- 863 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kadir Gecesi
Kadir gecesini Ramazanin son on gününde aramak.
Bu gece kadir gecesi ise Allah`tan neyi taleb ederdik.....
Nefsimiz dünyayi istiyor. Ruhumuz ise Allahi istiyor. Geldigi yer olan selam yurduna
geri dönmeyi arzuluyor. Öyleyse Ruhumuzu bu selam yurduna ulastirmayi dileyelim insallah.
Kisacasi talebimiz Allah olmali ki, dünyaligimizi zaten kendisi vermekdedir.
Bakara-200:
.......Fakat insanlardan kim: “Rabbimiz bize dünyada ver.” derse, ahirette onun bir nasibi yoktur.
Sura-20:
Kim ahiret hasatını (mahsulünü, kazancını) isterse, Biz onun kazancını artırırız.
Kim dünya kazancını isterse, ona (da) ondan (dünya kazancından) artırırız (veririz).
Ve onun ahirette nasibi yoktur.
Allah razi olsun
YORUMLAR
Selam yurdu
Enam-25:
Vallâhu yed'û ilâ dâris selâm(selâmi), ve yehdî men yeşâu ilâ sırâtin mustekîm(mustekîmin).
- Ve Allah, teslim (selâm) yurduna davet eder ve (teslim yurduna, Zat'ına ulaştırmayı) dilediği kimseyi, Sıratı Mustakîm'e ulaştırır.
Allahu Teala selam yurduna (kendine) davet ediyor. O selam yurduna sirati mustakim ile ulasilir.
Sirati Mustakim, Allahin emaneti olan Ruhumuzu Allaha ulastiran yoldur.
Nisa-175:
Fe emmâllezîne âmenû billâhi va’tesamû bihî fe se yudhıluhum fî rahmetin minhu ve fadlın ve yehdîhim ileyhi sırâtan mustekîmâ (mustekîmen).
- Böylece Allah'a âmenû olanları ve O'na (Allah'a) sarılanları ise, (Allah) Kendinden bir rahmetin ve fazlın içine koyacak ve onları, Kendisine ulaştıran "Sıratı Mustakîm"e hidayet edecektir (ulaştıracaktır).
Zenginlik
Tevbe-55:
Artık onların malları ve evlâtları (da) senin hoşuna gitmesin. Allah dünya hayatında onları, onunla (onlarla) azaplandırmayı ve onların nefslerinin (canlarının), kâfir olarak çıkmasını ister.
Ali Imran-14:
İnsanlara, "kadınlara, oğullara, kantar kantar biriktirilmiş altın ve gümüşe, salma atlara, hayvanlara ve ekinlere olan sevgiden oluşan" şehvetleri (aşırı düşkünlükleri) güzel gösterildi.
Bunlar, dünya hayatının menfaatleridir. Ve Allah, O'nun katındaki en güzel sığınaktır.
Hedefimiz Ruhumuz ile , selam yurdu olan Allaha ulasip siginmakdir.
Allah razi olsun
Selam yurdu olan Arabistan'ın Kralı ve etrafındaki dalkavuk Arap Şeyhleri, devlet kadar zenginliği Kadir gecesi gibi mübarek gün ve gecelerde isteyerek mi sahip oldular? İkinci nokta, Türkiye'nin son Osmanlı Sultanı ve etrafındakiler, Yatları ve Katları hep dini gecelerde Allah'tan isteyerek mi sahip oldular?
Dünya alem Arapları kandırıyor, Araplar da İslam adıyla Türk, Kürt, Boşnak, Arnavut vb kandırmayı çok güzel yürütmektedirler. Hoşca kalın
fuzuliM
Aman dikkat o güzel kafanı sigortalat, bu zamanda böylesi bi kafaya bu saydığın milletlerin çok ihtiyacı var...
fuzuliM
Aman dikkat o güzel kafanı sigortalat, bu zamanda böylesi bi kafaya bu saydığın milletlerin çok ihtiyacı var...