- 287 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM – 9
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ
BÖLÜM – 9
Dr. Onur hastasını yolcu ettikten sonra, Arkadaşı orhan’a dönerek ‘’ Bu resmin üzerinde daha çalışacakmısın, yoksabu şekliylşe mi çoğaltalım’’.
Orhan_ Şu meseleyi biraz daha açsana bana. Neden şüpheleniyorsun kız. Kız numaramı yapıyor?
Er. Onur_ Hastam gerçeğin ta kendisini yaşıyor. Numara veya rol yaptığı yok. Eğer şüphelerim doğru ise, bu vakayı bir kaç arkadaşımla daha paylaşacağım.Naz reenkarnsyon sonucu bunları yaşıyor.
Reenkarnasyontekrar doğuş, yeniden bedenlenme. Bizim u diye inandığımız ilkenin et bedene geri dönüşüdür. Şimdi bizim yapacağımızbu resimdeki yaşlı adamı bulmak, yada o an karşıdan karşıya geçerken trafik kazasına uğrayan her hangi birisi de olabilir. Dediğim gibi ben öncelikle yaşlı adamı bulmak istiyorum.
Orhan_ neden yaşlı adam. Ama ne olursa olsun işin çok zor.
Dr. Onur_ Bu gurupta trafik kazasına kurban giden biri varsa, benim içimden geçen ihtiyar. Evet çok gerçekten çok zor ama olmaz da değil.Önceliğim Naz’ın doğduğu hastaneyi merkez olarak alacağım.Daireler çizerek dışa doğru tarayacağım. Bunu Naz’ın doğumundan bir kaç günöncesinden doğduğu ana kadar olan acıl vakaları kontrol ederek araştırmaya devam edeceğim. Gerçek olan şu çok büyük şansa ihtiyacımız var. Ufacık ta olda bir şansımız daha var mobese kameraları. Bu birincisi.
İkincisi başlangıç noktamız oto galerisini aramak oloacak. Bu da önemli bir nokta. Burada elimiz daha kuvvetliElimizde kullanabileceğimiz dört ana nokta var. Bir, Market, ik,i oto galerisi üç, Işıkların tam olarakda marketle oto galerisinin arasında olması. Dördüncüsü ise, kısaca bütün hastane ve poliklinikjleri taramak olacak.
Orhan_ Ben kalkıyorum arkadaşım. Bu akşam kız kardeşimde kalıp yarın dönüş yoluna çıkacağım.
Dr. Onur_ Yok arkadaşım bu dediğin olmaz. Şimdi buradan çıkacağız. Sana güzel bir yemek ısmarlayacağım. Akşam sahile inip deniz havası alıp çay içeceğiz. Bu arada eşimlede tanışırsın. Bu gece evimde konuğum olursun. Yarın ki planlarına karışmam. Ablana mı gidersin , kız kardeşine mi gidersin o da senin bileceğin iş. Ha bu arada bir ara faturayıda gönderiver borcumuz neymiş bilelim. Çünkü bu işler bittikten sonra resme el koyacağım.
Orhan_ Anlaşıldı senden bu gün kurtuluş yok.Fatura işi kolay bir akşam yemeği, yatacak bir yer tamam işte. Borç ödenmiştir.
Dr. Onur_ Anlayışına bayılıyorum işte. Bu arada sana kötü bir haber vereyim Sedef Masada sigara içilmesinden hoşlanmaz. .
Çıkmadan Sedef’e telefon ederek yemeği dışarda yiyeceğimizi haber verdim. Yemek çok güzel geçti. Eşim Sedef Hazır cevaplığı ile Masada gülmekten kırdı geçirdi.Yemekten sonra, Bakırköy sahilinde bir çay bahçesine gittik. Bu değişiklikler günün stresini üzerimizden atmamıza yardımcı oldu.
Eve döndüğümüzde, Sedef ‘’ Beyler geceyi güzel bol köpüklü Türk kahvesi ile kapatmaya ne dersiniz. Siz baçeye çıkınbiraz eski günlerden bahsederken, bende kahveleri getireyim.
Devamı var.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.