- 387 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM – 4
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ
BÖLÜM – 4
Okan’ın gece vardiyasında olduğu bir gece yarısı Saliha hanım Naz’ın cığlığı ile uyandı. Hemen kızının odasına koştu. Naz yatakta iki büklüm olmuş acı içinde kıvranıyor ve başım, başım diye çırpınıyordu . Kızını hemen kucakladı sarıldı öptü ve uyandırdı. Naz korku dolu gözlarle annesine bakmaya başladı.
Saliha_ Ne oldu kızım kabus mu gördün?
Naz_ Başım, başım çok kötü kanıyor anne.Bana bir araba çarptı.
Saliha_ Evdesin kızım bak yatağında yatıyorsun hiç bir şeyciğin yok. Aç gözünü yumma. Biliyorsun baban bu gece nöbetçi. Yana kay beraber yatalım.
Sabah uyandığında Naz’da geceden hiç bir iz kalmamıştı. Kahvaltısını şen şakrak yaptı ve okula yolcu ettim. Ama gece kızımın kuş gibi çırpınışını aklıma getirdikçe Okanın’ın gelmesini sabırsızlıkla beklemeye başladım.
Akşam odamıza çekildiğimizde Okan’a konuyu açtım. Çok şaşırdı her haliylede ve çok üzüldü.
Okan_ Hemen acele etmeyelim Saliha belki de geçici bir durumdur. Ama illaki doktor diyorsan, bu gecede geçsin yarın Sinan’la görüşeyim.Sanırım iyi bir psikoloğa ihtiyacımız olacak.
Saliha_ Tamam hayatım dediğin gibi olsun.
Sabaha karşı Naz’ın çığlıkları ile bir daha uyandık. Hemen ikimiz birden Naz’ın odasına girdiğimizde Kızımın tostoparlak olmuş bir vaziyette başını tutarak ağladığını gördük . O sırada gözüm duvardki saate takıldı. Saat sabahın sıfır dört otuz iki’sini gösteriyordu. O an için pek bir şey ifade etmemişti bana ama daha sonraları düşündükçe bu kadar büyük bir tesadüf olamıyacağına inanmaya başladım. Naz’ın dünyaya geldiği saaatı gösteriyordu. Daha da kötüsü bu tür tesadüflerle karşılaşıp Karşılaşmayaşmayacağımızı bilemezdik.
Nihayet Sinan’ın arkadaşı Psikolog Onur beyi ziyarete gittik.
Psikolog Onur bey Okan’la Semihaya yer gösterdikten sonra kendisi de yerine oturdu. Dirseklerini Masaya dayayıp ellerini birleştirdi ve bir kaç saniye düşündükten sonra Okana dönerek ‘’ Sinan benim çok uzun yıllar tanıdığım arkadaşım. Eğer onun ısrarı olmasaydı kızınızla görüşmem mümkün olamazdı. Bu günlerde o kadar çok yoğunum ki tahmin edemezsiniz.’’
Saliha_ Kızımı dinleyecekmisiniz ?
Onur bey_ Evet Sinan’a hayır demem mümkün değil. Şimdi anlatın bakalım tam olarak kızınızın şikayeti nedir?
Okan_ Biz buna kızımın şikayeti damesek daha iyi olur. Bu kızımın içinden gelen bir sıkıntısı.
Saliha hanım, başından sonuna kadar hiç bir şeyi atlamadan anlattı.
Onur bey_ İlginç bu güne kadar bir çok hastam oldu ama böylesiyle ilk defa karşılaşıyorum. Kızınızı görmek için şimdiden sabırsızlanmaya başladım. Sizce Perşembe günü saat ikide görüşmemiz uygunmudur?
Okan Salihaya baktı, Saliha başıyla olur işareti verince ‘’Bizim için uygundur dedi
Dr.Onur_ Tamam, o zaman anlaştık size hastamızla beraber Perşembe günü muayehaneme bekliyorum.
Devamı var.