- 1094 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
MİNİ MİNNACIK BİR ÖYKÜ
İTHAF
Adamın biri Nasrettin hocanın türbesine gelmiş ama türbenin her tarafının açık olduğu halde kapısında kilit olmasına gülmediği gibi türbe başında anlatılması adetten olan fıkralara da gülmemiş.
Gece olunca bu adamın rüyasına girmiş Nasrettin Hoca. Ama ‘’ Dile benden ne dilersen’’ Diyen ak sakallı dede gibi değil. Farklı bir şey yapıyormuş.
Adam telaşla sormuş Hocaya?
-Hocam ne yapıyorsun öyle?
Hoca cevap vermiş.
-Sen benim türbeme gelip fıkralarıma gülmedin ya, şeyimin karalar bağlaması gerekiyor. Onu bağlıyorum.
Çok uzun bir süredir benim yazılarımın güne gelememesi üzerine seçki kuruluna ithaf edilmek üzere bu fıkra geldi aklıma.
Ben yazmaya devam edeceğim.
Haberiniz olsun dediydim.
YORUMLAR
Yazılarınız güne gelsin ya da gelmesin ben gugıl amcaya SAMİ BİBEROĞULLARI yazıp duvarınıza girip yazılarınızı okuyorum. Eminim ki benim gibi yapan bir sürü okur vardır. Bence bu çok güzel bir şey sizin için. :) Kalemini beğendiğim nadir yazarlardansınız, ancak ben de farkındayım son günlerde yazılarınızın hak ettiği değeri görmemesinin. Bu üzücü bir durum. Umarım yetkililerin tatmin edici bir açıklaması vardır.
seviliyorsunuz Hocam, çok daha fazla paylaşımlarda buluşmak dileğiyle
Hocam biz yazılarını severek okuyan aboneleriz. Belki gününde değil ama daha sonra mutlaka okuyoruz. Yazılarınızın devamını bekliyor, saygılarımı sunuyorum
sami biberoğulları
Buralardayım daha. O bizi beğenmeyenlere inat yazmaya devam edeceğim.
Selam ve sevgilerimle.
Ben şu şair ve yazarların önerilerine göre yürek ürünleriniz güne gelecek dendiği günden beri çoooook seyrek geliyorum buraya.
Bütün gün ona buna yorum yapıp hayran toplamaya çalışamam güne geleceğim diye. Yorum yazacağım varsa da böyle bir şeye zorlandığım için yazmak istemem. Nitekim öyle yapıyorum.
Kaliteye değil, reklama önem verilmesi bir edebiyat sitesine yakışmıyor.
Ben burada hakaretler gördüm, iftiralar işittim hakkımda ama kaçmadım, uzaklaşmadım. Lakin böyle bir sistem beni çok üzdü açıkçası.
sami biberoğulları
Aslında böyle bir taltif olayı olmasa çok daha güzel olur. O durumda insanlar kendi yazı ya da şiirleri güne gelsin diye bir sürü başka yazı ya da şiirin altına - hiç okumadan- yorum yazmak zorunda kalmazlar.
Ama madem ki böyle bir şey var o zaman bunun doğru düzgün işletilmesi gerekir.
Ben inat için yazmaya devam edeceğim. Hiç kimseye ''Sami Hoca'yı kaçırttık'' demenin zevkini taddırmayacağım.
Ben diyeceğimi dedim zaten. İnşallah okumuş ve anlamışlardır.
Haa bu saatten sonra herhangi bir yazımı ödüllendirmeye kalkarlarsa o zaman diyeceklerim çok daha ağır olacak.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Böyle nbir konuyu gündeme getirdiğim için rsahatsızım aslında. Çünkü öyle arkadaşlarım var ki her yazısı seç.kiye layık gerçekten de. Ama el insaf yahu. Bir dizi filmdeki karakterlerin tahlililinin yapıldı bir yazı bile günün yazısı oluyor buna mukabil benim '' Biri öldü, biri yaşıyor çok şükür'' Başlıklı yazım es geçiliyorsa artık Çüşşşşş demekten başka bir şey diyemiyorum.
Selam ve sevgilerimle.
Sami hocam ben yazılarını beğeniyorum ama seçki mi şeyci mi
her neyse sen kartol gözlerle çekilmiş profille zor alırsın biraz sineği böceği kelebeğı biz Sezai komserimle sana kerpetenle bile veririz seni. Sezaiiıiiiiiiiiiiiim.
Sen bizim gönlümuzün yazarının hocam geçen pejmürde vaziyetteki resmini paylaştığım TOLSTOY'dan bile üstünsün.
Saygılar hocama.
Sezai KAYA DeliGarip
sami biberoğulları
Anladığım kadarıyla seçki kurulu değişti ve benden gıcık kapan birileri geldi o kurula. Çünkü ben bu kartol gözlere rağmen bu sitede yazıları en çok kurdela alanların başında geliyordum. Şimdi aylardır bizi adam yerine koyan yok.
Küçük hesaplar bunlar. Küçük adamlara yakışan küçük hesaplar. Hiç bir şekilde umurumda değiller ama uyumadığımın farkında olsunlar yeter.
Selam ve sevgilerimle.
Sami ağabey inanmıyorum essahtan bağladın mı???
Bağladıysan şimdi rengini merak ettim haberin olsun.Doktorlar ile Polislerde ayıp olmaz mış!
Eh ne diyelim fıkra işte ve fıkrayı da Nasrettin Hoca yaşamışsa tamamdır.
Haaaaa ağabey yahu Nasrettin Hoca aslen Sivaslıymış! Timur oradan alıp Sivrihisar'a getirmiş.Tarihçisinya belki Heredot'a sormuşundur dedim de! ::))
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Nasrettin Hoca aslında Türkiye'nin her yerindendir. Tıpkı Yunus gibi. Mesela çok kişi Yunus'un Sandıklı'da bir türbesi olduğunu bilmez. Oysa adına festival bile yapılır. Hemen yanıbaşında Dinarda da vardır bir tane Yunus Türbesi...Nasrettin Hoca da öyle. Dolayısıyla Sivaslı da olabilir.
Olamayacak tek şey ise Timur'un Nasrettin Hoca'yı Sivastan alıp Sivrihisara getirmesi. Zira ikisi birbirlerinin yüzünü hiç görmediler. Aynı çağda yaşamış insanlar değillerdi.