- 676 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
O
Gözleri güzel değildi,kirpikleri gür ve kıvrık falanda.Bakışları buğulu,anlamlı ,derinde değil. Dudakları kiraz,,saçları sırma yok oda değildi.Burnu biçimli ve asil hiç değil.
Şarkıda dendiği gibi, haline tavrına kurban olunacak biri de değildi.Çok karizmatik,etkileyici,hayran olunacak biri mi asla !..
Oturuşu ,kalkışı ,giyinişi özelliksizdi.Ne çok merhametiyle etkileyecek duygusal biri nede problemleri çözecek becerikli biriydi.
Giydiği hiç mi hiç yakışmazdı..
Sözleri etkilemezdi.Çok banaldi her şeyiyle küf kokuyordu.Atik biri,çalışkan biri yok onu tarif etmezdi.
Ne modadan anlar, ne uyar, nede alışveriş merkezlerini severdi
Alışverişten nefret ederdi.Beklemeye tahammülü yoktu.Dünyaya ve kendine hiç değer vermezdi.Hatta yanındakine bile illa kal demez hayırlısı derdi.
Para harcamaz harcamanı da istemezdi.
Hani insanı yaşatmazdı.Yaşamazdı.Ne romantik nede inceydi.Çok temiz ,tırnakları kesik bile olmazdı.Bazen elini yüzünü bile yıkamazdı.Yeni bir şey almazdı .Zaten yeni giymeye utanırdı.Ona huzur veren en eskileriydi.
Anlayacağınız pisliğn tekiydi
Ona söylenecek tek şey ’’:Seni seviyorum’’ hayvan dı.
Zaten bu dilen anlardı.Ne sahip çıkar ,ne ilgi gösterir nede bir yerde görse yenınıza gelirdi...Kendi halinde bir derviş mi,hasta mi ?
Diğer insanlar gibi etkili konuşmalar yapmak,dikkat çekmek ,takdir edilmek umurunda bile değildi.
E ne olacak şimdi hiç de anlatılan sevgililere yada eşlere uymuyor.
Ne şarkı yazılır adına ne şiir..
.
Dünyaya ve kurallara uymuyor ama ben onu seviyorum.Hemde çok.Dünyanın saçma sapan kuralları da bize uymuyor zaten.
Kirpikleri kıvrık olmazsa sevilmez mi ?
Buğulu bakmazsa...
Sizi sevmezse ,takdir etmezse ...
Şair nedemiş:
Sevmek için yalnızca güzele mi bakmalı
Çirkin tende şirin ruh kalbi bağlayamaz mı ?
YORUMLAR
Mutlaka bizlerin gözden kaçırdığı ama sizin çok iyi bildiğiniz, tutkuyla bağlayacak kadar özel bir özelliğinin olduğunu düşünüyorum... Çünkü sevmek için özellikler sıralamak aşka dair değildir.. AŞK TANRI MİSAFİRİ GİBİDİR...Ya kabul buyurursunuz hanenize misafirin haline bakarak, yada açmazsınız kapıyı meczuptur sanarak.... Aşk bu şekli , nitelikleri olmaz .. gelir ve gider.. Sevgilerimle güzel kalem..
Nazlıcan Su
al almanın dördünü
sev yiğidin merdini
seversen bir güzel sev
çekme çirkin derdini
Nazlıcan Su
Bir insanın bir başka insanı sevmesi için ille de bir takım kalıplaşmış ama hiç bir zaman nazar-ı dikkate alınmayan kriterlerin bir arada bulunması gerekmiyor. Eskilerin tabiriyle gönül ota da konuyor bota da.
Mesela ben...Beni hiç sevmeyen insanlar vardır. Hiç anlamam bunun sebebini ama yakışıklı olmamam, paramın olmaması, giyimime özen göstermemem, romantik olmamam ve saire gibi sebepler olduğunu hiç sanmam.
Buna karşın sevenim de vardır ve onlara da şaşarım yukarıdaki kriterlerin hiç biri bende olmadığı halde neyimi seviyorlar diye.
O halde kısaca şöyle diyebilir miyiz: Sevgi denen şeyde asla ve asla mantık aramayacaksın. Hatta mantığın bittiği yerde sevgi başlar dersek yalan olmaz.
Selam ve sevgilerimle.