YERÇEKİMİ !
Hayır ben asla yaşlanmam, yüzüme çizgiler attırmam, saçlarımda yıldızların işi ne..!!!!
Güleriz kahkahayla, bu devrime bu dönenceye bu yasaya. Aynalar elimizde pırıl pırılız, baharlar yüzümüzde. Yaşlanmayı asla kabul etmeyiz.
İsaac Newton’a inat desek mi..? bu kanunu itiraz etsek mi..? yılları ertelesek mi..? ne yazık ki; YERÇEKİMİ kanununa yenik düşeriz..!
Oya Gedik
Notlarımdan.
YORUMLAR
CAMİ YIKILSA BİLE MİHRABI YERİNDEDİR. KABUL ET İNSANOĞLU HER YAŞ AYRI GÜZELDİR selam ustaya
Oya gedik
Baharlarımız olduğu gibi kışlarımız da olacaktır elbette...
Sevgim ve Saygımla daima...
Oya gedik
Yerçekimine yenik düşeceğiz her birimiz besbelli, şu var ki hayatın güzelliklerini görmek ,sağlıklı olarak yaşamak güzel...
Teşekkür ederim ilginize...
Sevgilerimle dost...
glenay
Akıl ve vücut sağlığı..
Yoksa hayatın bir anlamı kalmaz..
sevgilerimle,
iyi geceler..
Sevmesini biliyor
ve de seviliyorsan bana ne yaştan...
Güzeliğin yürekte olduğunu biliyor ve de
görebiliyorsan bana ne saçtan...
Bu da benim bakış açım.
Selam ve Saygıyla Oya Hanım...
Oya gedik
Hz.Mevlana sözleri güzelliğinde, çok teşekkür ederim Bedri bey...
Selam size sevgiler size ...
SAYGIMLA DAİMA...
Sevgili Oya '
Yirimili yaşların sonunda takıntı olmuştu göz altlarına bakmak ve hatta mümkünse aynada saatlerce incelemek' :)
İnsan ne gariptirki' zamanı 'an gibi içerek kırklı yaşlara gelince ' o çizgileri sevmeye başlıyor ' her çizi derinleştikçe yüzünüzdeki ifade daha mana ' anlam ' kazanıyor ve olgunluğun hissi oluştukça o estetik kaygısından uzaklaışıp manevi boyuta yükesliyorsunuz . belki de her çizgi de bir başka güzeliğin habercisi olduğundandır doğa kanunu her canlı yaşlanacak ömrü yettiği kadar.diyoruz.
Güzelikler sizinle olsun sevgilerimle ..
Oya gedik
Sevgilerimle...
Oya gedik
ilk yorumu sizden beklemiştim inanın, çok teşekkürler ederim ilginize efendim...
Bilgin İsaac Newton'un suçu yok ki, yerçekimi gerçeği bu biz insanlara...
Sağlıklı yaşlar yaşlılıklar her birimize...
Saygılarımla...