- 823 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
ELEŞTİREL BAKIŞ:
"Kün tuğ bolgıl kök kurıkan"
Boz renkli bir börü filan yok !.. Bu politize edilmiş ve idare-i maslahatçı, -emperyalistlerin sağcılarının -uydurduğu bir anlam kirletmesine uğratılmış sözcüktür!..
Sırf bu tipler yüzünden, Aslında aynı merkezin adamları olduğunu kesinlikle bildiğim; dinci/etnikçi ve mezhepçi işbirlikçilerin, yok "Ergenekon"du, oydu, buydu saçmalıklarına maruz kalıp, madur oluyoru(m/z)!..
Bu arada "Ergenekon" diye özenle seçtikleri, zırvaladıkları operasyonun adı "Agarta" olmuş, hala aynı ismi kullanan, bundan gayri ben de -hiç-tir!
İddalarımı Türk ve Halkbilim verilere dayandırarak temellendiriyorum. İsteyenle "boz" renkli bir börü olmaması ve bu safsatanın siyasal Türk(çü)lük yapanların ve bunların nasıl emperyalizmin "milliyetçi"si olduklarını ispatlamak bakımılılığı konusunda forumlaşabilirim.
Bu nedenle yazınızın ilk bölümünü paylaşıyorum. Kimse bu memlekette "dini", "milliyeti" ve "ezilen/ezen" çelişkilerini istismar etmemelidir !..
Çünkü ülkede artık bu üç sorunsalın örtüşerek, hedefe konulduğu, Türk/Atatürk ve ulus toplumsal dağıtıcılık artniyetliliğinin amaçlanmışlığı vardır.
Tanrıkut Mete'nin bin yıllar önce söylediği gibi bir sözle bitiriyorum:
'Güneş bayrağımız, gök çadırımız olsun' !..
İstersek, Atatürk'ün başlattığı ulusal sorun safhasına hassasiyet gösterirsek, bu dilek olacak.
Esenlikle..
Göktürkmen tarafından 8/14/2008 8:42:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
39 yiğidiyle beraber koca çin srayını basmış esareti bir zilet addetmiş büyük komutanı ne güzel anlatmışsın ve bizim asıl olmamız gereken hallerimizi,ya istikla ya ölüm diye bir düsturu kendine ilke edinmiş yüce milletimizin içine düştüğü boşvermişliği ve gafleti de güzel anlatmışsın güzel yürekli dost,kalemine güç kendine mutluluk ve milletimize de bu gaflet uykusundan uyanıp,bu vatanın 30 kupona alınmadığının farkına varmasını dilerim.En yüceye emanet ol...