- 1262 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ON BEŞ TEMMUZ HAİN ASKERİ DARBE GİRİŞİMİNE GİDERKEN ...
15 Temmuzda Türkiye’de bir askeri darbe girişimi yaşandı.Bu yapılan çok ince planlanmış bir darbedir.Fetullahcı oldukları söylenilen grup içindeki Devletin emir ve komuta zincirine bağlı olmayan elemanlar tarafından yapılmıştır.
Oynanan asla bir oyun değildir.Yapılacak eylemler en ince ayrıntısına kadar planlanmıştı..
Günlerce askerlere tatbikat yapıyoruz diyerek inceden inceye planlanan bu darbe Allahtan bir vicdanlı imanlı askerin ihbarı ile erkene alınmış.
Netice olarak 15 Temmuz askeri darbe girişimi Türkiyede yaşandı.Millet meydanlara koşarak bu darbeye direndi.
Neticede Fetullah Gülen taraftar olduğu söylenen askeri ünüforma giyen elemanlar yakalanıp tutuklandı.
Akla bazı sualler gelmiyor değil.
Darbe gece yarısı yapılır.Darbe tüm askerlerce yapılır.Darbe yapan adamlar bu kadar Devlet başkanına yaver olcak kadar yakın oldularsa neden Rus bakana suikast yapan polis gibi şi yarım bırakmaz suikast yapmaz.
Natocu subaylar mı yaptı Perincek grubumu yaptı suçu Fetullah Gülen elemanlarına atıp Devlete çöreklenip artık kontrolü imkansız hale gelmiş bu derin yapıyı ortadan kaldırmaya imkan mı tanındı bunu tarih kitapları ilerde yazacaktır.
Benim aklım fikrim hafsalam inanın bunu almıyor.Aşağıdaki temiz insanların günahına vebaline girmek istemem.
Allah cc. doğruya doğru insanlara yardım etsin.
Her zaman şunu derim Fetulah ta Hükümetteki güçlerde Amerrikanın adamları birbirleri ile çarpıştılar neticede kazanan yine Amerika ve yahudi oldu..
15 Temmuz Darbe girişimi başarılı olsaydı. Ne olurdu. Başta Cumhurbaşkanı, Başbakan, Bakanlar ve ne kadar AK Parti milletvekilleri, il başkanları ve il yöneticileri, ilçe başkanları ve ilçe yöneticileri, Belediye Başkanları ve Belediye meclis üyeleri, İl genel meclisi üyeleri, valiler,kaymakamlar, Genel müdürler, Müsteşarlar, Daire başkanları hepsi tutuklanıp,yargılanacaklar ve hapse atılacaklardı.
CHP’nin Genel Başkanı, milletvekilleri, il ve yönetim kurulu üyeleri, ilçe başkanları ve ilçe yönetim kurulu üyeleri, belediye başkanı ve belediye meclis üyeleri, il genel meclisi üyelerinin hepsini tutuklayacaklar. Hapse atılacaklardı.
MHP Partisinin genel başkanı, milletvekilleri, il başkanları ve yönetim kurulu üyeleri, ilçe başkanı ve yönetim kurulu üyeleri, belediye başkanı ve belediye meclis üyelerinin hepsini tutuklayacaklar hapse atılacaklardı. Ortada Ak Partiliyim, CHP’liyim, MHP’liyim diyen kimse kalmayacaktı. Bunların yerine ne olduğu bellisiz, yalaka, kişiliksiz, kalitesiz kişiler devleti yönetimine getirilecekti.
Ekonomik hayat, sosyal hayat, ticaret hayatı çökertilecek. Kamu bankalarının içi boşaltılacak. Soygunlar yapılacak. Halk sefaletin kucağına itilecek. Halkın birikimleri elinden alınacak.
Yeni düzenbazlar mal mülk sahibi olacaklardı. En korkuncu da Darbe bastırılamasaydı ve üç beş gün, hatta üç beş ay sürseydi, en az on milyon vatan evladı kurşunların hedefi olacak.
Çocuklar yetim, anneler bacılar dul kalacaklar. Türkiye de Amerika’nın kontrolünde yaşayan bir ülke olacaktı. Neyse başka olacakları saymayım. Belki de Türkiye Cumhuriyeti diye bir ülke kalmayacaktı.
Bunu bugün öğreniyoruz basından aslında Darbe kalkışması sabah üç veya dörtte yapılacak televizyon yayınları kesilecek haberleşme iptal edilecek elektrikler kesilecek sonrada AKP liler yakalanacak öldürülecek çatışmalar yurdun her tarafında yaşanacaktı.
Cumhurbaşkanı otelde havaya uçurulacak,Meclisdekiler bombalanıp yakalanacak,Türksatla uydu yayını kesilecek,köprüler iptal edilerek halk evinden sokağa çıkamayacak,askerler sonunda sokağa çıkma yasağı uygulayıp siyasileri ve işadamlarını yakalayıp.Silivriye tıkacaklardı.Darbe gecesi dayımın vefatının ikinci günü akşamıydı.
Saat 22.30 olduğu sırada birden darbe yapılmış Ankarada uçaklar uçuyormuş dediler.Günlerdir televizyona haberlere bakmıyordum.
Müsaade isteyerek evime koştum televizyona baktım haberler doğruydu.Balkona çıktım ağzıma ne geldiyse söyledim bir takım yerlere küfürler savurdum.
Biraz sonra Cumhurbaşkanı milleti meydanlara çağırınca bir dakika tereddüt etmedim.Evden dışarı çıktım zaten herkes Cumhuriyet Meydanına koşuyorlardı tepede bir arac sahibinin davetine uyarak bizde meydana vardık.
Cumhuriyet Meydanında utanmadan birde gelip milletin arkasında durumu uzaktan gözetleyip kahrolan Fetullahcı öğretmenleri de görmedim sanmayın.
Darbenin ilk saatlerinde elli kişilik bir grup gelip Emniyet Müdürlüğünün etrafında durumu incelemişler sonra olumsuz havayı görünce dağılıp gitmişler.Bu adamların mobese görüntülerine bakıp araştırılıp eğer onlara mensupsa içeri alınmaları gerekmez mi?
2013 17-25 aralıkta-Şimdi hocamıza hain diyorlar üç beş sene sonra kim hainmiş belli olacak diyenleri de gördüm.Bu Hükümet bu örgütü hafife almakla en büyük hatayı yapmıştır.
En çok örgütlü olduğu kurum Emniyet ve askeriyedir.Diyanetteki hocaların içinde pek çok Fetullahcı vardır desem abartılı olmaz,kendileri bir zamanlar söylüyorlardı.Şimdilerde azalsa da etkin olduklarını biliyorum.
Farkına varmadan büyüttükleri yılan onları hassas yerinden karnından defalarca sokup zehirlemeye kalkışmıştır.
Babası MHP li çocukları Fetullahcı pek çok tanıdıklarım vardır.Her kurumda pek çok Fetullahcı mensubu vardır.Milli eğitimin kadrolarında pek çok bunlardan vardır.
Sağlıkta askeriyede polisde pek çok Fetullahcı memur vardır..Müdürlerin içinde hala pek çok Fetullahcılar vardır.
Şube müdürlerinin tamamı bir zamanlar bunlardandı 2013 den birkaç ay öncesine kadar...Eğitim sendikalarında birçok Fetullahcı vardır.Hepsinin ismi cismi bellidir.
Her kurumda pasivize edilmişlerse de halen bir alt görevlerdedirler.Emniyetteki Komiserlerin tamamına yakını Fetullahcıydı bir zamanlar.
