- 635 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
kahramanımız bıraksın, güçsüzlüğün nedeni kesenin boşluğu olsun cahillik değil. kesenin çaresi bulunur.
(güçsüzlüğün nedeni kesenin boşluğudur, cahillik değil Furuğ'nun bir şiirinde geçiyodu, hangi şiir olduğunu unuttum.)
gözden bi şeyler kaçırmadıysam olay 2000 yılında geçiyor. benim fifada delik deşik olup, adventure oyunlarında danışılan kişi olmama 2 sene varken...
HakkınSesi
@hakkinsesi
Yıl itibariyle evet deprem sonrası kriz öncesi. İnsana sanki dünyaya yeniden doğacakmış havası veren milenyum itibariyle... Aklıma şey geliyor, kaçırdım mı yaşarken yoksa umrumda mı olmadı ama bir yy geçişinin en azından bir şeyler koyabilmesi, katabilmesi gerekiyor gibi geliyor. Yani kitapları bile hatta ilk başta tarihi yüzyıl olarak düşünürken, acaba yüzyıl başlangıcının önemi ve önemli tarafları yüzyıl sonunda da mı değerlendiriliyor ya da önem veriliyor..
Kafam karışık evet
Kafam karışık evet
olricx
@olricx
insanı yaşatan da bu beklenti, bir umut...
tarih açısından bakarsak; tarih yazılması için de gol atmak, gol kurtarmak, maç kazanmak yeterli. şu sıralar kupa nedeniyle televizyon izliyorum arada da spikerler maç başına bi kaç tarih yazmaya devam ediyolar.
tarih yazımı için en az 50 yıl geçmeli diye bi şeyler hatırlıyorum. olayların üstünden sırların kalkması, daha net değerlendirilebilmesi gibi sebeplerden.
tarih açısından bakarsak; tarih yazılması için de gol atmak, gol kurtarmak, maç kazanmak yeterli. şu sıralar kupa nedeniyle televizyon izliyorum arada da spikerler maç başına bi kaç tarih yazmaya devam ediyolar.
tarih yazımı için en az 50 yıl geçmeli diye bi şeyler hatırlıyorum. olayların üstünden sırların kalkması, daha net değerlendirilebilmesi gibi sebeplerden.