- 600 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
VAHŞET
VAHŞET..... 30.06.2016/Kayseri
İstanbul Atatürk Hava limanında meydana gelen patlama niye şaşırtmadı bizleri acaba..!!!
Son bir yıl içinde nerdeyse her aya bir patlama düşüyor..Biri diğerinden daha önemli ya da önemsiz değil...Ya da biri daha çok acıttı canımızı...diğeri daha az acıtmadı içimizi..Hepsi de çok önemli...Hepsi de yüreğimizi çok derinden acıttı...Kalbimizden parçalar kopartıp aldı ..Artık bu patlamaları RUTİNE bağladılar ve bu kadar istihbarata rağmen her defasında tekrar tekrar aynı acıları bize yaşatanlara yazıklar olsun...Bu ne kadar vurdum duymazlık...bu ne kadar aymazlık,hava limanındaki güvenliğin bu kadar zafiyet içinde olması da ayrıca düşündürücü tabi..!! Her an tehdite açık olan bir ülkede,bu kadar kolay canlı bombaların cirit atması çok manidar bence...yolcuların her zaman zorluklarla geçtiği güvenlik alanlarından canlı bombaların hem de silahlarıyla bu kadar kolay dolaşım içinde olmaları,aklımıza içerden veya dışardan birilerinin yardım ettiğini düşündürüyor insana...yoksa başka türlü nasıl olacak bu kadar kolayca patlamaları yapmak..Düşündürücü ,hem de çok düşündürücü...
İçimiz kan ağlıyor gerçekten...Ne yapsak geri getiremeyiz kaybettiklerimizi..Ama bundan sonra yapılacaklarla ilgili sorumlulukları olanlar görevlerini yerine getirsinler lütfen..
Haber kanalları patlamalarla ilgili canlı yayınlar yaparken,internet erişimini durdurmak neyi çözecek,hangi kafayla böyle bir karar alırsınız onu da anlamadım...Ne oldu akşama kalmadı tekrar internetler,sosyal medya çalışmaya başladı...Korkunuz nedir anlamadım ki...!!! Seviyesizlik,riyakarlık diz boyu...Hele şu Yiğit Bulut denen gazeteci bozuntusu...’’ abartmayın...büyütmeyin olayı ’’ diye TRT de konuşmaz mı,deli oldum ya..Bu kadar vicdansızlık olmaz...Ölenler insan be...Canlar gitti..Adamın kılı kıpırdamamış demek ki..AYNAYI AL BİR KENDİNE BAK...ben ne yapıyorum...ben insanmıyım...ben neden böyleyim diye bir sorgula kendini...Yalakalağın raconunu vidansızlık,merhametsizlik,acımasızlık vs... mi besliyor...Yeter artık ...Herkes kendine gelsin be...Ölenlerin hayallerini,ailelerini ellerinden alarak,hayattan koparanlara ve onlara destek olanlara lanet olsun...Aynı acıları allah onlara da en kısa zamanda tattırsın...Belki o zaman acının ne demek olduğunu anlarlar...
Bu patlamalar kime ne yarar veya çıkar sağladı ,benim buna hiç bir zaman aklım ermedi,ermezde...Dünya konjoktöründe bu patlama nasıl algılandı ondan da bana ne..Türkiye içinde nasıl algılandı ki,dünyanın nasıl algıladığına bakacağım...Patlamaların ardı arkası kesilmediğine göre ,algılamalarında çok büyük bir zafiyet olduğu kesinlik kazanmıştır..Beni ilgilendiren yönü giden canların tekrar gelmeyecek oluşu...Ateşin düştüğü yerler önemli..Gerisi faso fiso....Bu durum bize gösteriyor ki, bundan sonra da patlamalar devam edecek...Hepimiz tehdit altındayız...Korkuyoruz bir yere giderken...Toplumun yeterince sorunu varken,bir de güvenlik problemi çıktı...Bütün bunlarla yaşamak,hem de huzursuz ....Çok korkunç...Her an her şey olabilir duygusu...İşte insanları içten içe çürüten düşünceler bunlar....Toplumun huzurunu,güvenliğini sağlamakla yükümlü olanların ise umurunda değil...Tabi kendi canları yanmıyor...Ama unutmasınlar ki,bir gün gelir o ateş onları da yakar ama iş işten çoktan geçmiş olur...Benden söylemesi...BU VAHŞETİ DURDURMAK SİZİN GÖREVİNİZ....
