- 1143 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bi Simit’e cevaptır.
* Ömer Abdullah gece gündüz savaşmaktadır. Şahidim. Allah ta şahit. Hala ordadır ve savaşa devam etmektedir.
*Ömer ve askerleri Alan savunması yapmaktadırlar. Yani öso ile durumları farklıdır. Türkmenler kendilerine saldırı olana kadar beklemişlerdir zira fitneye bulaşmak istememişlerdir. Toprak ve namuslarına saldırı olunca cihada savunma olarak başlamışlardır. Yüzlerle ifade edilecek sayıda askeri olan Ömer, nasıl gitsin Halep’e destek olsun bre ahmak?
* Savaşmayan grup 2.nci sahil tümenidir. Defalarca mevzi terk eden grup onlardır. Silah ticaretini git onlara sor. Bağlantın varsa şayet orda.
* Şu an hala Türkmen Dağında cephede olan grup sadece Ömer Abdullah ve askerleridir. Dilersen yani irtibat için gücün yoksa bana ulaş, yardımcı olurum, seni götürüp getirebilirim. İftira atmak yerine sıkıyorsa git yerinde gör. Adamsan şayet.
* Şu an cepheyi terk eden grup 2. Sahil tümeni ve diğerleridir.
* İstihbaratçıların emrine girmediği için Ömer ve adamlarını hain ilan ediyorsunuz.
*Sen önceden o bölgeye geçtiğini ballandıra ballandıra anlatmıştın adamları övüyordun. Türkmenler kahramandı, Ne oldu da senin gibi büyük bir analizci birden u dönüşü yaptı? Kaça sattın Türkmenleri?
*Şarlatan ve sahtekar senin babandır. Sen erdemli ve şerefli bir insan olsan, istihbaratçı edasında çakma profille yazı yazmazsın. Adam gibi ortada olursun. Ömer ve ekibine para ve silah teklif edip emrine almaya çalışan çakal istihbarat elemanları apar topar bunu mu eline verdiler yaz diye?
*Senin Fuat Avni den farkın ne?
*Ömer ve askerlerine MOM yani Suriye Dostları derneği altında ABD emrinde de savaşma teklifi geldi. Ömer, kafir emrine girmeyi reddetti. Bundan haberin var mı?
*Dağ kesin düştü zannettiniz ve günah keçisi arıyorsunuz. Ama yanlış ata oynadınız. Oyununuz sona erdi. Yalancı olduğunuz ortaya çıktı.
*Ümit Erdoğan sana dağdan bu haberleri mi getiriyor.?
*Yoksa sen Ümit Erdoğan mısın? Üslubunuz çok benziyor da merak ettim açıkçası? Ayrıca ulema ve ehli sünnet cemaatlerine düşmanlık noktasında aynı dili kullanıyorsunuz. Osman Nuri Topbaş efendi ve talebeleri hakkında yine aynı dil ve üslubu kullandınız.
Farketmedik mi sandın?
*Devletin zirvesindeki pek çok yaşını başını almış bürokrat Ömer ve ekibinin mücadelesini bilirken, daha 30 yaşında bile olmayan, bölgeye bir kere gitmiş senin gibi çömezlere mi kaldı bu işler?
Amacın ne?
*Zaten TSK girseydi Türkmen Dağına buna uygun kılıf bulurdun, girmeyince kaypakça buna uygun yazı yazıyorsun. Kimden emir alıyorsun?
*Son yazılarınla ilk yazıların arasında ciddi üslup farkı var, gözlemliyorum seni uzun zamandır. Kaç kişisiniz bu isimle yazan?
Ayrıca yazmayı bırakmıştın hani?
Sizde fuat avni tayfası gibi bir ekip misiniz.?
*Senin ingiliz istihbaratı ve iran istihbaratı adına çalıştığın iddialarına da cevap versene?
*Davutoğlu nun talimatıyla giden Mit tırlarını bu resmin neresine koyalım?
Ulan devlet, paralelin üstüne mit tırları meselesinde niye bu kadar gidiyor?
Hiç mi kafan basmıyor?
*VE SANA KÖTÜ HABERİ VEREYİM. DAĞ MAALESEF DÜŞMEDİ. SENİN O 20 KİŞİ DİYE KÜÇÜMSEDİĞİN ADAMLAR TESLİM ETMEDİ DAĞI KEFEREYE. SABAHA KARŞI ATAĞA GEÇTİLER VE PEKÇOK YERİ GERİ ALDILAR. BİLMEDEN SALLAMAK SENİ SIKINTIYA SOKTU. ÇÜNKÜ SENİ YEMLEYENLER DAĞIN KESİN DÜŞTÜĞÜNÜ SÖYLEMİŞLERDİ. ŞİMDİ U DÖNÜŞÜ YAPSANDA KİFAYETSİZ KALDI.
*Sana son kez teklif ediyorum bana ulaş, seni bizzat götüreyim cepheye, arefe günü Türkmen Dağındayım inşaallah, sallamak yerine olayları yerinde gör. Birlikte savaşalım istersen. Söz veriyorum seni deşifre etmem. Erkek sözü. Bilmem bu söz senin için bir anlam ifade eder mi?
*Ayrıca Ömer in askerleri sana cevaben cepheden mesaj gönderecekler merak etme. Tövbe et, şerefli yaşa Bi Simit, safın belli olsun, çizgin olsun. Dava adamı ol biraz.
Ey İman edenler;
Kuran ne der böyle fitne ocaklarına karşı?
EY İNANANLAR; EĞER BİR FASIK SİZE BİR HABER GETİRİRSE ONU ETRAFLICA ARAŞTIRIN. YOKSA CEHALET SONUCU BİR KAVME KÖTÜLÜKTE BULUNURSUNUZ DA SONRA İŞLEDİKLERİNİZE PİŞMAN OLURSUNUZ.
HUCURAT SURESİ.
Tunar Çalışkan
Nevşehir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.