Polis Akademisi sınavlarını bunlar yapar topluca kopya çekilip onlar atanırlardı.17 aralık 2013 den sonra bunlar düz polis oldular.Yozgattaki komiseri alıp Hakkariye düz polis yaptınız olmadı Doğuya gönderdiniz adam orada Devlete veya iktidara yine hainlik yaptı durmadan.
Her kurumda böyle işten atamadınız bir türlü adamları pasivize ettiniz.Ama adamlar yine birbiriyle irtibat halindeydi.Akılları vicdanları kiralanmış beyinleri yıkanmış kandırılmış insanlardan
bahsediyorum normal müslümanlardan değil..
Tabanda safiyane hizmet edenler,ortasında ticaret için bu örgüte girenler ve tavanda uluslararası ilişkilerle dünyayı idareye soyunmuş dış güçlerle işbirliği yapanlar birbirinden habersiz devasa bir yapıdan bahsediyorum.
Baştaki İmamları dua etmekte iş adamları parasal yardımda bulunmakta,askerleri askeri darbe yapmakta polisleri darbeye destek vermektedirler.
Bugün başarılı olsalardı Askeri Darbe başarılacaktı.Hükümetin ve siyasilerin ileri gelenleri tutuklanıp hapise atılacaktı.Fethullah Gülen aynen Humeyni gibi yurtdışından zafer kazanmış komutan edasıyla Atatürk Havalimanında çiçeklerle karşılanacaktı..
Peki bu gözü dönmüş Haşhaşiler neden bugünlerde bu menfur darbeyi planlayıp uygulamaya geçtiler.Yaklaşan YAŞ Toplantısında askerlerin içindeki yüzlerce Fetullahcının askeriye ile ilişkileri sonlandırılacak ihraç edilecek ya da emekliye sevkedilecekti.
Nasıl olsa biz gideceğiz gitmeden önce son bir hamleyle buna engel olabiliriz hesabıyla üst akıldan gelen Fethullah Hocanın Türkiyeye şifreli mesajlarla günler önceden planlanmış olan son bir altın vuruşuydu.Allah bu milleti korudu acıdı en az hasarla atlatıldı bu yıkıcı deprem yıkıcı saldırı..
Allah cc.bu necip millete acıdı..Darbecileri bu dünyada her zaman olduğu gibi yine rezil rüsvay etti.Bu sen ben AKP CHP kavgasından çıktı artık vatan millet davasına sahip çıkılacak gündür bugün..
Bütün kurumlardan bu Fethullah Gülenciler ve PKK lılar temizlenmeli ki bu adamların önü alınabilsin.
Yazıklar olsun akılları ve vicdanları dış güçlere satılmış kiralanmışlar adamlar size.Vergimizden beslenen ovucudunuzdaki damarlarınız tıkansın..
Yediğiniz tüyü bitmemiş yetimin hakkı boğazınızdan geçmesin.Yahudinin ABD nin maşası olduğunuza artık bende şeksiz şüphesiz inandım...
Ey Fethullah Gülen Örgütü ne kadar karanlıkmışsın ki aynı İngiliz kafirlerinin Hintli Pakistanlı askerleri Halife zor durumda diyerek.Almanlara karşı deyip de getirdikleri gibi..
Gariban Türk Mehmetçiklerini tatbikat yapılıyor diyerek meşru Hükümeti devirmek için kışladan çıkartıyorsun?Bir farkın var mı onlardan...Vallahi ben pek fark göremedim.
Yıllarca tarih kitaplarında okutulacak bir gün yaşadık.Türkiye çok ciddi, çok zor bir sınavdan geçti.
16 Temmuz 2016, bugün, Türkiyede Demokrasinin zafer günüdür..
Milletimi kutlarım!Türkiye Büyük Millet Meclisi benim için daha bir kutsallaştı; bir anıt oldu!
O bomba izlerini silmesinler; demokrasi tarihimizin bir anısı olarak saklayalım.İlk Ankara’ya gidişimde Gazi TBMM’yi ziyaret edeceğim, duvarlarına sevgi ve saygıyla dokunacağım.
Bugünden başlayarak demokrasiyi inşa edecek değerleri ailelerimizde yaşatmaya başlayalım.Toplumu ayakta tutacak olan o değerlerdir. Önce ailede değerleri yaşatalım.
Seçimlerle iş başına gelen, seçimlerle iş başından giden demokratik, uygar bir toplum olmamızda bana düşen görevi bir eğitimci, bir yazar olarak yapmaya devam edeceğim.Milletle gurur duyuyorum.
Aynı ekipte olduğumuzun bilinci içinde tüm okurlarıma selam ve sevgilerimi sunuyorum.Bu alçaklara Rabbim fırsat vermesin .Bütün Milletimize geçmiş olsun ...
Olacak şey değil bu..Sen kalkacaksın Devletin Şerefli üniformasını giyeceksin sonrada kalkıp vatandaşı bombalayacaksın ...
Yatacak yeriniz yok , her kim ki Ülkenin bölünmez bütünlüğü nü bölmek için darbe yapar her kim ki darbecilere çanak tutarsa Alayını Hazreti Allaha Havale ediyorum ...İnanılacak gibi değil yazıklar olsun her tarafta düşmanlar dolu iken darbe yap kolluk kuvvetleri birbiri ile çatışsın...
Diyecek kelime bulamıyorum halkı bombala Meclisi bombala ne utanmazlık ..
Canlı canlı Darbe izledik 15 Temmuz gecesi televizyonlardan..Türkiyenin 11 eylülü yaşanıyordu sanki..
Türkiyeyi dünyaya rezil eden bu darbe girişimine kalkışanların Allah belalarını en yakın zamanda versin inşaallah..
Hain adamlar Allah belanızı verecek inşaallah..Bu adamlar yedi canlı ölmez demiştim. Adamlar hainlikte zirve yaptılar..
Meclisi bombalayan hainlere niye önlem almadın Kardeşim..Niye asker ve polisdeki bu hainleri üç senedir tesbit edip ihraç etmedin.Bunlar darbe yaparlar diye defalarca bas bas bağırmadık mı?
Kardeşi kardeşe vurdurup iç savaş çıkartmak istiyorlar..Bu kadar hainlik olamaz.Bunu yapanlar buna destek olanlar benim kardeşim de değildir.Bunlar kusura bakmasınlar samimi halis müslüman da olamazlar..
Müslüman PKK lı gibi Devlete ait kurumlara bomba atar mı?Kardeş kardeşine bomba atar mı..Bu darbe girişimini yapan kimselerin Allah türlü türlü belalarını versin.Uluderede,düşürülen Rus uçağında bunların kesin alakası olduğu artık aşikar..Ya adamlar bunu gecenin üçünde yapsalardı ne olacaktı..
Türkiyeyi Allah korudu.Bu adamların kökünü kurutun atın Devlet kademelerinden..Elebaşlarını yargılayıp idam edin..Hazır hainleri yakalıyorken PKK lı memurları da tutuklayın.KCK lı köpekleri de zincire vurun.
Darbe öyle değil böyle olur görsün millet..Çıkartın idam kanununu sallandırın bunların hepsini.Bizim paramızla yattıkları yerde yıllarca beslenmelerine müsaade etmeyin.
Bu Fethullah Gülenciler öyle böyle bir basit örgüt değil..Ünüversitelerde adına Kürsüler kurulup araştırılmalı bunlar..Öyle karanlık bir örgüt öyle içlerinde öyleleri var ki..
Alevi de var solcuda var ateistte var dinsizde var dindar görülenler de var..
