Bugün Akşam Olmaz.!
Bugün akşam olmaz,.!
21 Haziran günü yılın en uzun günü ve en kısa gecesi .Yaz mevsimi başlamıştır.Sıcak yazlar her birimize.Kiraz yemeği unutmayın..!
Oya Gedik
Notlarım...
Bugün Akşam Olmaz.! Yazısına Yorum Yap
"Bugün Akşam Olmaz.!" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Oya gedik
@oyagedik
Aman efendim yapmayın ,sağlıklı yaşayalım inşallah.Narlar çiçeklenmiş kışa adım adım gidiyoruz aslında...Teşekkürler ederim Kemal bey...
Selam ve Saygımla...
Selam ve Saygımla...
22 Haziran 2016 Çarşamba 00:23:43
Kirazzz hemde kütür kütür kıpkırmızı ve çocukluğumda kulaklarıma küpe diye taktığım..
Sevgiler Oya hanımcım,,,
Oya gedik
@oyagedik
Evet Dilek hanım, kiraz çok sevilen meyse vede sağlık içeren,sıcak mevsimde çokça tüketmek gerekiyor. Çocuklukta kulağına küpe yapmayan yoktur. Benim de tutkumdur kiraz...Sevgiler...
21 Haziran 2016 Salı 19:32:59
Her gününüz 21 HAZİRAN gibi uzun, güneşli (Ama bunaltmayan) ve neşeli olsun.
Selamlarımla...
Oya gedik
@oyagedik
Evet Bedri bey çok uzun çok sıcak bir gündü bugün,Ege'yi hiç Haziran ayında yaşamamıştım, genelde Eylül aylarında gelmiştik ,inanın kış mevsimini özlettiren sıcak var Türkiye genelinde. Denize çok yakın oluşumuzdan katlanıyoruz Ege sıcaklarına. Güzel dileklerinize de çok teşekkür ederim efendim...
Selamlar,Saygılarımla...
Selamlar,Saygılarımla...
21 Haziran 2016 Salı 18:28:25
evet bu günler çok uzun Allah oruç tutan kardeşlerimize sabır versin
saygılarımla
Oya gedik
@oyagedik
Evet Macit öğretmenimiz, günler uzun ,21 Hazıran en uzunca bir gün. Orucun sıcak mevsime rastlaması, çok zor gerçekten. Su olayı çok zor, yemek aramaz insan sadece su..Çok teşekkür ederim efendim...
Selamlar Saygılarımla...
Selamlar Saygılarımla...
Oya gedik
@oyagedik
Sağolun öğretmenimiz...
Selamlarımla efendim...
Selamlarımla efendim...