- 1239 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Keşke dememek için...
Yine uzun bir bayram tatili..Uzaklarda evlatlarının yolarını bekeyen anneler ve babalar var yine..Ve indirimleriyle akıl çelen tatil şirketleri..Bugüne kadar hicbir bayramda tatile gitmedim..Anne babamın elini öpmek, benim için hep en önemli amaç olmuştur..Bayram sabahları kahvaltıyı hazırlayıp, namazdan dönecek olan babamı,esimi,kardesimi,oglumu beklemek..Sonra babamdan başlayıp, sırayla bayramlaşmak..Annemin babamın elini öptüğünü gordugumuzde hallerine gulusmek..Torunların harçlık telâşını, gülümseyerek izlemek..Misafirler için hazırlanan baklavanın tadına bakmak isteyen babamın, annemle tatlı atışmasına şahitlik etmek..Dayanamayip baklava tepsisinden kaçamak atıştırmalar yapmak..Yüzlerindeki huzuru görmek..Dillerindeki şükrü duymak..Hangi tatil yöresi veya beş yıldızlı otel onlarla yaşadığım bu güzel bayram sabahlarınin tadını verebilirdi ki bana?İyi ki hep onlarlaymisim..Evet babam artık bizimle değil,simdi anneme daha sıkı sarılma vaktidir.. Bana iyi ki dedirten,keşke dedirtmeyen Allah’a şükürler olsun..Anne babalarınızın gözlerini yolda bırakmayın..Yasarken kıymet bilin..İyi ki deyip,keşke dememek için..
Beyazmelek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.