- 996 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Af etmeyecek belkide toprağa gömecek.
Yalan söylüyorlar.
Tarih sizleri af etmeyecek.Sizleri hep bir kara,kötü zor günler olarak anlatacak.Asla af etmeyecek belkide
toprağa gömecek.
Söylediğiniz Atatürk ün gençliğe hitabesinden,içtiğiniz antlara yeminlere sadık değilsiniz.Bayramlarda kutlamalarda yeri geldiğinde konuşmalarınızda mangalda kül bırakmazsınız.
Mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır,
Vatan canım sana feda,
Vatan için canımı seve seve veririm sözlerini peş peşe sıralarsınız.
Yalan söylüyorsunuz eğer öyle olsaydı söylediklerinizde samimi olsaydınız şu anda bulunduğunuz yerde olmazdınız.
Rahatlıkları için maaşlarından makam mevki koltuklarından vaz geçemeyenler,
Vatan için ne kanlarını nede canlarını verirler.
Tarih sizleri af etmeyecek belkide toprağa gömecek.
Ya sizler gençler.Atam Mustafa Kemalin değer verdiği,göz bebeği gençlik.
Benim atalarım Çanakkale de Kurtuluş savaşında zor şartlarda imkansızlıklar içinde sizlerden daha küçüktüler,
on üç,on beş yaşlarında idiler.
---On üç, On beş yaşlarındaki atalarım bana Elli altı yaşındaki birine vatan bırakabilmek için açlığı,yoksulluğu
zor şartları hiç düşünmeden Vatan Bayrak ve Allah aşkına,
Ay yıldızlı Bayrak düşmesin yok olmasın,rengi solmasın diye can verdi kan verdi.
ŞİMDİ:
Bizler O bayrak solmasın düşmesin,Vatan bölünmesin,Ezanlar susmasın diye can kan veremiyorsak da gözlerimizden dökülen kanlı yaşlarımızla Bayrağımızı soldurmamaya düşürmemeye Vatanımızı böldürmemeye Ezanımızı susturtmamaya çalışıyoruz.
----Peki i Gençlik ya sizler ne yapıyorsunuz.?
Yalan söylüyorlar.
Rahatları için maaşlarından makam mevki koltuklarından vaz geçemeyenler,
Vatan için ne canlarını nede kanlarını verirler.
Tarih sizleri bir kara gün olarak hatırlayacak af etmeyecek.
Belkide toprağa gömecek.
<Ne Mutlu Türküm Diyene>
-----refik pelvan...
YORUMLAR
Refik Bey iyi güzel de, eleştirdiğiniz anlayışın bugünlere gelmesine Cumhuriyeti kuranlar destek olmuşlardır. Ve sizde diğerleri gibi tarihin arkaplanını incelemeden, içi boş bir Türklükle mutlu olmaya çalışıyorsunuz. Geçmişin ve geleceğin dünyasını anlamak için temel felsefeye dayanmadan, vatan, millet, bayarak edebiyatı bir anlık deşardan başka bir şey değildir. Dünyanın akıllıları geçmişte ve günümüzde Ortadoğu ve de çevresini paylaşırken, bir şey yapamayanlar, ancak bu tür laflarla mutlu olmaya çalışırlar. Gerçekler hiçte sizin bahsettiğiniz gibi değildir. Vatan tehlikede ise, bunun en büyük suçlusu, devletin kuruluşundan bugüne kadar söz sahibi olanların hepsidir. Mevcut devlet anlayışı yıkılmadan kimse mutlu olmayacaktır.Selamlar
refik pelvan
Önemli olan bu gündür.yarın belli değildir geçmiş zaten geçmiştir.
ğeçmişte orta doğu paylaşılırken bir şey yapılmamış peki i şimdi o paylaşanlar yerleşirlerken ne yapılıyor.
Dahi elimizde olanları kayıp edecek durumdayız hatta kayıp etme rızası gösterir durumdayız.
Sömürgecilik artık eskisi gibi değil. şimdilerde sömürgecilik terörist guruplarca elde edilmek istenen bölgelerde karışıklık cıkarmak olmayan milettler yaratıp destekleyip devlet kurmalarına yardım edip himayelerine alarak sömürge haline getiriliyor.
Mevcut devlet anlayışı yıkılmak yerine insanların refahı rahatlığı ve kendini ifade edebilecek şekilde geliştirilse olmuyor mu.
Sonra madde ile manayı birlikte ele alırsanız yanılırsınız. Madde ayrı mana ayrı olarak değerlendiriniz.
Şu anda orta doğu dediğimiz yerde hatta güney orta doğu denilen yerde hesaplar hep ekonomik çıkar üzerine yapılıyor.
Bizim yazdıklarımızda kendi iç meselemizi ilgilendiiriyor.
Saygılarımla,Teşekkür ederim.
siz buyurun mevcut devlet anlayışını değiştirin.
refik pelvan
Kaybetmek değil rıza gösterir durumdayız.
Şu bir gerçektir artık sömürgecilik terör ordularıyla işgal edilmesi istenilen yerde teröristlerin devlet kurması desteklenip öyle sömürge devletler elde ediliyor .artık sömürgecilik bu boyutta yapılıyor.
Madem içi bir boş Türk milliyetçiliği yamaktayım buyrun değiştirin mevcut düzeni.
Ota doğuya demokratik düzen getireceğiz diyen haçlı zihniyetini destekleyin. sonrada mevcut düzeni değiştirmekten bahsedin neden daha refah daha güzel seviyeye çıkarmak değilde yıkmaktan bahsediyorsun.
Dikkat edin madde ile mana karışımı olaylara bakarsanız yanılırsınız.
Ya madde kısmından ele alın yada mana kısmından ele alın.her ikisini düşünerek hareket hata etmek demektir.
saygılar. teşekkür ederim.
Benim düşüncem yinede aynı yazdığım gibi.Buyrun siz mevcut düzeni değiştirin.