Enteresan gün bu pazar !!
Dün oldukça enteresan bir gündü.
Olaylar ki ne olaylar.
Bilindiği üzere seri katil olarak adlandırılan Atalay Filiz’in bir minibüs şoförünün ihbarı sonucu yakalanması günün konusuydu. Ama çekilen selfieler fotoğraf kareleri yakalanmasını gölgede bıraktı.
İzmir emniyetinde görevli polis memurlarının medyaya yansıyan bu skandal görüntüleri ortaya çıkınca Atalay Filiz gölgede kaldı.
Buradan o yıllardır içlerinde bulunmaktan büyük mutluluk duyduğum emniyet teşkilatının bu memurlarına bir iki sözüm olacak.
O fotoğrafları çektirip,üç yıl boyunca kaçmayı başardın bu memlekette ben sana ne diyeyim ki derken ve samimi bir şekilde selfie çektirir iken ;
Hiç mi katilin öldürdüğü kişilerin akıttığı gözyaşları,çektikleri acılar aklınıza gelmedi .
Öldürdüğü kişilerin çektikleri acılar aklınıza gelmedi.
Peki ya bu zamana kadar gururla görev yapmış teşkilatınızın düşeceği durum ?
Arkadaşlarınız şehit düşerken vatan topraklarında ,sizin polislik gibi şerefli ve kutsal bir mesleği küçük düşürücü hale getirmeniz hiç mi içinizi acıtmadı.
Haklarınızda verilen hukuksal karar bir yana toplumun sizin hakkınızda ne düşüneceği hiç mi umurunuzda değil .Peki ya kendi aileniz.sizin ailenizden birinin başına gelseydi bu olay Allah esirgesin sizin içinizden bir Arka Sokaklar’ın o haksızlığa karşı tekme tokat girişen bir Mesut Komiser’i çıkmazmıydı ?
Ya sizi ve ailenizi tanıyan kişilerin vereceği tepki hiç mi önemli değil ?
Üzüldüm açıkçası ve hala büyük bir hayal kırıklığı içerisindeyim.
Gelelim ikinci olayımıza.
Devletin resmi kanalı TRT
Her akşam iftar öncesi program yapar.İyi hoş güzel de.Konuk edeceğiniz insanları bir düzgün seçin.
Dini konularda bir iki kitap yazmış (kitabı var mı bilmiyorum gerçi ) ,profesör olmuş bile olsa insanoğlu beşer şaşar işte
Bu zatı muhterem beyefendi hayvanat bahçesine gitmiş orada namazdan konu açılmış ve Allah’a secde etmeyen başka bir canlı var mı diye sorulunca insanın namaz kılan tek varlık olduğunu söylemiş.Ama bir de Namaz kılmayan hayvandır " sözünü de söyleyince iş başka boyuta geçti tabi.
Annem bile ne diyor bu diyerek kısa süreli bir şok yaşadı ve kanalı kapattı.
Dini,İslam’ı din adamlarından öğrenilmeyeceğini İslam’ı öğrenmenin en güzel ve en anlamlı olarak tek yol göstericinin Kur’an-ı Kerim olduğunu bilen biri olarak bu zat-ı muhterem beye bir iki sözüm olacak.
Sayın beyefendi.
Siz dini insanlara böyle mi öğretiyorsunuz.Allah’ın yarattığı her canlının kıymetli olduğunu,hepsinin bu hayata geliş amacının olduğunu ( üstteki katil Atalay Filiz ve onun gibi olanlar harici ) hepsinin bir yararı olduğunu,bir arının bile dünyanın dengesini sağlamakta nasıl önemli olduğunu size söylemediler mi ?
Tv ekranlarına çıkarak insanı yüceltip,Allah’ın diğer yarattığı o sevimli ve belki de insandan daha sadık varlıkları aşağılamak ta neyin nesi.Ben anlamış değilim.Sizi Allah’ın yüce adaletine emanet ediyorum.
İnsanoğlu dünyada,şeytan istirahatte bu devirde ,
Gelelim günü tek iyi ve güzel olayına
Eiffel kulesi dün belki de dünyanın en güzel ve anlamlı gününü yaşadı bizim için.Kırmızı beyaz içinde çok güzeldi.İlk defa dün Eiffel kulesini hayranlıkla izledim.İnternetten tabi.Bayrağımızın muhteşemliğini tüm dünya gördü.Her ülkenin bayrağı kendi ülkesine göre güzel ve anlamlıdır.Ama Türkiye Cumhuriyetinin tarihini ,nasıl kurulduğunu,Cumhuriyeti kurmak vatanı kurtarmak için kaç canın gittiğini ve şehitlerimize olan saygımızın en güzel göstergesi bayrağımızı dünyanın en önemli yapılarından birinde görmek büyük gurur verdi. Twitter üzerinden Türk Bayrağına destek veren herkese binlerce teşekkürler.
Hayat bizlere çok sürprizler sunuyor.bakalım daha ne gibi sürprizleri ,olaylar yaşayacağız.
Bekleyip görelim.
Beni izlemeye devam edin :)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.