- 673 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kızılların Anlayamadığı
Aslında anlayamadıkları çok fazla şey var kızılların. Sesleri ancak Türklük aleyhine çıkan bu güruhun anlayamadığı hususlardan biri, oyunu açmak için kullanılan ve harcanmaktan çekinilmeyecek bir piyon olduklarıdır.
Sovyet döneminde Ruslar, emperyalizm karşıtı gibi görünerek emperyalizmin en büyük öncülerinden biri olmuş ve milyonlarla ifade edilen katliamlar yapmıştı. Fakat Türkiye’deki kandırılmış kızıllar hiçbir defa bu meseleler üzerinde kafa yormamıştır.
Halkların dostlukları palavrasından bahseden Moskof artıkları, Rusların 13 milyon Türk’ü katletmesine karşı bir tepki vermemişlerdi.
Türklük aleyhine olan her şeyin yanında olduklarını belirtmiştik. İşte bu çizgi üzerinde zerrece sapmadan çelişkiler zincirini oluşturup, her dakika kimliğimize ve değerlerimize karşı bir mücadele içinde oldular.
Türkiye’deki kızıllar her milletin kendini ifade etmesini, kim olduğunu bilmesini, kültürünün devamını ve inanışlarını hoşgörüyle karşıladılar. Bu hoşgörü yalnız Türklere karşı yoktu. Onlar geleneklerini yaşayamaz, kim olduklarını dahi söyleyemez, kızılların ideolojisini benimsemedi ise konuşamazdı bile.
Kızıllara göre bir kürt devleti kurulmalıydı. Türkiye Cumhuriyeti Devleti sınırları içinde olsa bile, orada yaşayan halkın çoğunluğu kürttü ve o toprak kürtlerin hakkıydı onlara göre. Filistin’in işgal altındaki toprakları için de eylemler ve birçok çaba vardı.
Lakin kızıllar hiçbir zaman, Çin’in işgali altında olan Doğu Türkistan için seslerini yükseltmediler.
Kırım’ın bağımsızlığı için eylem yapmadılar.
Kıbrıs’ta Türklere karşı yapılan katliamları görmezden geldiler.
Musul’daki, Kerkük’teki, Halep’teki Türkmenlere yapılan baskıları, işkenceleri yok saydılar.
Bulgarların, orada yaşayan Türklere yaptıkları zulümleri anlatmadılar.
Hatta Türk olmamasına rağmen, kendilerini Osmanlı’dan saydıkları için Boşnaklara yapılan Srebrenitsa katliamını da hiçbir defa anmadılar.
Kızılların anlayamadığı çok şey var demiştik. Anlayamadıkları en önemli nokta ise insanlıktı. Kızıllar, karşılarında bir Ermeni olunca baktılar, Türk olduğunda yüzlerini çevirdiler. Karşılarında Hristiyan, Musevi, Zerdüşt olunca baktılar, Müslüman olunca yüzlerini çevirdiler.
Bu bahsedilmesi dahi yaralayan gerçek; kızılların utanılası bir karakteri, insanlıkla alakası olmayan ideolojilerini anlamak için yeterlidir. Eğer hala ilgisi varsa gençlerin bu ideolojiye, hizmetlerine masum insanların suikastlerinden başlayabilirler!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.