- 747 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# GEL SEN NE CEKTİGİMİ BİRDE BANA SOR
# GEL SEN NE ÇEKTİĞİMİ BİRDE BANA SOR #
_______________________________________
Teşekkür etmesi gerekenleri bile yerden yere vurmak isterse bir insan, bu psikolojik durumundan dolayı, sadece şaşkınlıkla izlemek düşer bizlere...
Şahsen ben şaşkınlıkla izliyorum duyduğum sesin sahibini. Oysa uzun yıllar önce belkide bugün yaşadıklarınıve yaşadıklarımızı en güzel anlatan şarkının kulaklarımıza,oradanda zihnimize işlemesine vesileydi bir büyük sanatçı, Erol EVGİN...
Ne demişti şarkısında? ’’ GEL SEN NE ÇEKTİĞİMİ BİRDE BANA SOR. NERDE NASIL YAŞARIM BİRDE BANA SOR.’’
Evet Erol EVGİN seslendirmişti bu güzel eseri yıllar önce. En az Selçuk TEKAY bestesi olan, ’’ BERABER YÜRÜDÜK BİZ BU YOLLARDA’’ kadar nefis bir eserdi. Yanılıyormuyum?
Ben şahsen yıllarca yapmış olduğum mesleğim elektrik ve elektronik işimi bu yıl sırf ekonomik olarak dünyanın lider ülkeleri arasında olmamızdan olsa gerek, bırakmak zorunda kaldım. Elbette benimde elektrik ve elektronikçi olmama, sen elektrikçi olsan ne olur yahu diye aşşağılayan aşşağılıklar olabilir. Bu benim zerrece umurumda olmaz. Olmadıda..
Fakat baktığım tablo bizim dediğimiz kendi ülkemizin tarifi imkansız sancıları olunca, özeleştiri yapıp,yahu bu ülkede bu vakte kadar kimseler birşey bilmiyor ve topyekün bir ulus zır cahilmiymişiz diye deli gibi düşünür oldum...
Yıllarca elinde inanarak tuttuğu mikrofondan, ben hatırlamıyorum Erol EVGİN’in yada başka bir sanatçının endişeli serzenişlere mecbur kaldığını.. Üstelik dışardan zihnine müdahale ettirmeyecek, dışarıdan üzerine kendinin olmayan bir peruğu olduğu konuşulur bildiğim kadarıyla. Onuda hak ettiği helal kazancıyla aldığına ben inanırım.
Kendi doğrularıyla VATAN’a ve değerlerimize layık bir hayat tarzı ile örnek sanatçılar arasında gösterilecek insandır Erol EVGİN..Yanılıyormuyum?
Bence bugün, ona hadsizlik yaftası ile, haddi hukuku bir kendi belirleyeceğini haykıranların,Şapkalarını önlerine koyup, Erol EVGİN’in benimde çok sevdiğim o şarkısıyla, iki ellerinin arasına başlarını alıp düşünme zamanıdır. Yanılıyormuyum?
Güzel yurdumda bizler içimizden bu güzel Erol EVGİN eserini yutkuna yutkuna mırıldanıyoruz. Yanılıyormuyum?
’’ GEL SEN NE ÇEKTİĞİMİ BİRDE BANA SOR. NERDE NASIL YAŞARIM BİRDE BANA SOR.’’
Yorumlu-yorum /(Samim İĞDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.