- 637 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
şu Sapancayı sevmem ben çok gördüm ama o sapanca bir başka ülkede olsaydı çok turist çekerdi çektirilirdi. bizde anca yerli günübirlikçi yada parti toplantıları. gerçi şu anda turizm krizi var. mektup falan yazıyoruz Rusya'ya.
neyse konu sapanca idi. öncelikle sapanca pistir adapazarının sanayi atığı sakarya nehrine akar ve o nehir yer altı suyu vasıtasıyla sapanca ile birdir.
sakarya izmit arası yirmi metre kazsan su bulursun zaten.
görüp de yapacak şeyde yok zaten kazıkcı kafeler bir sahil yürüme yolu vs vb. suya girmeye adam gibi yer bile yok.
bir diğer nokta mercedes Audi BMW bu araçlar güzel araçlar daha güzeli vergileri türkiyede 500 bin tl olan araç Azerbeycanda 100 bin tl ye denk. azerbaycan ekonomisi istanbul kadar. vergi ve yolsuzluk cennetiyiz.
bunlarda güzel şeyler aslında köylü kurnazı yeni burjuva hevesi.
almanya protestosu için mercedes amblemi kapatmak gibi.
ne oldu unutuldu
rusya olayı gibi
yada rus uçağı olayında cayır cayır bayırbuçak propagandası yapanlar bugün sınırı kapadılar.
şu oruç ve nefis mevzusu önemli tutanın tutmayana tutmayanın tutana saygısı önemli. misal pakistanda 90 yaşında adamı pilav yedi diye dövenler ben böyle bir ülke istemiyorum abi.
ama tersi oruç tutan insanların orta yerinde bira içmekte kötüdür ben böyle insanlarda istemiyorum.
aslında biz alkol mevzusu hariç Ruslara benziyoruz.
neyse şu kadın mevzusu iyi bakmak şu bu.
türkiyede ortalama bir memur ailesinin evine bile ayda iki bilemedin üç kere et giriyor sağlık eksilerde.
kışın karadeniz ve doğu şive taklitli ağalı sert erkekli çok sexli diziler
yazın ege akdeniz şiveli kaslı erkekli saf ve güzel köylü kızlı diziler
ne kadar da boş.
Azerbaycana gidip araç alıcam yada oraya yerleşmek en iyisi :)