- 759 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Psikolojik Savaş(1.taklid etme usulü)
Psikolojik savaş günümüz dünyasının yeni harp metodu...Yıllarca silahlarla çözülemeyen bir milleti/milletleri imha etme usulü...Nasıl mı?Çok basit üstelik masrafı da daha az...Üstüne üstelik farklı usüllerde de uygulanabiliyor.İlk olarak anlatmak istediğim ve en çok şahid olduğum strateji düşmanı taklid etme.Böylelikle düşmanın güvenini kazanmak,onun gibi davranmak adeta onu avucunun içine almak.Efendim sakın şaşırmayın!Örneğimi verince mesele daha da açılacak..Türk milleti Karahanlı Devletinden beri İslamı kabul ve muhafaza etmiş,Peygamberine ve onun sünnetine sonuna kadar bağlı kalmış bu necip milleti bir inceleyelim...
Araştırdığımızda ve başımızı kaldırıp gündemi takip ettiğimizde görürüz ki bu milleti en çok sömüren bu milletin en çok dinine zarar veren kişi/kişiler profili dindar gözüken kesim..Dindar demiyorum dindar gözüken kesim..Dedim ya metodlar değişti.Alenen apaçık saldıran düşman hasmından tepkisini aynı usülde alenen apaçık almakta ve gücü yetmezse de yenilmekte...Yenilmemek için yapması gereken tek şey düşmanı taklid etmek...
Din i İslama zarar vermek istiyorsan müslüman gibi davranacaksın,kominizme zarar vermek istiyorsan kominist gibi davranacaksın...Günümüzden örnek vermek gerekirse din hocası geçinen Yaşar Nuri Öztürk,Adnan Oktar,İskender Evrenesoğlu mu dine ve Türk milletine zarar vermekte?Yoksa alenen dindarlığa karşı kendini laik ve beynelmilelci diye tanımlayan Tarık Akan,Levent Üzümcü,Müjdat Gezen.Barış Atay mı dine ve Türk milletine zarar vermekte?Cevap sizlerin...Bugün tanınan bir din düşmanı dine saldırsa millet daha sert bi usülde cevap verecektir..Amma velakn sahte ajan hoca dinin içine bir bidat katsa sonradan birşeyler eklese cahil ve ehli sünnet şuurundan kişileri bir morfin gibi uyuşturacaktır...Ve bu denge insanı bir psikolojik çıkmaza sürükleyecek ve etkileyecektir...
YORUMLAR
Psikolojik savaş deyince başlık hemen ilgimi çekti. Ama daha geniş bir açı bekliyordum.
Örnekleri mümkünse Türkiye dışından vermek, hem bizim hem sizin ideolojik bakmanızı engelleyecektir.
..
Taklit etme usulünü pek anlayamadım. İsmini verdiğiniz hocaları eğer bu yolla içimize sızmış ve yükselmiş, taraftar toplamış ajanlar olarak kabul edersek,,,, dinde farklı bir söz söyleyen herkese şüpheyle bakmamız gerekecektir. Aslında bu insanlarda önyargı oluşturarak varolan düzeni korumak için, farklı bir söz söyleyenlere uygulanan psikolojik harekat olacaktır.
Yaşar Nuri yeni vefat etmiş bir insan. Ölünün arkasından kötü konuşulmaz derler ki, geleneğimizdendir. Kendisi dini bilgiler üzerine bir bilim adamıdır. Doğrusu yanlışı kendisine aittir. Lakin ben Yaşar Nuri nin dosdoğru bi topluluğu saptırdığını görmedim. Zaten taraftar kitlesinin muhafazakar kesim olmadığı çıktığı kanallardan belli. Böyle iken bu adama ajan olarak bakmanızda bir çelişki görüyorum. Çünkü taklit edicilerin dine zarar vermesi için, dine yakın kanallarda çıkması gerekir. Camilerde vaaz vermesi gerekir. Görünüşüyle dindar, içinde ise kafir olması gerekir. En azından Yaşar Nuri nin görünüşüyle bu taklit edicilerden olmadığı kanısına varıyorum, Allah rahmet eylesin.
Cemal Berktaş
Cemal bey merhaba, İslama inananlar neden bu kadar dinlerinden korkuyorlar anlamış değilim. Madem İslam bahsedilen kadar sağlam ve her şeyi doğru söylüyorsa, sürekli bir İslam dinini koruma ve savunma ihtiyacı neden hissediyorsunuz. Yahudilik ve Hıristiyanlığa inanan toplumlarda böyle bir şey daha görülmüş değidir. Zaten İslam bir Arap düşüncesidir. En çok kaymağını da Araplar yiyor, bırakın Araplar düşünsün. Türkler kendi diline ve eski dinlerine sahip çıkamamış ise, Araplardan Türklere bir fayda gelemez . İslam adına sonradan devşirilerek hem Türk hem de Müslüman olan halklar, önce kendi gerçek kimlik ve kültürüne sahip çıksınlar ki, başkalarına söz söyleme hakları olsun. Selamlar
Mehmet Ali Akça
Kimse Araplardan Türklere bi fayda gelecek diye müslüman olmaz, nası bi kafadır bu..
Türkün gerçek kimliği diyerek insanların milli duygularını , dini duygularının karşısına koymaya çalışıyorsunuz.. Bunu bilerek yapacağınıza ihtimal veremesemde, etkili bir psikolojik savaş tekniği ... Ahlaksızca...
Göktanrıya inana Türk , Allah'a ve resulü ne (sav) inandığı zaman bir şey kaybetmez ...
Cemal Zöngür
Siz evrensellikten ne anlıyorsunuz? Ve çok doğru bildiğinizden emin değilim. Çünkü evrensellik tüm dünya insanlarının yaşamına, kültürüne, dini, inancına ve her türlü farklılığına saygı duymaktır. İslam da bırakalım dünyadaki insanların farklılığına saygıyı, kendi içindeki Mezheplere bile saygısı yok. Aslı astarı olmayan Arapların uydurduğu hikaye ve söylencelerle kendilerini tatmin yöntemini, bari evrenseldir demeyin. Selamlar