- 1229 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
5.ci bölüm==ÇAYLAR ŞİRKETTEN YEMEKLER ŞEVKETTEN==
SAYIN YOLCULARIMIZ OTOBÜSÜMÜZ TAMİRDE OLDUĞUNDAN 5. KISIMA BAŞLAYAMADIM
SİZİN İÇİN TAMİRCİYİ SIKIŞTIRIYORUM BİTİNCE BAŞLAYACAĞIM HEMDE SAYIN BEDRİ
KOMUTANIMIN BEKLEDİĞİ YAZIYI TAMAMLAYACAĞIM.
HEPİNİZİ YUKARI RESİMDEKİ DİNLENME TESİSİNDE AĞIRLAYACAĞIM.
İÇİNİZDE ŞEVKET ADINDA BİRİ VARSA YANDI YEMEKLER ONDAN OLACAK.
SAYGILAR EFENDİM.
YORUMLAR
Hani nerede 6 cısı ?
Merakla bekliyorum kaptan.
Millet iftarını açtı dinlenme tesislerinde.
Otobüsün camlarını yıkıyorlar. Akaryakıt takviyesiyle yokla devam edeceğiz de, aksilik işte demek ki teker patladı. Yoksa bu kadar tehir olmazdı. O değil de, muavinlere özel bir eğitim vermek gerekir. Diksiyonları düzgün olmalı, yolculara tatlı dille hitap etmeliler. Muavinler geçiyor arka koltuğa, gece yolculuğu ya, uyuyorlar yolcular gibi. Su isteyen oluyor, işin yoksa muavin beyin uyanmasını bekle. Çoğu zaman kendim alırım suyumu otobüsün içindeki buzdolabından. Hatta karnım acıktığında da, buzdolabının üst rafında vardır kek falan. Ne yapayım, muavin bey uyusun rahatça. Bazen de kilitliyorlar buzdolabını. Açılmıyor bir türlü. Ulan diyorum uyumanın sırası mıydı? Tabi kendi kendime kızıyorum. İhtiyaç molasına kadar bekle işin yoksa. İşin tuhafı, ihtiyaç molasından sonra otobüs hareket ediyor ya, havalar da soğuksa, içmişsem dünyanın suyunu, al işte bir daha geliyor meret... Tut tutabilirsen. Sıkıyorum, tutuyorum kendimi. Gece yolculukları pek güzel oluyor. Cam kenarına alırım bileti. Dayarım kafamı cama, kaparım gözlerimi, azıcık kestiririm. Tabi kaptan olarak siz anlatmışsınız anılarınızı. Yolcu olarak benim de diyeceklerim var. Bir otobüs yolcusunun anıları olarak yazarım bir ara. Eskiye nazaran düzelme var kaptanlarda ve muavinlerde ama yeterli değil. Mesela açıyor radyonun sesini, duymayan kalmıyor. Bari güzel müzikler falan dinlesek. Bir de mesela muavinle kaptan kafa kafaya veriyorlar, yol boyu kahvehane muhabbeti ediyorlar. Yahu arkadaş bana ne senin özel hayatından. Anlatıyor da anlatıyor. Alacağı varmış da, alamamış.Herkesin borcu var alacağı var. İş disiplini şart kaptan. Muavinlere eğitim verilmesi lazım. Çok kabalar. Çok da iş güzarlar. Törpülenmesi lazım biraz. Kişisel gelişim eğitimi dersleri alsalar en aza iner bu olumsuzluklar. Otobüs firmaları, güvenli yolculuklar için kaptan ağabeylere bu kadar yüklenmemeli. Uykusunu almalı kaptanlar. Dinlenerek çıkmalı yola. Firmalar para kazanma peşinde. Yolcuyu,kaptanı, muavini düşünen çok az firma var. Kazançlarının derdinde firmalar. Aslında otobüs yolculuklarındaki olumsuzluklar aşılabilir. Dedim ya iş disiplini şart. Sessizlik de şart otobüslerde. Giriyor muavin arkadaş kaptanla sohbete, offf ki offf. Sabaha kadar anlatıyor da anlatıyor. Eeee sonra ne oluyor? Sonrası şu : Bir daha o firmanın otobüsüne binmiyorum. Kaybeden kim oluyor? kaybeden otobüs firması, muavin ve kaptan oluyor. Müşteri azalınca da kızmasınlar kimseye.
Neyse, konuyu burada keseyim. Lastikleri değiştirin de çıkalım sefere..
Hayırlı tıraşlar.. Pardon.. hayırlı yolculuklar hepimize.
Allah kazasız belasız ulaştırsın her daim.
Halit Kesler
Zaten Bedri komutanım da dört gözle bekliyor.
Saygılarımla hayırlı ramazanlar.
Yahu ilahi Halit ağam! Bak yolcular sıkılmaya başladılar. Şu molayı çok uzatmasan. Sonra yolcuda bulamayacaksın! En iyisi bir an önce yola koyulda bizi bekletme.Yoksa bak Trafik ekiplerine bildiririm haberin olsun.Zaralı Otobüsçü Refik ağabey Otobüsü nasıl sattıydı???
Selam ve saygılarımla.
Halit Kesler
Ziyaretine teşekkürler.
Saygılar.
Büyük geçmiş olsun Halit Kaptan.
Bu yazı var ya bu gecenin değil bütün bu ayın,
en güzel esprisiydi.
SAĞ OL VAR OL NUR OL...
Sami Hocamın dediği gibi sen iyi ol yeter. Biz bekleriz.
Otobüste fazla masraf çıkarsa haberimiz olsun.
Sitece aramızda toplar bir katkı yaparız.
Canını sıkma sen...
Halit Kesler
takdir etememk elde değil.
Sende var ol seviyorum seni.
Saygılar.
Halit Kesler
Hanımla uğtaştım.
Bekleyen var yorulmasınlar diye tesislerde
ağırlayayım dedim.
Saygılar
sami biberoğulları
Allah acil şifalar versin yengeye. Siz iyi olun yeter ki. Biz bekleriz.
Selam ve sevgilerimle.