SENİ SEVİYORUM
Seni seviyorum.
Bu yeterlimi, hayır bence hiçte yeterli değil çünkü seviyorum demek gerçek sevenler için çok basit bir kelime gibi geliyor bana; Ben sevmeden öte bir duygu olduğuna inanıyorum seninle dolu olan yüreğimde.
Bu duygunun büyük bir bölümü aşka saygı bence.
Evet saygı duyuyorum gerçek sevgilere bu nedenle değerlerin en yücesini en kutsalını veriyorum sana çünkü sen sevdaları anlatan, sevdalılara yoldaş, ayrılanlara tesellisin ve sen gerçekten böyle büyük sevgilere, büyük aşklara layıksın karanfilim....
Bunun için hiç solmamalısın her zaman en güzel renginle açmalısın ellerimde.
Evet seni seviyorum karanfilim sen bunu hissede-mesen de seni seviyorum ve sevmeye de devam edeceğim aynı duygu aynı haz ile. Hiç bir zaman ve hiç kimse yok etmeye cesaret edemedi yüreğimdeki seni. Sakın sende isteme bunu, isteme benden.
Bana sevginin yüceliğini sevmenin kutsallığını ve sevdaların büyüklüğünü çiçeklerin gönüllere yakınlığını ve ilgisini sen öğrettin.
Ve kimse seni benim gibi benim kadar çok sevemeyecek buda senin dünyadaki en nadide bir çiçek olduğunun ispatıdır.
Güzelliğin ve bendeki değerin, varlığın kadar ger-çek bir değerdir.
Çiçeklerin en değerlisi karanfilim.....
Hayrettin Tarhan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.