- 414 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Son Nokta
Son noktayı nasıl koyacağım,belki de ölüm yapacak bunu.
Seni yoketmek için onca çabam ve benden uzaklaşıp nefret etmen için onca yaptığım şeyden sonra.
Tamam bitti derken ,neden yeniden aklıma düşüşlerin.
Sanki kalbim ,tavan arasında ki kilitli sandık.Ben kilitler zincirler vururken ,neden hep onları kırıp geri gelişlerin.
Tavanarası temizlesem olmuyor,yakıyorum tüm anıları..Sandığı yok edemiyorum ,bu beden emanet ve o sandık can damarı.
Ben son noktayı her koyuşumda,beyninden bitmeyen ,tükenmeyen kelimeler ve haykırışlarla gelişin neden anlamıyorum
Nedir?Bu aşk mı?
Ruhumla ruhunun bağı nedir?
Nedir senden kaçışlarım ,pervane misali sana dönüşlerim.
Neden bir adım gelmeyişlerin ,kalbimi anlamaya çalışmamaların.
Hatam büyük biliyorum Tanrı huzurun da af diliyorum.
Bu dünya da kaçırdığım kalbi,ahirettealmayı diliyorum.
Senden sadece ,beni anlamanı ve biraz olsun hayatıma dahil olmayı diliyordum.
Aşk bir kez. kururmuş insanı, geri baktığında o sandıkta hep taze mis kodlanmış meğer.
Azıcık anlasaydın beni ,ne sandığı ne içindeki sevgiyi saklardım senden, nede canını yakmak isterdim.
Oysa canı yanan ve o sandıkta taze saklanan ben ve sevdammış
Son noktayı koydum ,sen de mühürledin.Ne kadar yalanmış,ölüm koyarmış sadece Aşka son noktayı.....
Ö...Ö...Aşk kaybedilen engüzel hazinedir.Sana hitaben bu yazı