- 410 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM – 3
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ
BÖLÜM – 3
Birden her taraf bembeyaz kesildi. Muhittin bey büyük bir ferahlık duyarak, yatağında doğruldu, şöyle bir sağını solunu yokladı. Vücudunda ne acı kalmıştı, ne de kırık, ayaklarını karyoladan yere sarkıttı. Hayat arkadaşı yine kendisini düşünmüş ve karyolanın ayak ucuna bir çift terlik koymuştu. Terlikleri ayağına geçirdi ayağa kalktı. Yalnız akıl erdiremediği bir şey vardı. Yanı başında sandalyede oturan oğlu niye öyle sessiz, sessiz ağlıyordu. Neyse diye düşündü ve o bembeyaz ışığın içinde kendisini bekleyen meleğe elini uzattı.Yanyana yürümeye başladılar.Arkasını dönüp geriye baktığında göz kamaştıran ışıktan başka bir şey göremedi. Mutluluktan içi içine sığmıyordu. Saat sıfır dört otuz ikiyi gösteriyordu.
Naz bebek organlarının gelişip sağlıklı bir bebek olabilmesi için iki ay daha yoğun bakımda kaldı. Taburcu oldukları gün Hastaneden babasının kucağında çıktı. Her taraf bembeyazdı ve lapa lapa kar yağıyordu. Muhittin bey ise buz gibi bir kış günü ailesinin göz yaşları arasında toprağa gömüldü. Naz bebek için ise yaşamın asıl zorlukları şimdi başlıyordu.
Naz çocukluğunda hiç bebeklerle oynamadı. Bütün oyuncakları otomobiller, kamyonlar, uçaklar ve futbol topundan ibaretti. Babası gibi sıkı bir Fenerbahçeli olmuştu. Babası kendisine altıncı yaş günün de hediye olarak Fenerbahçe şortu ve forması almıştı. Bu şort ve formayı hayatı boyunca sakladı. İlkokula başladıktan sonra dertler de çoğaldı. Gerek mahallede olsun gerek okulda olsun kızların arasına karışmıyor, oğlan çocukları ile oynamayı tercih ediyordu. Bu durum öğretmenlerin de dikkatini çekti. Sınıf öğretmeni bir kaç defa anne ve babası ile görüşmeler yapmasına rağmen elinden hiç bir şey gelmiyordu.
İşin daha ilginç yanı Naz ders çalışmasınıda hiç sevmemesine rağmen son sınıftan en başarılı ikinci öğrenci olarak mezun oldu. Hayatını alt üst edecek rüyaları ilkokuldan mezun olduğu sene görmeye başladı. Kabus adeta bir karabasan gibi üzerine çökmüştü.
11.05.2016/Cumartesi
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.