Cehennem
Cehennem nedir bilir misin?Sevdiğinin gözleri başkasına bir zamanlar sana baktığı gibi bakmasıdir. Cehennem hep sıcak mi olacak..Sevdiğinin başkasına sarilmasidir, sen uzakta hasretiyle titrerken.Cehennem nedir biliyor musun o sevdiğin kalbin başkası için atmasıdir. Yatağına bir yabancının kokusunun sinmesidir. Sevdiğim dediğin can yoldaş im dediginin el olmasıdır Cehennem.ne yüreğin de ne de gözlerin de umudun yok olması. Kimse duymasın diye başını yastıklara gömerek sabahlara kadar ağlamaktir. Zamanin durduğu, kalbinin burkulup burkulup tam geçti derken yeniden siziyla çığlık çığlığa bagirmaktir. Olmek istersin dinsin istersin aklını yitirecek sanirsin her şeyi yeniden an ve an hatirlamaktir cehennem.O bir başkasının kollarında da gülerken dinmeyen yağmurundur gözlerinde. Cehennem nedir biliyor musun aşkın en son çıldırmış anıdir.
Cehennemi yaşayan bir insanı hayatta neyle korkuta bilirsiniz ki. Ölüm kabullenilir alışılir. Ayrılık cehennemdir aşktan kalan en büyük süpriz. Sorarım size,kim kimi korkuta bilir cehennemin acı suyunu her yutkundugunda icen insanı. Ne sizisi diner nede acısı. ..Saklarsin yüreğinde. Bitti geçti dersin de...bir söz bir tek nota açar o cehennemin kapılarını ardına kadar.Bak der unutma yaşadıklarını. Bir daha gücün var mı aynı şeyleri yaşamaya. Döner gidersin arkanı yaşarken hayatın guzelliklerine. Inancını güvenini kaybedersin insanlara.Bilirsin ki yüreğinde ki cehennemi kimse yok edemez.Susarsin. Kelimeler anlamını yitirir.Zaman cehennem önünde durur.Bir gülse gözlerin bir ağlar.
Herkesin cehennemi kendine.Yalniz geldik dünyaya yalnız gideceğiz. Doğmadan imzalamisiz ölüm akdini.
YORUMLAR
Her insanın cehennem anlayışı farklı.Her insanın imtihanı farklı.Her insan ancak kendi yaşadığı acıyı bilir ve ancak kendisi en iyi şekilde bu acıyı tarif edebilir.Zaman her şeyin ilacı.İçten ve samimi yazınızı kutlarım.Hayatın size her daim mutluluk kapısını açık bırakması dileğimle...