Adam çocuğum polis olsun diye bu örgüte katılmış,olmuş.Alevilerin çocukları hep polis oldular.Emniyette dolu topluca kopyayla memurda oldular polisde oldular..
Generallerin çocukları dersanelerde okullarda okuyup en güzel yerlere geldiler.
Adam bir makama gelmek için içlerine girmiş..Müdürlüğünü muhafaza etmek için bunlardan referans olmazsa olmaz şartlardandı bir zamanlar.
Adam ihale almak işini genişletmek için içlerine katılmış.Yoksa vergi dairesindeki elemanlar hemen şu hesapları bir inceleyelim diyerek karşı atağa başlarlardı.Çinden AVM lerine mal, Şarküterilere et getirip zengin oldular.
Kimse kimseyi bilmez herkesin imamı yol göstereni farklı herkes menfaati için bu cemaatin içine çöreklenmişti.
Okullar aracı oldu yurtdışında kazan kazandığından cemaate ver hesabıyla palazlandılar.Polise verilen cihazlarla dinlemeler kumpaslar yapılarak askerin itibarı azaltıldı..
Bu Hükümetin zamanında kat kat büyüdüler güç bunları azmanlaştırdı.2007 de Abdullah Gülü karşılamak için kundaktaki bebesini alıp alkışlayanları bilirim.
Mezardakilerin oy kullansın diyen Hocalarına Anayasaya evet oyu vermek için hepsinin nasıl çalıştıklarını bilirim.Şimdi çekirdek kadro aynen yerinde sempatizanlar çoktan ayrıldılar..
Beşyüz altıyüz kişiyle toplantı yapıyorlardı şimdi 50 kişi ancak toplantıya geliyorlar diye haber alıyorum..Kolay kolay temizlenemez öncelikle darbeye karışan asker ve polisleri işten atmak lazım.
İsim isim belli her kurumda Devlet istesin herkes verir..Ben her şeylerine biraz uzaktan da olsa vakıfım.17 aralık oldu bir tanesi kalmadı sağ STK larda..Hemen ayrılıp ayrı sendikalar kurdular..
Hala olan bitenler bir tiyatro adam Başkan olmak için kendi yaptı diyenler var.Darbeye çanak tutanda bana göre darbecidir.Darbecileri savunanlar da darbecidir.Askerle polisi karşı karşıyaymış gibi gösteren zararlı paylaşım yapanlar da darbecidir..
Allah bu milleti korudu.Adamlar elektriği uydu yayınlarını telekominikasyonu ele geçirselerdi başarılı olacaklardı.
Gece herkes uyurken yapsalardı her tarafı sessizce kuşatsalardı başarılı olacaklardı.Ya Rabbi sen bu vatana göz dikenin gözlerini kör et.Kurduğu alçakca planları kendi üzerlerine çevir mahvı perişan et..
Haydi Türkiye dün bu terör örgütünün yaptığı darbeyi büyük ferasetinle, imanınla, inancınla bertaraf ettin.Bugün bundan sonra bir daha Türkiye’de darbeye kalkışılamayacağını haykırma zamanı, dün akşamki dik duruşunu taçlandırma zamanı.
Tüm Turkiye olarak, bu gece devletimizin yanında olduğumuzu, demokrasinin sahipleri olduğumuzu, tüm Dünyaya haykırmaya, göstermeye meydanlara inelim.
Uyumayalım kardeşlerim su uyur düşman uyumaz.Su bilinen su değilmiş.Subay uyur,ama düşmanın subayı askeri asla uyumazmış fırsatını bulunca darbe yaparmış.
Fethullah Gülencilerin mi yoksa başka Natocu güçlerin mi bu darbeyi yaptıkları elbette bir gün ortaya çıkarılacak.Arkadaşlar içinizde Fetullah Güleni sevenler takdir edenler olabilir.Kimse sakın kızmasın darılmasın.
Şimdiye kadar onun hakkında şüpheyle bakıp böyle düşünüyordum ama müslüman kardeşimizin kalbi kırılmasın fitne çıkmasın diye hiç bir yerde onlarla ilgili konuşmuyordum.
Yirmi sene önce bendeniz sağda solda Papanın Türkiyede iki adet gizli Kardinali var diyordum.TürkiCumhuriyetlerde neler yaptıklarını Abd nin bir karakolu Jandarması gibi orada çalıştıklarını sağdan soldan ilk ağızlardan duymuştum.
Abd yeni hürriyetine kavuşan Türki Cumhuriyetleri ve yeraltı enerji kaynaklarının bol olduğu
Afganistanı Moğolistanı Rusyayı kendi başına bırakmazdı.Bir türlü oralarda kalması enerji havzalarını koruması ele geçirmesi gerekiyordu.
ABD kendisi elemanlarıyla askeriyle oraya gitse Rusya asla koymazdı.Ama Türk olanlar hele müslüman görünümünde olanlar okullar açıp eğitim yapacağız derlerse bunda ne kötülük olabilir diye düşünüp izin verebilirlerdi.
Sonradan farkına varıldı ki bunların içinde ABD nin gizli servis elemanları da beraber gelmişlerdi.
1991 de Fethullah Gülenci bir öğretmen arkadaşa, ne yapıyorsunuz hedefiniz nedir dediğimde: -Hocam biz dünya devletini bütün dünyada İslamın hakim olmasını hedefliyoruz diyorlardı.
Okullarda o ülkenin en başarılı en büyük bürokratların çocukları okuyacak biz onlara İslamı aşılayacağız onlarda bizimle onlar arasında elçi olacak ilerde o ülkenin başına geçecek bu çocuklar İslama hizmet edecek Osmanlı tekrar dirilecek diyordular.
Ama orada eşlerinizin başının açık olması gerektiğini,namaz kılmadığınızı Diyanet yetkilileriyle selam dahi alıp vermediklerinizi duyuyor üzülüyor size sorduğumuzda bunu yaparsak bizi bir dakika bırakmazlar Hocam diyorlardı.
Yine yirmi sene evvel Adnan Oktarın ilerde ben Peygamberim Mehdiyim diyeceğini sahtekar olduğunu söylüyordum.
Bunlar bizim arkadaş çevremizde ,Risale-i Nur ve Milli Görüş camiasında dile getirilen gerçeklerdendi.
Fetullah Gülenin otuz sen evvel vaaz kasetlerini dinlerdim ama pek haz alamazdım.
Kutlu Doğum Haftasında on yıl öncesine kadar kalabalık salonlardaki toplantılarına katılırdım, saçları arkadan bağlı,top sakallı yaşlı adamın elinde sazıyla Salavat getirmesinden esmaü husnayı
seslendirmelerinden hoşlanmayıp hemen salonu terkederdim.
Türkiye’de diğer cemaatlerle aranızın iyi olmadığını onlara bürokrasideki elemanlarınızla yargı ve vergi elemanlarınızı kullanarak baskı uyguladığınızı otuz sene evvelinden biliyorum.
Yirmisekiz Şubatta nasıl rahat olduğunuzu,diğer vakıfların yurtlarına nasıl el koyduğunuzu,her zaman iktidar partisine oy verdiğinizi,size karşı çıkanlara nasıl kumpas uyguladığınızı herkes söylüyor bu günlerde..
Bugünlerde o arkadaşların 17 aralık sürecinden beri başlarına gelmeyen kalmadı.
Dış ülkelerde diğer cemaatler hizmet için gittiği zaman hristiyanlardan yahudilerden değil de bunlardan karşı duruş var bizi engellemek için her şeyi yapıyorlar dedikleri zaman çok üzülüyoruz,bunların arkasında acaba yabancı servisler var lafı doğrumu gerçekten demekten kendimizi alamıyorduk.
