- 614 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhum. Ruhunu Çok Sevdi 4
Merhaba sevdiceğim yine bir güne ,sensiz ama senin ruhunla uyandım.
Huzur ve sevgi hakim bu günüme
demek ki ruhun istediğini kabul edince ,huzur sana ruhundan yayılıyormuş.
Sebep ,neden yok ,sen yoksun ,bir beklentim yok.
Gerçek sevgi bu değil mi?Olmayacak derken sevmek her gün yeniden ve özlemek , dönmeyeceğini bilerek.
Senle dolmak ,yaşadığımı bilmek. Aldığım nefesi kolaylıkla ve hazla almak. Anda kalırken , seni yanımda var etmek.
Bel ki ellerin şuan ellerim de olsa sen beni sevmedikten sonra ne anlamı kalırdı ki. Artık eminim sen benim sevmedin ve hiç sevmeyeceksin.Ama bana ait bu aşk ,benle güzel kılınacak .
Dağlar delemem, köprüye çıkıp bağıramam,ulaşabildiğim herkese ,yazılarım da seni ne kadar çok sevdiğimi anlatabiliyorum sadece.
Hatalarımı yok edemem ve beni sev diyemem, kader de böyleymiş yaşıyorum seni sensiz.
Gökyüzünde kanatlı iki melek gibi,Yaratan katın da ,ruhlarımızın bir olduğunu hissediyorum ve çok.mutluyum ben sevdiğim .O yüzden her nere de ve kiminleysen mutlu olmanı diliyorum.
Sevgi çok güzel bir duygu ve sen her kimi seviyorsan ,oda seni çok sevsin .Sana benim veremediğim tüm güzellikleri versin .
O yüzün hep gülsün ,ben seni andıkça yüzüm hep gülüyor artık.Her anım senle dolu .
Bıkmadan seni sevdiğimi sönleyeceğim, Her gün güneşi sana göndereceğim ,sıcacık dokunsun ,Senin baktığın her şey ,bana bakıyormuş ve seviyormuşsun gibi o hazzı ve mutluluğu hissettiydin sana.
Ben sana her şeyin en güzelini diliyorum.Beni affet,kalbin de öfke ve kin besleme,besleme ki yolun açılsın ,ruhun huzur bulsun.
Öfke ve kızgınlık affede memek insanı yok eder.
Bırak gelme bana sevme beni,ama sevgiyi ve huzuru seç .
Bir gün bu diyardan göçüp gidince ruhunla seversin belki sen de beni.
Ruhumun ışığı sevdiceğim,hayatıma mana katan , mağrur ve güzel yürelim, seni çoookkkk seviyor um.
Yanağına bir öpücük gönderiyorum ,kalbimden kalbine sıcacık akıyorum ,ruhumdan ruhuna aşkla varıyorum.
Seni her gün yeniden, yine en baştan sevmeye devam ediyorum.
Hayatımın en güzelini veren Aşkımsın sen
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.