- 375 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DÜŞÜNÜYORUM
Dünyanın sonu ve kıyamet ,belki de geldi geçti de biz hala uyumaktayız.
Dünyanın sonu,bildiğimiz gördüğümüz deneyim alanımız dünyanın yok olmasımı,yoksa insanlığın yok olması mıdır?
Bu soruyu hep sordum kendime.Araştırdığımda gerek hak dinler ve bir çok öğreti, hatta ve hatta eski örf ve adetlerin bir çoğu ,saf insan olmanın yollarını göstermekte.
Enerji ile ilgili çalışmalar,aura ,topraklama, meditasyon bunlar negatif enerjilerden kurtulup arınmayı rabıtalı getirmek için yapılan çalışmalardır ve inanç önemlidir bura da.
Dinler de namaz abdest gibi yapılması gerekenler de aynı anlamı taşımaktadır ,sadece görev değildir.
abd et su yoksa toprakla yapılmaktadır , su ve toprak yine diğer öğretiler deki gibi topraklama ve negatiften arınmayı sağlar.
İnsan oğlu aklı ile bir çok ilerleme yaparken , neyi yok etmiştir,İNSANLIĞI
Peki dünyanın sonundan sonra cennet ve cehennem varsa ,ki öyle.İnsanlık olabilir mi yok kalacak dünya.Çevreme bakıyorum bu teknoloji de yine bir çok sıkıntı,zorluk ve cehennemler de yanan insanlar.
Müslüman alemine bakınız ki hepsi birbirine cehennemi yaratan olmuş,acaba bu dini sadece vazife borç diye yaparken ,bizlere asıl vermesi gereken insanlığı yok ettiğimiz için mi?
Saygı, sevgi ,paylaşım insanlık erdemleri,örf adet diye değil ,insanlık gereklilikleri olmalıydı.
Şimdi bir de şöyle bakıyorum
Eğer insan olarak biz,dini görev olarak değil bu dünya hayatını düzenleyen ve saf insanı bulma yolumuz olduğunu bilsek,yaptığımız her şeyin dünya hayatın da karşımıza çıkacağını bilsek ya da anlasak.Tüm bunları yapardıydık?
Cennet ve cehennem çok uzak gibi görünürken,yaşarken ölümden sonr gelecek diye beklerken,onun tam içindemiyiz acaba.
Dünyanın değilde insanlığın sonucudur acaba
Eğer reankarnasyon varsa,ve dünyaya tekrar geleceksek,yükselen ruhlar teamüle ilerleyeler başka gezegen ve boyutlar da yaiddaayan var olduğunu var saydığımız uzaylılar yani bizden çok ilerde ki ruhlar sa ve imtahanı görmeyenlerin cehennemi olacaksa dünya bunu biz yaratıyoruz.Bir daha ki yaşamımıza
Yaratılmış var olan cennet ve cehennem dünyanın sonundan sonra görülecekse ve kuran da çok sır saklı ise bunlar mecazi olamaz mı,?
Yani yok olacak dünya....İnsan
Cennet arınmış ruhların olduğu başka bir boyut
Cehennem yarattığımız dünya çünkü boyut anlayamayanlar bu dünya da kalsa savaş ve diğer yarattığımız doğa olaylarıyla
Şimdi oturup düşünmeliyiz...Eğer bunlar olasıysa bugün rahat refah için de yaşayıp ruhumuza tekrar yok ettiğimiz bu insanlıkla var olmayı nı? Yok sa insanlık gerçekliklerini sorgulayarak değişmeyi ,mi?seçmeliyiz eğer çok geç değilse
Dünya da hem herkese yetecek para,yiyecek ve diğer şeyler var.Sadece insanların sevdikleri işi para için değil,insanların güzel yaşaması için yapabilecekleri ve ihtiyacından fazlasına tamah etmeyip yaradanın ,gücünce çalışana rızkı hep vereceğini bilmek , fazla lüksün doğru yaşam olmadığını bilmek eğer diğerinde yoksa ve öyle davranmak adil olununca herkese herşeyin yeteceği bir bilinç yapısına kavuşmak bel ki de cenneti var etmek olacaktır.Buna tüm ileri boyuttan bu dünyaya gelen örneklerle dolu,peygamberler gerçekten insanlığa hizmet edenler onlar hep bir çok iyi koşula sahip olabilecekken ,sadeliği ve yalınlığı seçerler.
Cennet te cehennem de içimiz de ,düşüncemiz de ve yaptıklarımız da gizli olmalı bence ...
YORUMLAR
Cennet te cehennem de içimiz de ,düşüncemiz de ve yaptıklarımız da gizli olmalı bence ...
Demissin gayet guzel olmus bence benimde aklima bundan bir sey geldi bir gun hz.rabia bir eline bir kova su bir eline de az bisey koz alip kosmus demisler sen nereye gidiyorsun oda demiski bu suyla cehennemi sondurecegim bu atesle de cenneti yakacagim demis neden diye sormslar insanlar ibadetinincennet cehennem icin degil Allah icin yapsinlar diye demis
Paylasiym dedim insallah yararli olmustur.
Sevgilerimle
Beyin jimnastiği insanı geliştiren önemli bir faktördür. Onları yazıp paylaşmak da okuyana katkı sağlayabilir... Paylaşmanız vesilesiyle bu güzel yazınızı okumak imkanım olduğu için mutluyum... Güzel paylaşımınıza, edebiyata verdiğiniz emeğe ve yaşattığınız okuma keyfine teşekkürler... Tebriklerimle... Saygıyla...
yelda kiray
Yazıttı okuyan beğense ,beğenmese ,yine de düşinmeye sevk ederse ne mutlu bana
saygı ve sevgi ile sağlıcakla kalın