- 505 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# BUĞZ EDİYORUM #
# BUĞZ EDİYORUM #
___________________
Şehitlere rahmet, yaralılara şifa dileyip gözyaşı ikonunada dokununca, oldu bittiiiii.!
Vatandaş, üzerine vazife görmediği sürece ülkesinin huzurunu, ne yaşatılanlara nede yaşanılanlara mesajdan öte kılını kıpırdatmıyor.! Aklını g..t cebine soktuğu akıllı telefonu ile boka layık gören bir zihiyettende, mesajdan fazlası beklenmez..
Bombanın nerede patlamis olduğunun hiç önemi yok aslında, gerçek sorun; zihinleri bombalansa umursamayacak kadar kendi yurduna yabancılaşmış ve ayrıştırılmış olması ülke insanlarının..
Atatürk havalimanının güvenliği değil sorgulanması gereken. Asıl sorgulanması gereken, bu ülkenin istihbarat birimleridir..!
Ülkeyi bir aile şirketi gibi yönetenlerin,yönlendirmesiyle değil, bilgi ve birikimi, tecrübe ve eğitimiyle örnek insanların görev aldığı bir istihbarat ile önceden haberdar olup gereken yapılır, yapılabilir...
Kınama yapan baş edilen ayak takımları, kına yaksa popolarina, yine mesajlarla, gözyaşı ikonlarıyla kınamalı mesajlar uçuşacak sanal mecrada bu kesin..!
Bu ülkede, lazım olan göz yaşı değil, keza; gözyaşları kurumuş denilecek kadar ağladı bu millet..!
Yeter..!
Eğer şahsiyetiniz varsa, istifa edin başına taş yağası AYAK tabakası...!
Eğer şahsiyetiniz varsa, istila edin haydi duruşunuzla, onurlu bir sesle haydi...!
Bırakın kına yakacak kadar güvende olanları kınamayı... kanamalı bir hasta kadar acildir ve elzemdir sıkılmış bir yumruk gibi olmanın..!
Zamanınızı,
Amanlarınızı,
Sabırlarınızı,
Hatırlarınızı,
Beş para etmez katırlarınızı varsın yok sayın artık...!
Can çekişen ağır bir yaralıdan farksız ve çaresiz dibe vurmuş olduğun bu his, dökülen kanının asaletine yakışmıyor...
Lazım olan bir olmak ve diri olmaktır..
Bunun için, Allah rızası için n’olur?
Hiç olmazsa buz kesmeden kalbiniz daha, BUĞZ
edin...!
Buğz ediyorum/(Samim İĞDE )
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.