Fethullah Gülenin Papa cenaplarıyla görüşmesi,Dinlerarası diyalog çalışmaları Antakya’da Dinler bahçesi açmaları,müslüman bir kızı hristiyan gençle nikahlamaları çok büyük yanlışlarıydı.
Kendi paramla Mehmet Oruç’un Dinlerarası Diyalog kitabından alıp sevdiklerime dağıttım ikaz ettim.
Samimi olmadığını gördüğümden arkadaşlarım arasında asla bunlardan olmamıştı.
Uzaktan merhaba merhaba der geçerdik asla onlara yakın olmadım,içlerine girmedim.Ama ne yaptıklarını hep uzaktan gözlemledim.
F.Gülen camiası hipnoz edildiği para ve servet saman onları sarhoş ettiği için olan bitenin farkında değillerdi.Ankarayı parsel parsel size verdik demedi mi bu adamlar.
Türkiyede kılıcınızın önü de arkası da kesiyordu bir zamanlar.Zehaba kapıldınız,herkes bize boyun edecek sandınız,istediğimizi yapmayanı al aşağı ederiz dediniz.
Çünki siz her zaman böyle yapıyordunuz o güce sahiptiniz.Necmettin Erbakanı siz iktidardan uzaklaştırıp sizden istenilen taşeronluk vazifesini layıkıyla yaptınız.
70-80 yaşında yaşlı amcanız hala size dua ediyor bu nasıl bir hipnoz bu nasıl dava adamlığı.
Oğlum hakim oğlum polis onu işten atacaklar terör suçlusu diye Hocam bu nasıl zulüm diyordu üç beş ay önce hala.İş geldi sona yaklaşıldı.
Sizin çocukların işten attıkları nolacak dedim onların vebalini nasıl ödeyeceksiniz dedim.Dava diyerek KPS de kopya olabilir miydi.
Dava diyerek kendi adamı düşük puan alınca onu en güzel yerlere getirme olabilir miydi?Dava diyerek kamunun malı hoyratca kendi vakfına Hristiyanlara Yahudilere verilebilir miydi?
Dava diyerek milletin verdiği zekatlar ve kurbanlar kesilmeyip parası dış ülkelere kaçırılabilir miydi?Bir günde onca kurban kesilemez demediler mi size.
Kurbandan önce kesilip evlere gelen kurban etleri olabilir miydi?Doğan grubuna ihaleler, POAŞ,Koç Şirketler grubuna ananas vermek Koçlara Afrika’da ve Türkiye’de rafineri vermek nasıl olabiliyordu?
Bunu yapan askeriyede polis marifetiyle her alçaklığı yapamaz mı .Yoksa Uğur Mumcu’yuda mı siz öldürdünüz?Yoksa 1993 deki tüm cinayetlerin arkasında sizin çocuklar mı var.
Turgut Özal merhumu siz zehirlediniz bana göre?Hepsi bir bir ortaya çıkacak nasıl olsa.
Turgut Özal kendisine 1988 de bir cumartesi günü saat 11 de Anap Kongresinde Kartal Demirağ tarafından yapılan silahlı suikastın faillerine ulaşmış arkasında karanlık bir örgütü CİA yı görünce tamam buraya kadar demişti.
Turgut Özalın kan örneği kırıldı dendi,saç teli kaybedildi,sonradan mezarı açıldı ama zehirlenmiş kimin zehirlediği belirsiz denip kapatılmadı mı?Arkasında baskı ve kumpas kuran polisde askerde yargıda çok örgütlü olan sizin adamlar mı vardı?
Hep siz kumpas kuracak değilsiniz ya birgün de size kumpas kuracaklar çok çekecekler bunlar demiştim bu kışın başında hala unutmuyorum.
Bugün Ordu ve Poliste Yargıda çok güçlü olan Bu Fetullah Gülencilerin söylenilenlerle birebir uyuştuğunu millete ihanet ettiklerini en azından kiralık taşeron,ABD nin maşası bir şer örgütü olduğunu görünce ne kadar aldatılmış olduğumu anlamış bulunuyorum.
Ama gelinen noktada herkes bu adam hainlik yaptı diyorsa ben asla bir hainin yanında duramam.
Komşum da olsa ona güvenemem iş arkadaşımla her şeyi konuşamam.Bu işin ahirette hesabı var.
Bu dünyada o şehitlerimizin yüzüne yarın huzur-u mahşerde de şehit kardeşlerimizin yüzüne bakamam.Allaha hesap veremem.
Fethullah Gülencilerde, PKK da çok tehlikeli eli silahlı ve kanlı birer terör örgütüdür.Milletinin üzerine bomba yağdıracak Meclisini bombalayacak kadar alçalmıştır.
Bundan sonra yapılacak ilk iş bu örgütün elemanlarının darbeye karışanları Devletin her kurumundan temizlenmesi iyi olacaktır.
Askerin polisin ve diğer kurumların içindeki bütün virüsler temizlenmelidir.İtirafçılardan İhbar hattı kurulmalı iyi kötü ayırt edilmeli en çok zararlılardan başlayarak ayıklama yapılmalıdır.
Vatandaşın bunlar ile ilgili şikayetleri dikkatle incelenip gerçekten suça karışanlara gereken yapılmalıdır.İlerde askeriyede kalan unsurların yine Devlete darbe yapmaları ihtimal dahilindedir.
İkinci olarak bu terör örgütünün bütün dersane sağlık kuruluşu okulları ve kurumsal işletmelerine
Devlet el koymalı tasfiye edilmelidir.
Bunların satışından elde edilen gelirler ve darbecilerin bütün mal varlıkları ile şehitlerin kayıpları giderilmelidir.
İslam hukukuda mevcut hukuk da bunu gerektirir.İslamda kısasa kısas vardır.
Yapılması gereken şehitlerin aileleri ne istiyorsa o doğrultuda yakalanan darbecilere onu uygulamaktır.İdam kanunu yeniden çıkartılmalı işin başındaki hainler idam edilmelidir.
Bir daha buna benzer darbeye kalkışmaya kimse teşebbüs etmek cesaretini bulmamalıdır.
1999 da Abdullah Öcalan haini paket yapılıp getirildi İmralıya konuldu.Yıllarca hapisten talimatla bu örgütü yönetti.Fetullah Gülende getirilip hapiste bakılırsa ülkemizdeki bu terör aynen devam eder.
Başımıza bela olmaya Devlet içinde isyan çıkarmaya Hükümetten intikam almaya devam eder..İdam gelsin Darbeciler Teröristler idam edilsin...
Devlet çindeki Fetullahçılar kolay kolay temizlenemezler.Ancak Kamuya giriş referanslarına bakılarak temizlik yapılırsa netice alınabilir.
En zararlısından başlayıp kuru ile yaş ayıklanmalıdır.Her dersaneye gidip memur olan her okula devam eden tabii ki bunlardan değildir.
Bir zamanlar buralara gitmeyince polis memur olmak çok zordu.O kadar ustaca saklanıyorlar ki yıllarca çalıştığım bu adamların içinde alevi-aşırı solcu-namaz kılanı beraber yeyip beraber içiyorlardı.
20 yıl beraber çalıştığım müdürümün bugün bunlardan olup açığa alındığını görüp şoke oldum diyenler var.
Menfaat birliği yapmakta birleşen bu adamları deşifre etmek çok zor.Devlet biliyor hepsini teker teker alacak bak göreceksin diyorlar.Her zaman diyoruz bu milletin damarlarına sızdılar.
