve CB’ye 43.5 olarak iletilmiş. ’Bıçak sırtındayız’ sözü kararlaştırılmış. İNTERNETDEN
• Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da bir aktör, kadınlar arasında fazla popüler olmasından dolayı gözaltına alındı. Suudi aktör Abdül Aziz el Kassar, Riyad’daki bir alışveriş merkezinde etrafını saran hayranları ile fotoğraf çektirdiği sırada gözaltına alındı. Aktörün beklenmedik şekilde yaka paça gözaltına alındığı anlar kameralara yansıdı. Sputnik’in ’Russia Today’den aktardığı habere göre, Suudi Arabistan Ahlaksızlığı Önleme ve Fazilete Teşvik Komitesi görevlilerinin aktörü ’sosyal medyayı kadınların ilgisini çekmek amacıyla kullanmak’ suçundan gözaltına alındığı belirtildi. BASINDAN
• Kabataş olayı ile ilgili iddialara yanıt veren Elif Çakır, "Hepsini olayın kahramanı olan Z. D. (Zehra Develioğlu) anlattı. Ben tek bir kelime bile eklemedim" dedi.
BASINDAN
• Star gazetesi eski editörü Murat Seçkin,‘Kabataş Yalanı’nın yayılmasını sağlayan röportajı yapan Star gazetesi yazarı Elif Çakır’a “Bunları bu kadın mı anlattı?” diye sorduğunu, Çakır’ın da “Konuşacak hali yoktu. Ne anlatabilirdi ki? Ama ne demek istediğini ben anladım” yanıtını verdiğini iddia etmişti.
BASINDAN
• Bu iddianın ortaya atılması üzerine Hürriyet yazarı Ahmet Hakan sert bir yazı kaleme alarak “Meğer fanteziler Elif Çakır’ınmış” demişti. BASINDAN
• Hürriyet yazarı Ahmet Hakan’ı telefonla arayan Çakır, "Hepsini olayın kahramanı olan Z. D. anlattı. Ben tek bir kelime bile eklemedim. Söylediklerine inandım. Beni ikna etti. Gazetede editöre ’O anlatmadı, ben hissettiklerimi yazdım’ gibi bir şey söylemedim" dedi. BASINDAN
• Çakır’ın açıklamalarını Hürriyet’teki köşesine taşıyan Ahmet Hakan, Elif Çakır’ın kendisini ikna ettiğini söyleyerek şunları yazdı:
"Gazeteci Elif Çakır aradı.
Dediği şunla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.