Bu olayda hayatını kaybedenlerin ailelerinin acılarını canı yürekten paylaşır,ölenlere tanrıdan rahmet ,ailelerine sabırlar dilerim.....
Gönül Beyan
Emekli Öğretmen
YORUMLAR
Gönül hanımcım yazınızın başlığı.yazınızın içeriğinin ne denli vahim olduğunu anlatıyor.. Yazdığınız her cümlenin altına imzamı atarım..
Tek aklımın almadığı "YARATILANI SEVERİZ YARATANDAN ÖTÜRÜ" sözüyle çelişen sahte müslümanların,Allahın yarattıklarını hiçe sayarak ve bunu da din adına yaptıklarını savunarak kan ve ölümden nemalanmaları .. Yani bu onlar için TERÖR değil CİHAT mantığı... Sevgiler hocam ..
gonulbeyan
Bunların allah inancınıdan şüpheliyim..Eğer allah inançları varsa Kİ, ÖYLE OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR....Neden bütün bu olayların,ölümlerin..vahşetin ardın da arkasında hep bu dinciler çıkıyor..???
Dinci diyorum çünkü; dindar olmakla dinci olmanın ayrımına varamıyor insanlar...Din tüccarlığı yapan bu dinciler tabi ki,bundan nemalanmak için yapıyorlar bunları...Nitekim RTE nin başbakanlıktan cumhurbaşkanlığına gelinceye kadar geçirdiği evrelere bakarsanız ( çocuklarının yurtdışında arkadaşlarının okuttuğunu, gelirlerinin buna müsait olmadığını söyleyenler)...şimdi dünyanın 8.zenginleri arasında yer alıyorlar ailecek...Bunun adına din tüccarlığı denir işte...Bunu ancak balık hafızalı olanlar anlamaz ve unuturlar...yoksa sizin -benim gibi insanlar değil...
sevgi ve selamlarımla
gönül beyan
gonulbeyan
Bunların allah inancınıdan şüpheliyim..Eğer allah inançları varsa Kİ, ÖYLE OLDUĞUNU SÖYLÜYORLAR....Neden bütün bu olayların,ölümlerin..vahşetin ardın da arkasında hep bu dinciler çıkıyor..???
Dinci diyorum çünkü; dindar olmakla dinci olmanın ayrımına varamıyor insanlar...Din tüccarlığı yapan bu dinciler tabi ki,bundan nemalanmak için yapıyorlar bunları...Nitekim RTE nin başbakanlıktan cumhurbaşkanlığına gelinceye kadar geçirdiği evrelere bakarsanız ( çocuklarının yurtdışında arkadaşlarının okuttuğunu, gelirlerinin buna müsait olmadığını söyleyenler)...şimdi dünyanın 8.zenginleri arasında yer alıyorlar ailecek...Bunun adına din tüccarlığı denir işte...Bunu ancak balık hafızalı olanlar anlamaz ve unuturlar...yoksa sizin -benim gibi insanlar değil...
sevgi ve selamlarımla
gönül beyan
Dilek USTA
Hocam,
yureginize saglik... duygularimizi cok guzel ifade etmissiniz.
yerden goge kadar haklisiniz: neden abartmayalim?
Ben zaten bu tur olaylarda televizyonu kapatiyorum... olayin kendisi basta sinirlerimi alt ust ediyor.. Ustelik birilerinin cikip da cok sert elestirileri, cok onemli aciklamalari filan daha da cok sinilerimi bozuyor... Sanki cok sert elestriler onlem oluyor, haydutlari korkutuyor... Allah cc yardimcimiz olsun