Ne demektir bu bir zaman bunlar İktidarla beraber çalıştılar.Birbirlerini çok iyi tanıyorlar..Ya da babası AKP li damadı oğlu Fetullahcı çok aile var idi.İşe girmek için o basamaklardan geçirildi o çocuklar..
Şimdi size sorarım siz oğlunuzun kızınızın damadınızın kamudan ihracına imza atarmısınız.Atmadılar tamam gereken yapıldı dediler onları iknaya çalıştılar.İkna olmadı hipnozla uyuşturulmuş beyinler..
Şimdi bari temizleyin bunları polisin askerin ve tüm Kamu kurumlarının içinden..
Fetullah Gülencilerin Kamuda çalışan elemanları 17-25 aralık olayları olduğu günün hemen ertesinde yer değiştirip izlerini kaybettirdiler.Eğitim sendikalarından ayrılıp yeni sendikalar kurdular.
Yerleşik olanlar evini satıp başka illere tayin istediler gittiler.Emekliliği gelenler emekli olarak aynı sözde hizmetlere devam ettiler.
En iyi arındırma Emniyette yapılmış sanmayın.Komiserler düz polis olarak başka illere sürüldüler.Polis Akademilerine bunlardan olmayan giremiyordu bir zamanlar..
Bir tanesi Emniyetten atılmadı..Askerde ayıklama maalesef yapılamamış..Asker müsaade etmemiş anlaşılan..
Şimdi de Kamuda emekli olmalar başlayacak.
Sanki emekli olmakla yunmuş arınmış olacaklar..Bundan dolayı bu konuda mesafe alınamadı..
Darbeler gece yarısı yapılır.Bu yapılan da elbette bir darbedir.Depremlerden önce öncü depremler
olduğu gibi..Ya bu öncü darbeyse..
Ya asıl darbe arkadan daha güçlü gelecekse.Hükümet hemen darbeleri önleyici yasaları çıkartmalıdır.
Şu an itibariyle darbe yapanlara idam cezası hala yok.
Darbe yapanlar yarın elini kolunu sallayarak çıkarlarsa şaşırmayın..
ABD bir darbe provası yaptırmış olabilir.Darbe sırasında bu milletin AKP lilerin yapabilecekleri en son manevralar tesbit edilmiş olabilir.Ama darbenin bir mazereti olmalıydı bu darbede o yoktu.
Birde toplumun her kesimi darbeyi istemiyordu.İstenen ordu ile milleti milletin iki kesimini karşı karşıya getirip içsavaş çıkartmaktı.HDP liler sonradan Doğuda kalkışma yapacak Hükümet al aşağı edilecekti.
Ortalık karışınca iç savaş çıkınca askerler el koymakta haklılık kazanacaklardı.Bir sonraki asıl darbede onun da önlemini alır gece yarısı bizi gafilce 12 eylülde olduğu gibi basarlarsa halimiz yaman..
Fethullah Gülen biz bir yerde yoksak hiç bir yerde yokuz derdi.En örgütlü oldukları yer askeriye polis milli eğitim sağlık Diyanet Maliye kısaca bütün kamu kurumlarıydı.
Askerlerin subayların % 50 i bunlardan diyorlar..Dün akşam Cumhuriyet meydanındaydım.En ön saflarda sağımda solumda hep Fetullah Gülenci arkadaşlar vardı.
Sakal bırakan da vardı bayrak sallayanlar da vardı.Korkarım onların yerine tankların önüne yatanları kamudan atacaklar bu gidişle..Hadi temizleyin bakalım nasıl temizleyecekseniz..
Ben Milli Eğitimde sadece benim önceden tanıdıklarımı biliyorum..
Kim kimdir ancak kendileri biliyorlar..Darbe girişiminden bu yana bir kaç akşamdır meydandayız.
Her cemaatten her partiden kardeşlerimiz seçilmiş meşru Hükümete destek ve darbeye hayır diye meydanlarda geç saatlere kadar nöbete devam ediyorlar.
Semerkantcı Kardeşlerimiz dükkanlarının önüne çay makinası koymuşlar yatsı namazından çıkanlara çay ikram ediyorlar.
Açığı kapalısı sağcısı solcusu yok hepsi bir olmuş tek millet olmuş..Suriyeliler Senegaliler sanki bizden birileri olmuşlar..Belediyeyi de tebrik ediyorum.
Dün etli pilav ve ayran su meşrubat ikramları dört bir tarafta aralıksız yapıldı.Bu kardeşiliği bozanlara geçit vermeyelim..Bazıları niye burda yok diyenlere kulak asmayalım.
Meydanın her yerinde o kardeşlerimizde vardılar..Siyasetten uzak kardeşlerimizi dine hizmet edenleri burada göremedik diyenler var.Onlar da vatana millete dua ediyorlar..
Onların duaları yakarışları gözyaşları olmasa bugün bu zaferi yaşayamazdık belki de..
O arkadaşlardan birisine bunu sorduğumda bana ne dedi biliyor musunuz?Kelimesi kelimesine not ettim ve yazdım.İşte arkadaşın düşünceleri:
Bazıları diyorlar ki, “Ehl-I Sünnet cemaatler, Feto ile mücadelede neden haşin değiller? Neden sakin duruyorlar? Neden bağırıp çağırmıyorlar.”Bunları diyenlere bir kaç sözüm var:
Bak arkadaşım, anlatayım; 40 yıldır , sen Feto’nun okullarında okurken, dershanelerine tonla para verip giderken; oralarda gayri islami bir zehrin enjekte edildiği şuuruyla, babalarımız asla bizi oralara göndermemişti.
Sen, tıpkı bu gün, meydanlarda yaptığın gibi, elinde bayraklarla, Türkçe olimpiyatlarına genç kızların danslarını izlemeye gidip şarkılara göz yaşlarıyla eşlik ederken; biz rahle başında İslam’ın temel akidelerini öğreniyorduk.
Sen, hoşgörü, diyalog deyip, gayri müslimler ne güzel müslüman oluyorlar derken; biz o müslüman olduğunu zannettiğin kişileri, ülkesinde tanıyor ve hiç de öyle olmadığını bilip senin kandırılmana üzülüyorduk.
Sen, kolejlerin verdiği yüksek dereceli eğitimleri övüp, herkesi oraya teşvik ederken; biz hem o eğitimi alıyor hem de islami ilimleri satırlardan sadrımıza aktarmaya çalışıyorduk.
Sen, Feto’ya ne isterlerse kepçe kepçe verirken; bizden kimimiz onlara reddiyeler yaptı diye hapislere girdi, kimimiz iftiralara uğrayıp işinden gücünden oldu. Onlar bu günün gizli kahramanları değil de nedir?
Sen, himmet-hipnoz seanslarında, paraları çantayla hüngür hüngür verirken; biz o paraların maksadı dışında nerelerde kullanıldığını görüp, üzülüyorduk.
İkaz etsek de dinletemiyorduk.Sen, Feto’yu o dönem 100 birim desteklerken, bizim 20 birim mesafeli durmamızı eleştiriyor, kıskançlık olarak niteliyordun.
Bu gün sen 100 birim mesafeli duruyorsun ve sen bizim 40 yıldır durduğumuz 20 birimlik mesafeyi yine anlamsızca eleştiriyorsun. Biz yine sana “sukunet ve adalet”i tavsiye ediyoruz.
Biz, içlerindeki ehl-i salat, ehl-i insaf, ehl-i vicdan, ehl-i iman olan kimselerin kalplerini kırmamak için sessizce işimizi yaparken, sessizliğimizi pasiflik zannedip, küçümsüyordun.
