- 338 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM – 11
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ
BÖLÜM – 11
Dr.Can_ Burası harika bir yer. Burayı ne zaman keşfettin Onur?
Dr.Onur_ Sık, sık olmasada Sedefle geliriz buraya.
Müzik, yemek ve dalgaların sesi.
Dr.Can_ Şimdi sadete gelelim. Buluşmamızın nedenini anlat bakalım. Sen kolay, kolay benden yardım iisteyecek adam değilsin. Öyle değil mi?
Dr. Onur_ Beni iyi tanımışsın ama bu sefer durum değişik ve yardımına ihtiyacım var. Ben anlatacağım sende dinleyeceksin. Eğer soru sormak istersen bir kenara not et. Ama sözümü hiç kesme.
Dr. Can_ Dinliyorum başlayabilirsin.
Dr.Onur_ Konumuzun birinci maddesi Reenkarnasyon. Ruhun başka bir bedende yeniden can bulması.
Dr.Can_ Hadi canım sende.
Dr.Onur_ Not al soru sorma, cevap verme.
Naz’ın muayenehaneme gelişinden bu güne kadar olan olayları anlattım. Yaptığımız seansların kasetlerini çantamdan çıkarıp masanın üzerine koydum.
Dr.Onur_ Bu güne kadar hastamla beş seans yaptım. Bunlarda bu seansların kasetleri. Bu kasetleri izlemeni istiyorum. Ha bir de sana bir resim vereceğim. O resimde göreceğin şahısları tek, tek inceleni ve onlar hakkında görrüşlerini detaylı bir rapor olarak elimde görmek isterim. Ondan sonra kurmaya uğraştığım ekibime katılıp katılmayacağına karar verirsin.
Dr. Can_ Sonunda kazancımız ne olacak?
Dr.Onur_ Sana bu akşam yemek ısmarlıyorum ya!. Şaka, şaka Bu vakada çalışmalarımızın sonuçlarrı nr şekilde sonuçlanırsa sonuçlansın, bir tez hazırlayacağız ve ünüversiteye sunacağız. Bu tezin altında hepimizin imzası olacak. Kazancımız maddi olarak pek fazla bir şey olmayacak ama, Saygınlık ve itibar kazanacağız. Bu geleceğimiz için çok önemli. Bu fırsat bird aha ele geçmez. Şimdi soruyorrum Varmısın, yokmusun?
Dr.Can_ Her zaman yanındayım ve varım dostum. Kanbersiz düğün olmaz.
***
Sabah iş yerine gelir gelmez ilk işim resmin bir kopyasını Can’a fakslamak oldu.Ama ne olduysa ki sanırım faks arıza yaptı. Resim Can’ın eline geçmedi. Bende mecburen bir arkadaş vasıtası ile elden gönderdim. Öte taraftan üç, dört gün geçmesine rağmen Necmi’den bir haber çıkmadı. Dün Nazla bir seans daha gerçekleştirdik. Kabuslar hala devam etmesine rağmen sıkıntı yaratmadığını Naz’ın yüzünde görmek beni sevindirdi. Ben bunları düşünürken Necmi fırtına gibi içeriye girdi. Nefes nefeseydi.
Dr. Onur_ Bu kada acelen ne Necmi arkandan kovalayan mı var?
Necmi_ Buldum patron aradığımız ışıkları.
Dr.Onur_ Eee neresiymiş?
Necmi_ Şehreminide Otobüs garajının alt tarafındaki sokağın tam karşısında. Şimdilik bu kadar resminide çektim, karşılaştırman için. Ama daha fazla ileri gidemedim tabi şimdilik.
Dr. Onur_ Daha işin başındayız evlat. Kimbilir nelerle karşılaşacağız.
Necmi_ Ben hastanelere bulaşmak istiyorum.
Dr. Onur_ Sana durdiyen mi var? Ama bekle ben bu akşam biraz çalışayım sen yarın sabah dokuzda burada ol
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.