- 691 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
tesettur
Tesettur nedir diyenlere sesleniyorum
Tesettur karsi cinsten koruyan demektir arkadasim
Uzaklastiran,tek kisiye helel kilan demektir.
Tesettur hayadir,iffettir,namusdur.
Rabbinin emrine uymaktir.
Bir olay anlatmak istiyorum..
Gecenlerde adamin biri (adam mi supheliyim ama) kuranda ortu diye geciyor ortuyu neye ortersen onun ortusu olur. Basortusu diye gecmiyor dedi ve benim de onun oracikta bagazina yapisasim geldi.
Ya kardesim,kuran bizim dusunmemiz icin indirilmistir.
Dinimiz islam ise mantik dinidir aliyor mu aklin boyle bir seyi
Tesettur farzdir kardesim
Rabbin kapat diyor ya.kapat olur musun?
Kimileri de Allah tan mi sakliyorsunuz diye dalga geciyor!
Evet ona da bi cevabim var
HAYA
Ornek istediginizi hisseder gibiyim
Hz.Osman evde tek besinayken bile uzerinde bisey yokken banyo yapmazmis melekler ve Allah goruyor diye.
Biz o kadar itin kopugun arasinda baldiriciplak geziyoruz
Hangi dinin ozgurlugu bu???
YORUMLAR
Demek ki tesettürsüzler ahlaksız ve ortalık malıdır öyle mi?
Anlamadığım şey, tesettür sahibi olan insanların eşleri neden bu kaidelere uymaz ve bütün ahlaksızlıkların altından bu tip insanlar çıkar? Uyulması gereken kurallara onların uymaması da ilginçtir. Dediğim gibi, ahlaktan en çok bahsedenler en çok ahlaksız olanlardan ibarettir..
aynur kurt
Olmadı şimdi Aynur kardeşim kusura bakmayın ama siz tam bir yobazsınız
Halbu ki, müstehcenliği savunsanız haya etmeyip ahlaksız bir hayatı yaşasanız sizden uygarı olmaz. Ha! Dünya atlası üzerinden harita da kendi ülkenizin yerini gösteremezseniz bile önemi yok hatta dünyanın yuvarlak olduğunu bile bilmeseniz önemi değil yeterki tesettüre karşı olun siz den daha çağdaş ve uygar bir insan yok demektir.
Öyle üniversite eğitimi almak yabancı dil öğrenmek yüzlerce binlerce kitap okumak aman ha hiç gerek yok zaten bu değerlere sahip olsanız da birilerinin kafasında siz kesinlikle yobazsınız....:)
Neyse yinede kaleminize imanlı ve edepli yüreğinize sağlık
Saygı ve selamlarımla.