- 663 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZAVALLI
Zavalımıydım sensiz acaba.Sevginsiz,ellerinsiz.Hiç mi acımadın bana.Ben ne yaptım sana .Sevgine karşılık mı vermedim .Asla seni öyle sevdim,öyle sevdim ki ama sen bunun farkın da bile değilsin.Neden?Soruyorum sana.Nedenlerle dolu hayatım sen yoksun işte bitiyor,yok oluyor bedenim...
Gözlerim gözlerine daldığında sen miydin karşımdaki,sen miydin SENİ SEVİYORUM diye çığlıklarla bağıran.Gölerime dalardın,baharı görürdün sanki.Sonra bir buse kondururdun yanağıma bir daha öpmeyecek gibi.Dizime yatardın saatlerce konuşurduk saçlarını okşardım bebek gibi sevinirdin.Ağlardım senin yanında.Soru sormadan ellerimi tutar çekerdin yanına.Gözlerimden akan yaşları tek tek silerdin.Ağlama AŞKIM derdin ya daha çok ağlardım kollarında...
Şimdi niye yoksun.Kafam karma karışık.Sorularsa çoğaldı sen gittin gideli.Beni zavallı bıraktın gittin.Hani hep yanımdaydın,hani hep sevecektin,hani verdiğimiz sözler yalanmıydı.Ah aşkım ah.Zavallıyım işte sen yoksun yanım da.Ellerim boş kaldı,sorularımsa cevapsız.Aşkım kelimesi ise güzel bir sözdü.Birtanem zavallı kaldım ,sen gittin gideli.Dön artık geri.Yapamıyorum sensiz,nefes almak bu kadar mı zor gelir insana,yaşamaksa ;sen yoksun ki.Yaşamıyorum bir hayal gibi,dolaşıyorum varla yok arası.Zavallıyım aşkım kalbim sensiz kaldı.ellerimse üşüyor.Hadi bekliyorum seni,beni son bıraktığın yerde.Hadi AŞKIM DÖN GERİ ...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.