- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM – 8
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ
BÖLÜM – 8
Karşılıklı oturduk, gördüğüm kabusları hiç bir noktasını atlamadan anlattım. Unuttuğum bazı şeyleri ise Onur ağabey hatırlattı.
Orhan bey hiç sesini çıkarmadan beni dinliyordu. Uykudan uyanır gibi gözlerini açtı.
Ressam Orhan_ İlginç bir hikaye. Hikaye dediğime alınmayın. Uykunuzda gördükleriniz gerçekten kabus gibi bir şey. Bu arada size bir kaç sorum da olacak.
Dr. Onur_ Su istermisin Naz?
Naz_ Alsam iyi olacak Onur ağabey.
Dr Onur_ Ha bu konuşmaları teybe kaydediyorum haberiniz olsun.
Ben suyu içerken ikisi kendi aralarında fikir alış verişi yapıyorlardı
Ressam Orhan_ Eğer bana da ağabey diye hitap edersen memnun olurum.
Naz_ Tabi Orhan ağabey. Ne isterseniz sorabilirsiniz bana.
Orhan_ Kabuslarında ışıklarda karşıdan karşıya geçenlerin arasındaki yaşlı adamı bana bir daha anlatırmısın daha detaylı olursa sevinirim.
Naz_ Önemli bir özelliği yoktu. Yalnız!
Orhan_ Yalnız!
Naz_ Sanki bir yere yetişmek ister gibi sağına soluna bakınmadan dikkatsizce ilerrliyor.
Orhan_ Şimdi başını kaldır ileriye bak ne görüyorsun yolun karşı tarafında?
Naz_ Küçük bir alış veriş marketi. Yanında da bir oto galerisi.
Orhan_ Peki bu marketin ve oto galerisinin isimlerini okuyabiliyormusun? İsimleri boş ver. Marketin ve galerinin dış cephesi ne renk boyanmıştı?
Naz_ marketi tam olarak seçemiyorum ama galiba grimsi bir renk. Galeri nin ise, yeşil sarı.
Orhan_ Peki marketin bulunduğu bina kaç katlı?
Naz_ Bu kadar detayı tam hatılamıyorum ama üç dört katlı olabilir.
Orhan_ Galerinin önünde veya içinde markasını hatırladığın araba varmı?
Naz_Evet gayet iyi hatırlıyorum iki tane son model Mercedes ve bir tane Mazda araba vardı.
Orhan _ bu çok iyi aferin kızım zayıfta olsa bir şeyler çıkarabiliriz.
Naz_ Hatta Mazdanın rengi bembeyazdı.
Orhan_ Çok iyi gidiyorsun. Peki karşıdan karşıya geçenleri hatırlıyormusun?
Naz_ İki kadın üçte çocuk. Yalnız burada bene ters gelen bir şey var.
Orhan_Nnedir o?
Naz_ Benim kabuslarımda gördüğüm kırmızı ışık yanıyordu.Kadınlar ve çocuklar bekliyordu, ama yaşlı adam birden ileri atılıyor.
Orhan_ Bak bakalım Onur resim olmuşmu?
Dr. Onur_ Çok güzel çizmişsin. Şimdi elimizde bir şeyler oluştu.
Devamı var.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.