- 402 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
# EN GÜÇLÜ SİLAH,SEVGİDİR #
≠ EN GÜÇLÜ SİLAH, SEVGİDİR ≠
________________________
Öldürmek ve yok etmek için kurulmuş, dünyanın en büyük ekonomisi olan iğrenç bir sanayidir silah sanayii. Sayısız insan bir mermi çekirdeği, bir fişek, bir namlu, bir tetik mekanizması için çaba ve emek sarf eder bu iğrenç sektörde. Kim bilir? Belkide besmele ile çalışır emek verenlerde bu sanayii içinde her sabah..!
Maliyet hesabı yapılmayan, sadece kullanıldığında ortaya çıkacak olan eksiltmelerini düşünür gölgeleri kan olan silah üreticileri.
Üretilen bilmem hangi model silahın, bilmem kaç insanı öldürebilir ag-ge düşüncesi hakimdir bütün bu silahları tasarlayan gölgeleri kan olan insanların..
Dünyanın her yerinden yükselen, barış ve kardeşlik söylemleri, bir silahın çıkardığı o kahrolası sesin sonucudur.! Yürekler acır, yürekler acıtılır.!
İnsanlar ölür azar azar. İnsanlar ölsün, insanlar insanları öldürsün diye, insanlığını unutmuş insanların, daha fazla kazanmak için ürettikleri silahlar dağılır dünyanın dört bir yanına.
Barış söylemleri için, savaşlar çıkarılır.! Savaş çıkaran insanlar sıvışır ve uzaktan izlerler sebeplerinin sonuçlarını. Üstelik riyakâr sözlerle yaparlar bunu.! Savaşlara hayır nutukları, yine bu iğrenç kan gölgeleri ile nefes alanlardan yükselir.!
Sevmek duygusunu kaybetmiş olan insanlar, silah kadar tehlikeli yaşarlar ve yaşama olan bakışlarını yansıtırlar ürettikleri bu iğrenç metallerle..
Bir annenin gözlerinden, minik yavrusu için süzülen yaşları gören herkes, dişlerini sıkar ve ellerini kaldırarak semaya, dua silahı ile bir kalkan oluşturmanın manevi çaresizliğine sürüklenir insanlar...
Gölgesi kan olanların, bütün hesapları tutmuştur. Bir annenin yüreği dağlanmış, ve bir cennet kokulu bebek, kokusunuda alıp gitmiştir geldiği, layık olduğu o yere.
Silahlara gerek yoktur aslında. Bir çatık kaş, bir kötü söz bile öldürebilir insanlığı der sevgi dolu yüreklerin sahibi diller.!
Kanser virüsünün bile nüfus edemediği yürekler kriz denilen tepkiler verir bu hazin tablo karşısında. Sevgi üreten, sevgi pompalayan yürekler, kan gölgeli insanların sebep olduklarına dayanamaz kansere dayandığı gibi. Küser, küser ve bir annenin sol memesinin altındaki çırpınışına son verir..!
Silahlarla övünenlerin, en büyük silahın sevgi üreten bir yürek olduğunu görüp, utançla baş eğdikleri, güzel bir dünya hayalimle kesiyor, riyasız ve sevgi dolu yarınların hakim olduğu günler diliyorum....
Selamlı-yorum/(Samim İĞDE)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.