- 453 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
9.gün Tatil hayatımızı bayram edermii
Bugün gene insanımız müjde aldı kendini yönetenlerden belkide beklediği bir müjdeydi bu o yüzden biraz geç geldi galiba oysa acı haberler ne kadar çabuk geliyor değilmi.Daha dün istanbuldan ve mardinden acı haberler gelmişken bugün güzel haberlerin gelmesi hepimizi mutlu etmiş olsa gerek ki haberlerde yer buluyor.
Bayramlar herzazman gelmesi dört gözle beklenen güzel günlerdir değilmi herkes bayram deyince güzel şeyler hayal eder güzel günlerin gelmesinii temeni eder hele bide 9gün tatil eklenince değme gitsin keyfime.Oysa bu bayramı bekleyen ama göremeyecek olan İstanbul da ve Mardin de hain bir pusu sonucu olen kardeşlerimiz var dah a düne kadar onlarda bizler gibi bu bayramı bekliyorlardı gelecek 9 gün tatil haberiyle yerlerini ayırtıp memleketlerine ve sevdiklerine kavuşmayı hayal ediyorlardı ama artık onlar bu hayallerine kavuşamayacaklar ne uğruna bizler bu 9 gün tatili huzurlu geçirelim diye.Bizler onları çabuk unuttuk ama kendi tatilimizi düşünür oldu k 9 gün tatilde nerde olsak acaaba.Oysa Mardinde ki patlmada olen 2 aylık hamile bayan memuru da belki bu tatilde plan yapmıştı eşiyle birlikte ama ona bayram gelmedi ne çabuk unuttuk acaba..
Neden bu kadar duyarsız bir toplum olduk kendi insanımıza karşı oysa fransa da bomba patladığında hepimiz hepimiz profil resmimize Fransa Bayrağı koyduk yada hrant dink öldürülüldüğünde hepimiz ermeniyiz dedik yada terör örgütüne kandırılarak katılmış kürt gençler için bildiriler imzaladık ama dün vefat eden 2 aylık hamile şehit polisimiz Nefize ÖZSOY için aynı duyarlılığı göstermedik neden bayram tatilimi bu insanlardan daha değerli geldi bize bilinmez ama duyarlılığımızı kaybetmeye başladığımız kesin yoksa vicdanlarımız artık eskisi gibi değil belkide siyasiler bizi bu hale getirmiştir deyip kolaycılığa kaçmak lazım ne gerek kafa yormaya çık 9 gün tatile bak keyfine taki bomba senin yakınına düşene kadar
YORUMLAR
TV biraz önce şehit cenazeleri beni kahretti, ardından tesadüfen sizin başlık gözüme takıldı, okumaya başladım.
Sayfanızda bir hayli kaldım gözyaşlarımla, bayram bizim neyimize efendim.
Doğmamış bebeğinle ölen gencecik umudun dalında tomurcuğunla kırılan kadın polisimiz, iki yavru öksüz annesiz hayatı yaşayacak olan boynu bükük yavruları kalan .kadın polisimiz, ve her gün sayıları çoğalan gencecik şehitlerimiz varken bayram bizim neyimize.Ölene kadar yanacak ,ağlayacak , yaşarken her gün ölmeden ölecek ,eşleri,çocukları, anne babaları. ve her an tedirgin yaşadığımız ülkemizde, içimizi yakan şehit haberleriyle kahrolurken bizler biz gibiler bayram mı yapabiliriz..!
9 günlük tatilin turizimi canlandırcak sanılan bayram tatili, ülkemize öcü gibi bakıp Türkiye tatillerini iptal eden turistlerimizin sayıları çoğalırken , turist sayısı her gecen gün azalmakta, azalmaya da devam etmekte.
Çok zor günlerdeyiz, acıların en deriniyle,bu terör zalimleri can almaya devam ederse bundan böyle bayramlar acı ve yaslı bayramdır...
SAYGILARIMI BIRAKTIM..