- 892 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
E sen hala namaz kılmadın mı?
Allah var, gam yok kardeşim. Cidden.
Bak için çok mu dar? E namaz kıl. Dene bir vaov diyeceksin.
Allah’a tevekkül et.
Yalnız ona sığın. Ondan medet um. De ki; senden başka ilah yoktur. Sen dua et ve Allah’a bırak. Bak nasılda iyileşiyorsun.
Allah’a tefekkür et.
Sonsuz sanat ve sonsuz nizam! Yedi kat gökyüzü ve sonsuz kainat. O kadar büyük bir kainatın içindeyiz ki gökyüzünde ki bir yıldızın ışığı diğer bir yıldıza ulaşması yüz milyon yılı bile geçiyor. Ki saniyede üç yüz kilometre yol almasına rağmen. O kadar ibret alınacak güzellikler var ki nefes aldığın bu evrende. Gökyüzüne baktığında, denize baktığında, karaya baktığında. Niceleri! Tefekkür ibadetin zirvesi kardeşim. Tefekkür et, için genişlesin.
Cihat et.
Cihat’ın her türlüsü farzdır kardeşim.
Adam diyor ki; bir komşum var evinden hiç çıkmaz. Sabah ezanından yatsıya kadar ibadet eder. Alnı secdeden kalkmaz. Keşke bende onun gibi olabilsem. Namaz kılıyor eyvallah. Namaz cihat’ın zirvesidir muhakkak amma velakin sen namaz kılmakla cenneti kazanamazsın kardeşim. Nerede ümmet? Nerede kardeşin? Hani insanın hayırlısı insana faydalı olandı? Sen ümmet-i muhammed i düşün kardeşim. Kendi ahiretini kurtarmaya çalışırken müslüman kardeşlerini unutma.
Allah insana cüz’i irade kabiliyeti vermiştir. Kendi seçimini kendin yap diye taktir etmiştir.
Hak ile batılı ayır kardeşim. Hakkı tut kaldır kardeşim sen müslümansın.
Hiç namaz kılmadın mı? Şimdi kalk kardeşim, namazını kıl. Bak vaov diyeceksin.
YORUMLAR
Allah var gam yok!!! Amenna ve saddaknâ.
Sözlerinizin '''Cihat''' kısmı hariç hepisine katılıyor ve can ı gönülden destekliyorum.
'''Namaz gözümün nuru'''
'''Namaz Müslümanın miracı'''
Peygamber salllallahu aleyhi vesellem efendimizin Namaz ile ilgili hadis i şeriflerinden iki tanesi.
Çok güzel!!!
'''Cihat''' önüne her gelenin yapabileceği bir ibadet değildir!!!
Kişi nin Cihadı kendi nefsiyle olur! Nefsiyle başedemeyen Müslüman nasıl Cihat eder?
Cihat farzdır ama ne şartlarda ve zamanda bu şartlar olgunlaşır? Öyle '''Ben müslümanım, Allah u Teala bana '''Cihat'ı''' farz kılmış, diyerek meydana çıkarsan Allah u Teala muhafaza buyursun Sapkınlardan olur ve dinden çıkarsın! İşte örneği meydanda İŞİD denilen yoldan çıkmış Kâfir müfteriler, Mürtedler bunun en güzel örneklerindendir! Bunu daha da açar ve yaygınlaştırarak başka başka cemaatlere kadar da uzatabilirim ama gerek duymuyorum.
Cihat, başta da dediğim gibi kişinin kendi nefsiyle başlamalı... Kendi nefsini yenen Müslüman tabii ki yakınlarında bulunan diğer Müslüman kardeşlerini de düşünerek ve onlarında Ahiretlerini mamur ederek, onlarında nefislerinin terbiyesine vasıl olur.
Hayırlı bayramlar diler selam ve saygılarımı sunarım.