Bu gün sen eline balyozu almış, adaleti umursamadan saldırırken; biz bu hengamede masumlar da yanmasın diye senin için dua ediyoruz.
Hey arkadaşım, sen gaza gelmiş, onların peşinde ülke ülke ‘yolunmaya’ giderken; biz dünyanın her köşesinde sessizce, mevzi mevzi ehl-I sünnet müdafası yapıyorduk.
Türkiye’nin her kasabasında, Dünya’nın her ülkesinde kök salmış olan bir ‘şer’ yapıyı, sen nasıl sarsabildiğini, nasıl bu kadar yıpratabildiğini zannediyorsun?
O küçümsediğin onlarca Ehl-i sünnet cemaat ve onların rahlelerinden geçen milyonlarca vatanperverin, hiç mi emeği yok bu işte?
Sen, ihale peşinde koşup, devletin en kritik kurumlarını hainlere gafilce teslim ederken; biz sana bunu haykırıyorduk ama umursamıyordun.
Lakin biz Rabbimize ‘hayır’ için dua ediyor ve köy köy, kasaba kasaba seni iktidara taşıyan oy potansiyellerini yetiştiriyorduk.
Geldiğin bu noktada, ukalalığın senin en zayıf yönün olur. Seni sen yapan milleti, o milleti ayakta tutan iç dinamikleri unutursan, ilahi tokat sert olur.
Kendi kendine öğrenilmiyor bu işler, bu ilimler. Kendi kendine profesor olabilir mi bir insan?
Kadim bir müessesede dirsek çürütmeden, sabahlamadan, yıllarını vermeden, o ruhu kendi kendine nasıl alabilir bir insan?’
Bir şey diyemedim yutkundum kaldım.Bence haklı bu kardeşimiz değil mi?
Meydanlar tek bir partinin tek bir siyasi görüşün değil..Meydanlar tüm milletin tüm bu vatanı sevenlerin meydanı...Meydanları bir süre daha boş bırakmayalım.Vatan ve milletimize sahip çıkalım.
Bu darbeyi her görüşten insanın birlikte engellediğini unutmayalım. Sağcı-solcu, dinci-laik, Alevi-Sünni, Kürt-Türk ayrımını yapanların aslında darbeci bir kafa olduğunu bilelim..
O meydanda gördüğün herkes tek millettir ..Meydanları bir partinin tekelinde göstermeyelim.Darbe olsaydı hepimiz zarar görecektik.Bu vatanın hepimizin olduğunun farkında olalım..
Bazı arkadaşlarımın bana kızdığını biliyorum.Niye bu kadar bu adamlar hakkında yorum yapıyorsun yazılar yazıyorsun diyenleri duyar gibiyim.Şimdi yazılmayacak daha ne zaman yazılacak bunların yaptığı ihanetler hainlikler.
Cumhurunbaşının dediği gibi bu yapının tabanı ibadette saf temiz kardeşlerimiz komşumuz arkadaşımız.Onlara hiç kimse söz konduramaz onların hakkına girmiş oluruz.
Bizim sözümüz lafımız eleştirimiz yukardaki ihaneti yapanlaradır.Bizim sözümüz Devletin askerine milletin çocuklarına ytankları uçakları havalandırıp Ülkemizi dış güçlere peşkeş çekenleredir.
Ama hala bunların ihanetini görüp de hala bu yapıya destek verenlere bir sözümüz olmayacak mıdır?İyi yoldasınız darbeniz kutlu olsun,gazanız mübarek olsun mu diyeceğiz.
Öyle örnekler var ki anlatamam.Arkadaşın o grupla uzaktan yakından alakası iltisakı yok.Hacca niyetlenmiş parasını onların bankasına yatırmış.Akrabasından birileri o gruptan diye açığa alınmış.
Bir başka arkadaş başka bir tarikata muhabbeti olan birisi işyerinde bir arkadaşının tazyikiyle Ufuk sendikasına kayıt olmuş.Onunda iş aktini feshetmişler araştırıp soruşturmadan.
Bir başka arkadaşımın oğlu polis kendisi başka bir cemaate bağlı kesinlikle o grupla alakası olmayan bu arkadaşı da açığa aldılar.
Hepsi ya o sendikaya üye olduğu ya da o bankaya para yatırdığı için açığa alınmışlar ama o grupla alakaları olmayan birileri bu arkadaşlar.
Bunun yanında 17 aralığa kadar o grupta olan o sendikaya hiç üye olmayan o bankaya para yatırmayanlar yine müdürlüğüne devam ediyor yine işine devam ediyorlar.
Burada bir haksızlık var sanıyorum.Uyanıklar parayı alıp kaçmışlar garibanlar kapana düşmüşler.
Kıvranıp duruyorlar şimdi.
Burada asıl o grupla yıllardır beraber olanlar ve 17 aralık sonrasında yine ihanete devam edenler açığa alınırlarsa ihraç edilirlerse iyi olur diye düşünüyorum..
Ençok iltisaklı olanlardan en aza doğru bir eleme yapılmasında yarar var.Yoksa bu pilav daha çok su götürür,çok masumun canı yanar..
’15 Temmuz akşamı, Allah’ın yardımı ile çok büyük bir badire atlattık. Rabbim, ülkemize ve milletimize bir daha böyle alçak bir olayı yaşatmasın.
Dünyanın neresinde olursa olsun, böyle bir ihaneti yapanlar ve onlara muhabbet besleyenlerin cezalandırılması mukadderdir.
Ancak (ister bana katılın, ister katılmayın) ben, görevden alınan devlet memurları konusunda isabetli davranılmadığı kanaatindeyim.
Fetöcülerin kurduğu ya da kurdurduğu sendika olarak bilinen AKTİF EĞİTİM SEN üyelerini görevden almanın ve bu insanları ötekileştirmenin ülkemize ve devletimize hiçbir faydası olmayacaktır.
Neden mi..? Çünkü bu insanlar rengini açıkça belli etmiş, kimliğini gizleme gereksinimi duymamış mert ve dürüst insanlardır.
Bu insanlardan topluma bir zarar gelebileceğini düşünmüyorum. Asıl tehlike KRİPTO FETÖCÜ olarak tabir edilen, sendikasız ya da diğer sendikaların içerisine yuvalanmış, ahlak yoksunu sinsi tiplerdir.
Nitekim ordumuz içerisinde darbe planı yapıp, uygulamaya koyanların; yerine göre içki içen, karıya-kıza giden işte bu KRİPTO FETÖCÜLER olduğu hepimizin malumudur.
Son günlerde beni arayan dostlarımdan ve öğrencilerimden bazıları soruyor; “Hocam falanca kişi neden görevden alınmıyor..?” Bu sorunun cevabını ben değil, yetkililerin vermesi gerektiğini söylüyorum.
Bahsedilen şahıs gibi olanlar, aslında bu toplum için en tehlikeli tiplerdir.Adam 28 şubat sürecinde, bir numaralı 28 Şubatçı olmuş ve başörtüsüyle gelen öğrencilerini okula sokmamış…
3 Kasım 2002 seçimlerinden sonra AK Parti iktidar olmuş ve malum kişi bir numaralı AK Partili olmuş… 2013’ten sonra Eğitim-Bir-Sen kamuda etkin hala gelmiş ve bu şahıs hiç vakit kaybetmeden Eğitim-Bir-Sen saflarında yerini almış… Daha mı, dahasını saymıyorum.
