Bir kaç cümlem var benimde
Şehitlerimiz vardı yine bir kaç gündür ama onlarla ilgili sosyal medyada çok az paylaşım yapıldı.
Şehit Salih Yıldırım- Jandarma Astsubay Üstçavuş
Şehit Emre Türkmen- Jandarma Uzman üstçavuş
Şehit Ferdullah Kaykusuz - Jandarma Uzman üstçavuş
Şehitler Caner Erdem - Şükrü Ongün
Şehit Polis memuru Uğur Yıldız
Şehit Binbaşı Kıvanç Cesur
Şehit Astsubay Murat Demirci
Şehit Uzman çavuş Murat Sarıgül
Şehit Astsubay İbrahim Tıraş
Kıymetlerine paha biçilemez güzel yürekli insanlar
Sosyal medyayı etkin kullananlardan biriyim.Genellikle Twitter’i.
Sanatçıları takip ediyorum twitterde.
İnsanları tanımak için sözlerinin yeterli olduğunu düşünüyorum ya da karakterlerini çözmek için yaptıkları paylaşımları.
Bir kaç duyarlı sanatçımız dışında ne bir baş sağlığı mesajı yayınlayan oldu ne de şehidimiz var diyeni.
Bir konserdeki saldırı haberi için etiketler açılırken ve TT listesine girerken şehitlerimiz anılmadı bile.
Ve dün gece Galatasaray maçında tüm sanatçılar futbol yorumları yaptılar her gol atıldığında.Sevinç çığlıkları atıldı.İlginçtir şehitlerin olduğu günün gecesi önemli takımların maçları oluyor ve şehitleri anmak yok.
Diziciler yine sahte kahramanları göklere çıkardı.Ahlak değerlerinin hiçe sayıldığı o dizilerin sahteliği çok daha önemli oldu.
Asgari ücretle ay sonunu geçirmeye çalışan canım insanım,her maçta milyonları,her transferde milyon dolarları,dizi başına milyon liraları cebine indiren ama aslında hiç bir kabiliyeti olmayan bazı insanları kıymete bindirdi.
Duyarlı olmak,insan olmak kavramları yavaş yavaş değişiyor.
Çok zor değil vatanı için bizim huzurumuz için ailesini bir başına bırakarak bizler için şehit olmuş o güzel insanları anmak.
Ateş yine düştüğü yeri yaktı kısacası.
O kadar çok alışılmış ki şehit haberlerine artık dile bile getirmiyor insanlar.
Şehitlerimizden kaç tanesinin adını hatırlayacağız bir kaç gün sonra
Ama futbolda hangi futbolcunun hangi dakikada attığı golü on yıl sonra hatırlayacak insanlar.Ya da o dizideki sahne neydi öyle deyip unutulmayacak.
Yanlış anlaşılmasın futbol karşıtı değilim.Bir iki dizi dışında tv izlemeyi bırakmış olsam da Saygı duyarım lakin her seferinde bu karşılaşmalar ve sahte dünyalar benim şehidimi unutturacaksa insanlara ki maalesef öyle oluyor saygımı da kaybederim.
Dün yine şehitlerimiz vardı ama vatanı maalesef futbol ve diziler kurtardı :(
YORUMLAR
Yerden goge kadar haklisiniz...
Yillardir hep merak ederim, neden hic cumhurbaskani, basbakan, bakan, milletvekili, general, cok zengin is adami, cok meshur: aktor, yazar, cizer ve benzeri insanlarin cocuklari, yegenleri filan sehit olmaz? Sehit oluyorlar da ben mi duymadim? Lutfen bu konuda birileri beni aydinlatabilir mi?