- 500 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AMERİKA VE MEDYA (Tutarllık ve Sammimiyet)
ABD dünyanın gözü önünde ekonomik ve sosyal açıdan huzurunda doruğa ulaşmış Yugoslavya’yı bölüp parçalasın, barış içinde yaşayan toplumları birbirine kırdırıp düşürsün.
Sonra ellerini ovuşturarak yarattığı savaşı ağzı kulaklarında izlesin. Bizim medyadan tık yok. Sanki kendiliğinden vukuu bulmuş bir olaymış gibi 3. sayfa haberi yapsın. Sırbistan Bosna Hersek’te soy kırım uygulasın Bir gecede 8 binden fazla çoluk çocuk kadın yaşlı genç Bosnalıyı dünyanın gözü önünde rahatça katletsin ABD ve Avrupa sessiz kalsın hatta Bosnalıların silahlarını alıp sizi biz koruruz diyerek Sırplara zaman ve avantaj kazandırsın. Bizim basında tık yok.
Amerika Irak’a demokrasi getireceğim diye gelip Irak’ı bölüp kaos ve teröre teslim etsin 3 milyondan fazla ıraklıyı öldürsün 4 milyondan fazla ıraklıyı göçe zorlasın, bütün enerji kaynaklarına el koyup ülkeyi sömürsün, Bizim Kuzey Irak’a girmemiz durumunda hemen çıksın desin bizim basından tepki yok tık yok.
Zaten kızıl derililere ait ola Kuzey Amerika Kıtasını soykırımlar yaparak Kızılderilisiz bırakan ABD’ye bize atıla sözde soykırım iddialarını desteklerken sessiz kalan medyamız
Kimin çıkarlarına hizmet ediyor acaba? Ülkemizin milli menfaatlerine olmadığı açık.
Şimdi aynı medya Rusya’nın Gürcistan’ı işgal etmesini ballandıra ballandıra anlatıyor. Elbette savaş çirkindir, ölümler olmasın. Fakat Amerikanın işgal ettiği yerlerde ölenler ve oralarda yaptıklarına göre devede kulak bile kalmaz yaptıkları Rusya’nın
Amerika tanıdı diye biz de Kosovanın bağımsızlığını tanıdık. Bakalım ABD tanımadan Abhazya ve Güney Osetya’yı tanıyacak mı bizim hükümet
Zaten bildiğiniz şeyleri yazıyorum ama bir kez daha dikkatlerinizi çekmek istedim.
Saygılar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.