“Kalbi ile dili bir olan insandan korkma” der, Tebrizli Şems…. Kalbi ile dili bir olan ve rengini açıkça belli eden malum sendikanın üyelerinin savunmasını alıp, hâlâ Fetonun kölesi olup-olmadıklarını tespit etmek ve ona göre haklarında karar vermek son derece isabetli olacaktır..
Asıl mesele KRİPTO FETÖCÜ olarak tabir edilen sinsi, aşağılık, âdi, menfaatperest ve her dönemin adamı olmuş tipleri tespit edip, görevden almaktır.
Adresi belli, kimliği belli, kişiliği belli olan insandan korkmanıza yada korkmamıza gerek var mı..? Konfüçyüs’ün de dediği gibi; pirincin içindeki siyah taşlardan değil beyaz olanlardan korkmamız gerekmez mi..?
Amacım; kesinlikle birilerini üzmek ya da birilerini savunmak değildir. Ben yalnızca içimden geçenleri yazmak istedim.
Bu yazdıklarımdan dolayı bana kızanlar olacaktır. Ancak beni tanıyan dostlarım asla art niyetli olmadığımı takdir edeceklerdir.
FETÖ’cü olmayan birini, FETÖ’cülükle suçlamanın FETÖ’cü olmak kadar ağır bir suç olduğunun bilincindeyim. Gerçek mü’minler; iftiraya uğrasalar bile, bir başkasına iftira etmeyecek kadar asil insanlardır.’
’Ey Devletim ben 17 aralıktan önce Fetöcüydüm.17-25 aralık sonrası pişman olup Devletimin yanına geçtim.Terör örgütü başını ve Fetöyü nefretle kınıyorum demiyen ilerde çok pişman olacak çok.’
Cımbızla çeker gibi bir bir bulup çıkaracak adamlar..
Emekli olduğum Fetöyle en küçük bir iltisakım olmadığı halde ben bile tedirginlik duyuyorum.İçeriye en az 40 bin adam tıkacaklar.
40 bin kişiyi boşuna dışarı salmıyorlar.F tipi cezaevlerine koyacaklar Fetöcülerin başlarını.Terör mahkumları PKK lılar ile yan yana yatacaklar...
Alıştıra alıştıra yavaş yavaş icabına bakacaklar.Millet şimdi açığa alındığına seviniyor.İhraç edilenler iyi ki içeri almadılar diyor.İçeri girenler iyi ki bizi asmadılar diyor.
Saddamın Irakı olsa İrandaki mollalara kalsa ABD de olsak darbe yapanlar çoktan sehpayı boylamışlardı..
Yoğun bakımdaki hasta yakınlarına birden öldü denilmez.Biraz ümidimiz var çıkacak merak etmeyin derler.Biraz sonra acı gerçeği alıştıra alıştıra söylerler.
Durum tıpa tıp bu.İhraç listeleri yayınlanmaya başladı.Baktım her taraftan adam var.Olacak tabii birde MİT uyuyor diyorlar.Hepsini eliyle koymuş gibi bulup çıkartıyorlar.
Şeriatın kestiği parmak acımaz.Orda yanacağınıza burada yanıp Allahın huzuruna tertemiz varın.
240 şehidin 1500 yaralının onca ahını aldığınız masumların hesabı bu dünyada sorulmayacak mı sandınız.Köklerini kazıyacağız diyordu Cumhurun başı.
Kazıyınca en tabandakine kadar sıra gelecek demektir.Anadoluda analar biraz yanacak.Olsun sonunda Anadoluda Türkün ateşi daha güçlü yanacak.Kazanan Türkiye müslümanlar olacak..
Bu safhadan sonra bu yapıya en ufak destek veren beni faceden silsin Sevgili dostlar.Kimse kusura bakmasın 16 temmuz sabahı birçoklarını zaten ben ya kısıtladım ya da sildim sayfamdan.
Benim bu yapıyla şimdiye kadar asla bir temasım olmadı herkes bilir.Zararını görmedim diyemem birçok arkadaştan sıkıntı çektim özel olarak anlatabilirim.Takip ediyorum o arkadaşlar müdürler açığa alınmışlar hala çalışanlarda var.
Bu yapıyla iç içe olana birşey olmamış ama azıcık yanlışlıkla hatırla bankasına para yatıran,sendikasına üye olan açığa alınmış.
Devlet büyüklerimizden kurunun yanında yaşlarında yanmaması için acele etmeden en çok bulaşandan başlayarak açığa alma ihraçların yapılması yerinde olacaktır.
Yoksa yarın birde meydanlarda mahkemelerde mağdur edildik diyenleri görürsek şaşırmayalım.
Son olarak Sevgili Dostlar benim bu sayfada yaptığım yorumlar yazılar şiirler sadece benim kendimi bağlayan görüşler olup yanlış yorumlara yol açmamanızı istirham ederim.Yapılanı hazmedemiyorum.
Devletimin bu kadar acze uğratılmasında emeği olan hainlerin cezalandırılmasını istiyorum.Herkes yaptığının karşılığını bu dünyada da ahirette de görecek elbette.
Ama Devlette hainlere merhamet olmaz.Haine merhamet mazluma ceza olur.
Yılanla tilki fablını herkes bilir.Tilki ile yılan arkadaş olurlar.Günlerce beraber yeyip içerler.
Karşılarına çıkan nehri tilki yüzerek geçecektir ama yılan benide al yoksa ben burada kalırım der.
Tilkinin vucuduna sarılan yılan yarı yolda yılan olduğunu ve karşıyada çok yakın olduğunu görür ve sıkmaya başlar.Ne oluyor diyen tilkiye seni yiyeceğim der.
Tilki kurnaz hayvan tamam senden son bir dileğim var der.Ne olursun senin gözlerini çok severdim.Arkada kaldı bana dönde son olarak doya doya doya bir bakayım der.Yılan poz vereceğim derken bir hamlede kafasını kapar ve dişleriyle ezer.
Tilki ölen yılanı sırtından kıyıya sahile atar.Ayaklarıyla cetvel gibi hizaya getirir.Hah şöyle cetvel gibi dos doğru ol.Ben eğri adamı sevmem der.
Bu gözü dönmüş hainlerin yaptığı tıpkı tilkiye yılanın yaptığıdır.
Yazıklar olsun bu memleketin ekmeğini yeyip de askerine polisine siviline kurşun sıkan alçaklara.
Ne yani adam diyecektik.Alçakların en alçağıdır bu darbeyi yapan hainler ve ona bu emri verenler.
Kimse kusura bakmasın haine hain demek mecburiyetindeyiz.
Alttaki masumlara tevbe edenlere yine söylüyorum lafım sözüm yok.
Görüşlerim defaten söylüyorum sadece beni bağlar başkaları adına yazı yazmam çizmem.
15 Temmuz Askeri Darbesinin arkasında kesin olarak ABD var,AB var.Gözaltına alınan, tutuklanan, ihraç edilen, temizlenen herkesin Fetöcü olduğunu düşünmemek lazım.
O yüzden başından beri bu girişime Fetö ve Abd Ab darbe girişimi diyoruz.Ordu içerisindeki bu kesimler örgütlendiler ve kullanıldılar. Bu darbenin arkasında ABD var AB var diyebiliriz. Bu söylemimizin arkasında somut gelişmeler var.
Darbeci Fetöcüler havada uçaklarla sürekli MİT’i, emniyeti, cumhurbaşkanlığını, meclisi, halkı bombalarken, inişi zor olur diye, İncirlik’ten kalkan uçaklar kullanıldı.
