- 898 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Biz Bu Filmi Bir Daha Ölmüştük..!!
.......BİZ BU FİLMİ BİR DAHA ÖLMÜŞTÜK..
Cümlemizden cümlenize ES-SELAMUN ALEYKÜM. değerli dost ve kardeşlerim..
...Her yeni gün bin umut her yeni an bir umut sığdırdığımız yaşam serüvenimizde , bir çok değerler ya tamamen ortadan kalkmış, yada yozlaşmış bir şekilde devam etmekte,
...Değişen ve gelişen sosyo-toknolojik yaşam artık anne karnında dahi genetiksel olarak çocuğa ayna olduğu aşikardır..Önce radyo sonra televizyon bilgisayardı inernetti cep telefonuydu derken uçsuz bucaksız bir vehamete doğru sürüklenip durmaktayız..kitlesel bağların artık önemini yitirdiği bir zaman diliminde kişisel bağlarımızda giderek zayıflamakta maddenin ve maddiyatın getirisine göre hayatımıza rüzgar biçmekteyiz.
..Aile ve akraba, köylü,EŞ-DOST-ARKADAŞ-KARDEŞ kalkanının ortadan kalktığı bir dönemde TAMDA İSLAMİTE ZIT BANA DOKUNMAYAN YILAN BİN YIL YAŞASIN- sözünün kölemenliğine doğru her gün yeni adımlar atılmakta..Nifak tohumlarını bugünden ekenlerin yarın nifak hasatlarını yapacakları malum ve kesindir...Ne ekersen onu biçersin.. sözü hiçte boş bir söz değildir..
..artık maddi menfaat çarkında dönen dolapların-siyasi rant peşinde koşan madde bağımlılarının-Rab- bana hep bana yontan düşüncelerin gitgide bir bütünü dilimlere böldüğü bölmeye çalıştığı aşıkardır..
..bilinmelidir ki..BU DURUM HEM İNANÇSAL HEM YAŞAMSAL HEMDE VİJDANİ OLGUNUN TAMAMEN ZIDDI..VE İNANÇSIZLIĞA DOĞRU YOL ALMAKTIR..
..insanlar arası saygı ve sevgiyi kaybetmeye yüz tutmuş milenyumu geride bıraktık lakin onunla birlikte, bir çok şeyi daha mazinin tozlu raflarında mezara gömdük..
..çevresel ve iletişimsel kopuklukların toplumları yozlaşmış inançsızlığa sürüklediği bir dönemde..
...Bizler bir bütünün parçaları olarak üzerimize düşen sorumlulukları menfaatsiz yapabiliyormuyuz...acaba..!
...Kitlesel imha planı olan edep ve ar kavramlarınin yerini alan inançsızlık ve hayasızlık gittikçe toplumumuzu karanlığa sürüklemekte, tv lerde ve görsel medyada sürekli çarpıklaşmış bedbahtlaşmış parçalanmış ailelerin hoş görünümleri dizi dizi pafta pafta yayinlanmakta..
..Yaşamı KUR’AN ve İSLAM ışığında zamana dilimlemek yerine DİZİ ve FİLMLERE göre parçalayıp durmakta insanlık,
...Sonuç itibariyle dönüşü olmayan sarp uçurumlara doğru sürüklenip, rüzgarın yeline göre nefsel ve maddesel istenç ve duyumsamaların bizleri felakete doğru sürüklediği, hatta ve hatta uçurumdan itelediği gerçeğini ...maalesefki görmek istemiyor görülsede aman ne olacak deyip devam ediyoruz BEN-Cİ yolumuza..
..OYSAKİ BU FİLMİ DAHA ÖNCEDE İZLEMİŞ, SONUNUN NE KADAR HAZİN OLDUĞUNU İNANÇSIZ VE VİJDANSIZ ÖRNEKLERİNİ DEFAKERELERCE DUYDUĞUMUZ GERÇEĞİNİ YOK SAYIYORUZ..
...Toplumumuzun felaket doğru yürüdüğünü görmek için insanın empati yapması yeterli olacaktır..
...iğneyi kendine reva görmeden cuvaldızı karşısındakine pay biçenler mutlaka ve mutlaka kaybedenlerden olacaktır..
...ŞİMDİ... KENDİ ÖZLERİNDEN KOPMUŞ DEĞERLERİN YENİDEN HAYAT BULMASI İÇİN NİFAK DEĞİL İNANÇ VE VİJDANİ TOHUMLARIN EKİM ZAMANIDIR..
..YOKSA GELECEK NESİLLER BİZİM FİLMLERİMİZİ İZLEDİKLERİNDE, ÇOKTAN OTURDUKLARI DALI KESMİŞ OLACAKLARDIR..
...TIPKI İZLEDİKLERİ FİLMLERDEKİ , SOYLARINI DEVAM ETTİRDİĞİ NESİL GİBİ..
..DEMESİNLERKİ ...
...BİZ BU FİLMİ BİR DAHA ÖLMÜŞTÜK..
Yavuz Sultan Öztürk
...13.01.2016
...10:13.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.