- 1914 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yurtta barışı, dünyada barışı kimler istemez?
Yurtta barış, dünyada barış sözünü çürüterek, yurtta savaş, dünyada savaş çığırtkanlığı yapanların insanlığından şüphe ediyorum. Hele ki bu yaratıklar kendilerine Müslümanım dediklerinde onları Allah’ın gazabına havale ediyorum.
Dostlar;
Savaşa kimler gider?
Savaşta kimler ölür?
Savaşta kimler ağlar?
Savaşta neler kaybedilir?
Savaştan kimler kazanır?
Savaşa garibanlar gider, yoksullar gider, torpil bulamayanlar gider, çürük raporu alamayanlar gider, parasızlar gider...
Savaşta, köylü Mehmet dayının oğlu ölür, fabrika işçisi kemalin oğlu ölür, gündeliğe giden Fatma hanımın oğlu ölür, emekli Osman’ın oğlu ölür, memur Haydar’ın oğlu ölür...
Savaşlarda çocuklar ağlar, anneler ağlar, yavuklular ağlar, babalar ağlar ve bunların tamamı yoksuldur, savaştan sonrada yoksun olurlar.
Savaşların kaybettirdiği örfler, adetler, gelenekler, görgü, düşünce, sosyal yaşam, insanlık, hukuk ve tüm canlılar..
Savaştan kazananlar her zaman kapitalist faşist düşünce ve onların yardakçıları kazanır. Kan döktürerek silah satanlar, vampir gibi kan emiciler kazanır.
Şimdi sorarım size yurtta barışı, dünyada barışı kimler istemez?