Darbe sırasında Fetöcüler 12 görüşme yapmışlar İncirlik’te. Onlar da tescillendi.İncirlik’ten kalkan tanker uçaklarla, Fetöcülere havada yakıt ikmali yaptığı tescillendi. Hükümette darbenin ertesi günü İncirlik’i kapattığını açıkladı.Artık bir daha açılmaması gerekir.
Kendi askeri üssümüzü biz ABD’ye Almanya’ya tahsis ediyoruz.Onlar da o üssü, bize karşı silah çeken terör örgütü PKK’ya üs olarak kullandırtıyor.
Oradan kalkan uçaklar PYD’ye silah ve mühimmat veriyor.
Oradaki ABD askerleri gözlemcilik yapıyor PKK’ya. Bu kabul edilemez.
Ayrıca cumhurbaşkanının uçağını saniye saniye kayıtlarını yayınlıyor Stratfor. Bir örgüt değil Startfor havacılık işi de yapmıyor.
CIA’nın yarı resmi kuruluşu. Cumhurbaşkanının uçağı Muğla’dan kalktığında kendi twitter hesabından yayınlayarak Türkiye’deki darbecilere destek twitleri atıyorlar.
Bu Askeri Darbe girişimi ABD ve AB nin içerdeki hainlerle düzenlediği bir kalkışmadır.ABD ve AB ile sonra hesaplaşalım şimdi içerdekileri temizlemek lazım.Onlara gücümüz yetmezse de ama bu içerdekilere gücümüz yeter ,yeter ki adaletten ayrılmayalım kuruların yanında yaşlar yanmasın..
Bazıları niye bunların okuluna dersanesine hastanesine el konuyor diyebilir.Sizde 17- 25 aralıkta gerekeni yapsaydın hala bu karanlık yapıyla iltisakına(bitişme-temas-bulaşma) son verseydiniz arkadaşım deyin onlara..
Milletten aldıkları himmetler,kaynaklar yine milletin hizmetinde kullanılacak kimse hamaset yapmasın..28 Şubatta istiyorsanız size vereyim Dersaneleri Okulları diyen siz değil miydiniz?
Türkiye’miz bir işgalden Allahın nusreti milletin ve Ümmetin duasıyla kurtuldu ama tehlike tehdit henüz geçmedi.Bu işlerde eli olanın eli,parası olanın parası,aklı olanın aklı imha edilmedikçe bize rahat uyku yok...
Fetullah gider Lütfullah gelir.Haine değil arkasındaki Ağababasına bakmak lazım.
Bu adamlar(ABD) 1950 den beri bizim askerlerle idarecilerle iş tutuyorlar.Ondan önce de İngilizler bu ülkede söz sahibiydi.Askerimizi yıllarca onlar eğitti, askerin tankını uçağını onlar verdi.
Onca kaynak para onların kasasına girdi.İnşaallah bizi bizim çocuklar yönettiği zaman Türkiye ayağa kalkacak,Ayasofya da açılacak..
İktidar uyumuş,Diyanet uyumuş,asker uyumuş,Mit uyumuş,yıllarca bizi idare edenler uyumuş yada uyuşturulmuş ..Aldandık demekle bu işlerden kurtulunmaz.
Sen Hükümetsin niye tedbir almadın kardeşim demek şimdi suç mu.Cumhurbaşkanı son noktayı koydu.Bizi milletimiz ve Rabbimiz affetsin dedi.Bundan sonra uyumazlar inşaallah..
15 Temmuzda ne idüğü belirsiz dıştan yönetilen bir takım şer güçler bu Asil Devlete tecavüze yeltenmiştir.Devlet yatak odasında mışıl mışıl uyurken birden gözlerini açtığında ne görsün.
Zebellah gibi iri kıyım kim olduğu belirsiz azman birileri elinde silah Devleti katledecekken birden Allahın yardımıyla yastığın altındaki silahını çeken Devletimiz düşmanı yaralayıp kaçırtmıştır.
Siz Devletin yerinde olsanız ne yapardınız?Kimin kim olduğu belli olmayan bu dönemde herkes şaibeli olup Devlet en kısa zamanda iyiyi kötüden ayıracaktır ama bu zaman alacaktır.Komutanların Yaverlerinin hain olduğunu unutmayalım..
Köylerde tohumları ayırmakta kullanılan sellektör makinası vardır ya.Devlet şimdi iyi ile kötüyü karışık olanı sellektöre attı elekten geçiriyor.
Dört kıstastan (Fetöye mensubiyet-sendika-bankasya-iltisaklı olma)veya on kıstastan geçirilip tesbit edilenler OHAL gereğince açığa ya da göz altına alınıyor.
Osmanlıca sözlükten baktım.İltisak: bulaşıklık-karışma-temas etme anlamı içeriyor.Sağından solundan onlara bulaşmak.Finans ayağı-himmet-kurban verme-medya bunun içine çok şey girer.
Şu anda yapacak birşey yok.Listeler yukardan geliyor.Ohal bitince ilerde savunmaları alınacak Hakim karşısına çıkarılacaklar.İyi olan bu örgüte bulaşmayan karışmayan göreceksiniz tekrar aklanıp görevine dönecekler.Biraz sabır birazda sukuneti muhafaza ederlerse haklarında iyi olur..
Fetö para verse bu kadar reklamını yaptıramazdı.Tamam tehlike büyüktü Türkiye işgalden kurtuldu da ne zamana kadar bunları televizyonlarda dinleyip duracağız.
Hangi kanalı açsam Latif Erdoğan-Ahmet Keleş-İtirafçı Fetöcüler açıklama yapıyorlar.Doğudaki şehit haberleri yedinci sekizinci sırada haberlerde yer alıyor artık.Pkk dan daha mı tehlikeli bu adamlar diyenler olabilir evet aynı oranda tehlikeli ..
Ama neden PKK ya karşı aynı adımlar atılmıyor neden PKK lılar ihraç edilmiyor neden PKK lı kurumlara el konulmuyor demek şimdi suçmu?Atın Fetöcülerin hepsini toptan hapse, kapatın bütün kurumlarını diyeceğim zaten kapatıldı.Aklıma gelen bir şey daha var ama bu zamanda olmaz.
Ortaçağda yapıldığı gibi alınlarına kızgın demirle Fetöcü diye damgalayın diyeceğim.
Tabii alanda bulabilirseniz hepsi çoktan içimize karıştı gitti çoktan.Hepsi sakal bıraktılar hepsi kılıktan kılığa çoktan girdiler,kaçanlar kaçtı parayı alarak garibanlar orta yerde kaldı.Tevbe edene Devletimin yanındayım diyene inanalım.
Askerin polisin içini temizleyelim,finans kaynaklarını kurutalım. Fetö kendiliğinden yok olur gider..Fetöcü diye birileri yok kimse kalmamış piyasada..
15 Temmuz Askeri Darbesini Allahın nusretiyle kazasız belasız bu kadar az bir hasarla atlattıktan sonra Mısır-Irak-Suriye gibi olmaktan kurtulduğumuz için Allaha beş vakit namazı cemaatle kılıp arkasından bol dua etmek,şükür kurbanı kesmek,nafile oruçlar tutmak,bol bol sadaka vermek ama bu sıcak günlerde tesettüre uygun giyinip,isyan etmemek gerekmez mi?
Maalesef bu şuuru göremiyoruz.Sahillerimiz et pazarına dönmüş durumda.
Şehirlerimizin ondan kalır yanı yok..Günah isyan tuğyan dört bir yanda kol geziyor.
Her gelen gün geçen günü aratıyor.Allah cc. sonumuzu hayreylesin.
17.08.2016//KIRIKKALE
HİDAYET DOĞAN OSMANOĞLU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.