- 1123 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmesini bilenin SEVGİ dolu yüreğinde sevgisi hiç bitmiyor...
Sevmesini bilenin SEVGİ dolu yüreğinde sevgisi hiç bitmiyor...
Dün hastaneye fizik tedavim için giderken hastaneden dönen yaşlı bir çift gördüm.
Ne var bunda diyebilirsiniz..evet vardı bişey,
farklıydı o iki insan ; yaş kemale ersede liseli aşıklar gibi el eleydiler...
Kumrular gibiydiler; sarmaş dolaş riyasız gerçek sevgiyi yaşadıkları her hallerinden belliydi...
Bunca yıla rağmen ilk gün gibi sevgi vardı tutuşan ellerinde yüreklerinden hareketlerine ve yüzlerine
Gıpta ile baktım ve mutlu oldum onları öyle sevecen görmekten hala sevgilerini yitirmemiş olmalarına dualarla nazar bozdum...
Örnek alınası bir manzaraydı çok nadir görülebilen
İki güzel yürek buluşmuştu; anladımki denkti birbirlerine
Allahım bütün ikili ilişkiler arkadaşlık veya evlilik
sevgi dolu sevecen yıllar; yıllar geçsede sevgisi eksilmeyen bu yaşlı çift gibi olsa olmaz mıydı ?...
Özendim, imrendim, sevgi dolu hallerine hayran kaldım kendilerine...
Allah sağlık sıhhat versin her ikisinede nice nice yıllar yaşasınlar sevgiyle...
Öğrendimki; sevgiler denk olunca seven sevileni, sevilen seveni, gerçekten seviyor...
Sevmesini bilenin SEVGİ dolu yüreğinde sevgisi hiç bitmiyor...
15 Haziran 20:09 2016
M....
Sevmesini bilenin SEVGİ dolu yüreğinde sevgisi hiç bitmiyor... Yazısına Yorum Yap
"Sevmesini bilenin SEVGİ dolu yüreğinde sevgisi hiç bitmiyor..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
17 Haziran 2016 Cuma 15:59:01
"Öğrendim ki; sevgiler denk olunca seven sevileni, sevilen seveni, gerçekten seviyor..." çok haklısınız arkadaşım. Aynı paralelde, saygıyı yitirmeden, yıllara meydan okuyarak hala aşkla sevebilmeyi başarabilenler sevginin tam hakkını verebilen insanlardır.
Güzeldi ,hemde çok.... Kaleminize sağlık.. Selam ve sevgilerle