- 470 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# PAÇALI-YORUM #
# PAÇALI-YORUM #
________________
Sakın ola kızmayın sefil bir soytarı ile SELFİ için polis memuruna. Ben aksine tebessüm ederek kendisini bardağın dolu tarafından bakarak tebrik bile edebildim...
Günlerce elinde bir valizle turist ömer gibi gezerek bulunmaz ve görünmez ilan edilmesine ramak kalmıştı seri üretimi stop etmiş ülkemizde bir seri KATİL’in...! İstihbaratımızla övünürken birileri, bizler dövünmeye başlamıştık neredeyse seri katilin salına salına gezmesinden dolayı...
Adaletten kaçabilenleri, hukuk tanımazları görmediğimizden değil elbette. Saymakla bitmez kaçakları biliyoruz milletçe.! Kızarmaz yüzlerinden de işte şu,şu,şu diye gösterebiliriz ’’KORKMASAK’’ şayet.. Uzun boylusuda var sayarsak, boyunsuz güler/siniz diyecek olduklarımızda..
Bu noktadan baktığımda ben, o polis memurunun, aha işte yakaladık o seri katili diye bir kare resim çekilmesini olumlu görüp, adaletten kimse kaçamaz diyerek, avutarak kendimi, yedim gitti...
Yedim yemesine haydi tamamda; yahu bu ülkede bugün TERÖRİST bunlar diye haykırıp eğ kaka denilenlerle, aynı kaka ve eğ olanların, bugün haykıranlarla şehitlerimizin aziz ruhlarını incitecek kadar hazin, daha dün saraylarda SELFİ’lerine şahit oldum...!
Kimse kusura bakmasın o polis memuru bence Oslo’daki o iğrenç sohbetten, Saray-lardaki şehitlerimiz ardından yapılan gıybetten, İmralı adasına düzenlenen tarifeli gezi teknelerinden, ülke insanın gözünün içine baka baka utanmadan sıkılmadan, devlete olan inancına ihanetlerinden kötü bir şey yapmadı bana kalırsa... SELFİ çekmiş yakaladığı sefil ile....Darısı kaçan tüm kaçakların başına..
Bir bulunamıyor denilen soytarı bulunduğu, yakalandığı için SELFİ için açığa alınıyorsa polis memuru, dünde TERÖRİST’ti, bugünde TERÖRİST yavşaklarla çekilen resimler ne olacak? Kim kimi açığa alacak simdi? Açıkları kocaman bir yarık olmuş onlarda haklı elbette. Çareside hazır evvelALLAH, KAN-DIRILDIK..!
Yemezler efendilm yemezler bu ayakları. Esasında kimse yemez bu ayakları. Ne yersiniz diye soran şarlatanlara ti-ye alıp cevap vereyim; kırk ayaklar keçi kadar olacaktı ne PAÇA yerdik beeee..
Paçalı-yorum/ (Samim İĞDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.