- 724 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Buyrun Birde Benden Dinleyin
Hala anlamadınız mı? Türkiyenin batısında başaramadıklarının acısını, güneyinden ve doğusundan çıkartıyorlar.
Ahmaklık etmeyin!
Gelin birlik olalım, o parti şu parti diye birbirinizi yiyeceğinize, helal ekmek kazanın onu yiyin.
Siz siz olun ülkenize sahip çıkın, batının eğlenceli ve cafcaflı dünyasına kanmayın.
Cehennem çok yakın...
Çanakkale şehidi dememişmidir, "asker şehit ordu gazidir."
Bu sözlerim zorunuza gitmişse, asker sizin yüzünüden şehit olmuş demektir.
Hayde işinize bakın, sizin kansız yüreğiniz için ölen birileri var zaten dimi?
Nasıl olsa kıçınızı büyüttüğünüz koltuklarda ahtam kesmek laf üretmek çok kolay.
İcraat sıfır, ülkeye katkı sıfır, nerede sizin o laflarınızın bütünlüğü.
Şöyle bakıyorum da, birlik çağrısından çok, öfke ve nefret söylemleriyle dolmuş akılsız akıllarınız.
Siz güney doğunun dağlarını batıdan sahiplenemeyecek kadar acizsiniz, neden mi?
Çünkü, batıda savaş 1915 te bitti, şimdi güney kan ağlıyor, kimin yüzünden biliyormusunuz, ak diyenlere karşı karayı koyanlar. Siz onlardanmısınız? Vicdanınız nerede, onu kayıp mı ettiniz?
Çöplüklere bakın, akbabalar yememişse bulursunuz.
Hayde eyvallah...
F. Karasu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.