Pozitif ve Negatif insan manzaraları !
Bugün sahilde insanları inceledim.Mevsim yaz, mavinin en güzeli denizde ve gökyüzünde, güneş şımarmış,tatil dönemi de olunca, çocuk sesleri cıvıl cıvıl.
Pozitif ve negatif insan manzaraları kare kare.Yakınımızda bir çift hiç konuşmadan denize bakıyor, oruçlu değiller sigara içiyorlar tel çaldı sert konuşmalar. Saatlerce gamlı iki baykuş gibi, aslında öyle güzel bir çift ki, tertemiz giyimli. O negatiflikleri hem üzüyor, hemde yakınınızda olunca kötü enerji bırakıyor. Yanlarına gidip ne güzelsiniz neden böyle durgun deniz gibisiniz diye, üzülerek düşünürken, diğer yanımıza iki genç kızı olan bir aile, geldi.Nasıl pozitifler ailece, anne babası ve kardeşi nasıl güzel bir sohbetti o ;seyrinde hayran kaldığım ,derin derin düşündüm.
Pozitif ve negatif insan yüzleri denge mi kuruyor; yok birden vazgeçtim.Hayır denge falan kurmuyor, evrene negatif bir enerji yayılıyor yayıyor. Bir tek pozitif insan binlerce negatif yüze ayna gibi yansıyor ışık veriyor, yaşama sevinçlerimiz çoğalıyor...
Güzel düşünenler
Kötü düşünenler
Gülen yüzler
Gülmeyen yüzler
Mutlu insanlar
Mutsuz insanlar
Pozitif negatif
İnsan manzaraları
Nasılda zıt kutuplar!
Notlarım...
Oya Gedik
Foça sahil
YORUMLAR
Tüm negatif insan suretlerine ve halet-i ruhlarından çıkan kötü kokulara rağmen, hayatın guzel tarafları yine de çok. Mümkün olduğunca negatif insanlardan uzaklaşıp bizi daha motive edecek gerçek dost yüzlere sarılmak lazım.
Kulaklarımizın güzel sesleri duyması, gözlerimizin mutlu yüzleri görmesi umuduyla.
ne diyeceksin hepsi yaşamın içinde sevgili kalem dost Oya hanımefendi.
yine de Çetin Altan üstadımızın dediği gibi en iyisi enseyi karartmamak. olaylara sevgiyle, gönül gözüyle bakabilmek.
selam, sevgi ve saygımla.
Oya gedik
Oya gedik
Oya gedik
Saygılarımla efendim...
pozitif ve negatif enerji, bu durumların olması bir yerde yaşamın bir gerçeği. tıpkı görünen alem ile görünmeyen alemin olduğu gibi. büyük düşünürler , örneğin Mevlana her olguyu zıttı ile açıklıyor.
gözleminiz ilginç ve yaşamın bizlerdeki yansımaları. çok yerinde birer tespit.
klasik deyişle gönül ister ki pozitif görüntüler hep galip gelsin...
selam ve saygımla yazınız ve şiiriniz çok hoştu.
Oya gedik
Saygılarımla...
Gözlerinin ışıltısı yüze vuran çok az insan var;
Ben bir ruh bilimci değilim ama ' bunun önemini kavrmaış ve
benimsemiş ve önemsemiş biri olarak' her insan kendi çehresinde
enerji yayar olumlu enerji çeken olumusuz enerji iten ! durumundadır ..
Aynı dercede uç noktalardır ;
Pozitif olmak ömrü uzatır sevgiyi çoğaltır diyorum.
Ve bu güzel yazının sahibini çok pozitif ve yapıcı buluyorum !
Mutulu hafta sonları sevgierimle ...
Oya gedik
Sevgilerimi bıraktım...
ilginç bir gözlem yazısı.
düşünmek ve çevrenin farkında olmak ne güzel...
hayat bu oya Hanım...kimi ağlar kimi güler.
saygılarımla
Oya gedik
Sevgi ve Saygımla...
maalesef iki enerjinin de varolması .Lakin denge kurulmalı.
Siz ne kadar pozitif olursanız olun bunu bozmak için dışardan gelen negatif enerji içine girip bozmakta.
Burada farkındalık giriyor işin içine
ve o ortamlardan uzaklaşıyorsunuz.
Denge de kalmak lazım kendine ayn da bakıp ben ne yapıyorum demek
Ellerinize Sağlık güzel bir gözlem ve yazı olmuş
Oya gedik
Sevgilerimi bıraktım...
Güzel düşünen,
Gülen yüzlü,
Mutluluğu hak eden...
Yani pozitifliğin gerçek anlamı,
Oya Hanım !
Siz sadece bakmayıp, görür gördüğünü de
o yumuşacık üslubunuzla yazarsınız her zaman.
Ve...
O güzelim benzetmeler;
"Güneş şımarmış"
"Gamlı iki baykuş"
"Deniz gibisiniz" vb.
Daha ne olsun...
Selam ve Sevgiyle.
Oya gedik
Çok teşekkür ederim Bedri bey ilgi ve içtenliğinize efendim...
Sevgi ve Saygılarımla...