AVUÇLARIMDA HÜZÜN...SEN YOKSUN
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Koyu bu sensizlik. Geceye düşen bir perde gibi iniyorsun gözlerimden şimdi. Usulca ve biraz ılık doluyorsun gamzelerime. Ellerimin dokunduğu sanma sensin. Gözyaşlarımı bile senmişsin gibi seviyorum artık. İçimde doğurup, içimde öldürüyorum seni. Nasıl bir sevidir bu bende ki sen bilemezsin ki.
Ne çok soru soruyorlar bana bilir misin? Her biri cevapsız kalıyor. Neyin var dediklerinde hiçbir şeyim yok derken aslında gerçeği söylüyorum bilmiyorlar. Sen ki benim her şeyim; sen yoksun. Benim hiçbir şeyim yok. Yarım yarınlı sevgili benim yarınlarım yok.
Her hayalde gem vurulmuş tutkularım boynumda asılı. Boynum kanatan nefesine hasret eğikken bir güne, dokunmaya bile korkuyorum resimlerimize. Eksik bir duygumuz var sanki gülümserken, belki de fazla bir ifade. Bende gençliğin verdiği toyluk, sende yılların yorduğu bir gölge gülümsüyor karelere. Resimler bile yalan söylüyor bu aşkta bana. Soyuyorum şimdi kadınlığımı ve bırakıyorum gecenin kollarına. Gözyaşlarımın ıslaklığında yıkıyorum tenimi senden. Sevişmelerin bile yalan.
Bu kaçıncı sayfası günlüğümün sana yazılan. Okudukça dünlerimi, senle dolu görüyorum. Boşalt içimi artık sevgili. Dolululuğunda ölüyorum.
Anlat bana diyorsun her seferinde.
Durma anlat. Nereden başlamalıyım bilemiyorum ki. Sensizlikten boğulduğumu hissettiğim gecelerde kendimi sokaklara vurup dilencilerin uyuduğu bir parkta soluklandığımı anlatsam duymak ister miydin?
Onları aslında ne kadar anladığımı bilmeyi peki. Zavallılar gibi karın doyurmak için değil senin yerini doldurmak için kaç ölü bedenle seviştiğimi bilmek yeterli olacak mı sana. Birileri karın tokluğu dilensin, bense doyulmamış bir sevda.
Nerede başlamalı sana anlatacaklarım. Hani senin şehrimden her gidişinde yağmur yağdı desem bu kurak topraklara inanır mısın? Balkon demirlerine yaslayıp bu yorgun bedenimi toprak kokusunu çektim ciğerlerime dolsun diye vedalın kokusu. Canım biraz daha acısın.
Ah o hüzzam zamanları sana sayfalarca anlatsam anlayamazsın. Şimdi sen söyle nerede başladı bu hikâye.
Bu gece de seni anlattım aşka işte kabiliyetsizce. Gecelerimde bana eşlik eden nefesini nasıl özlediğimi, beni aşka susatan derin gözlerini, belimi saran ellerini koymalı mıyım bu hikâyenin içerisine bilemiyorum inan.
Şimdi sen söyle bana, yalvarıyorum sana kanayan avuçlarımla. Neyin kavgasını veriyoruz seninle. Yarım kalan bir aşkı tamamlayamamanın hırsı mı parlayan gözlerimizde. Yoksa çalınmış ve birbirinde unutulmuş ruhların başıboşluğumu titreyen içimizde. Çalınmış bir hayat mı var ellerimde yoksa sensizlik beyanı mı hangisi?
Benden bir yanıt bekliyorsan eğer ki şudur sevgili…
Yüzün ellerime yüz çevirmiş neylersin… Avuçlarımda hüzün. Sen yoksun…
14 Ağustos 2008 ( kayıp bir şehrin anısına)
NeNa
YORUMLAR
Ne çok soru soruyorlar bana bilir misin? Her biri cevapsız kalıyor. Neyin var dediklerinde hiçbir şeyim yok derken aslında gerçeği söylüyorum bilmiyorlar. Sen ki benim her şeyim; sen yoksun. Benim hiçbir şeyim yok. Yarım yarınlı sevgili benim yarınlarım yok.
__________________________________________________________
''tetikleri çekmiştik oysa
masum dillerimizden habersiz
sorgularda kalmıştı gecelerimiz''
seni okumak,seni tanımak ve günün yazısı olarak görmek onur vericiydi...tebriklerim sonsuz...
uğultular içinde kaybolmamıştık geceydi hüzün güzeldi...
sevgilerimle...
dimitra tarafından 8/15/2008 6:07:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
dimitra tarafından 8/15/2008 10:16:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
işte böyle...yüreğini ,derinlerini bu kadar hesapsız bu kadar yalın ve güzel anlatabilen yazılar beni de sürükleyip götürüyor...çok çok güzel tebrik ederim yüreğine sağlık...
herşeyimin içinde hiçbirşeyim olarak mı gidiyorsun...
oysa ki geride bıraktığın herşeyin bütünüydün sen...
ağzı küfürlü çocukların sokaklarından geçerken sensiz...
ayaklarım geri geri gidiyor...
sen gittiğinden beri...
kapıları sürgülü hayata yenik bir kız çocuğunun...
herşeyimde tükenme ne olur...
bir merhaba kadar yakın ol bana...
günün yazısını kutluyorum...
etkileyici bir gerçeklik NENA...
aşk,sevgi ve hüzün yüreklerimizde bir nedensellik denklemi.
bazen bir sonsuzluk düşü ve yakarış...
genelde bir çaresizlik ve acı.yürek kanatır ve derin izler bırakır ardınde.ayrılık öfke olur
intikam bazen...ve ezber bozulmadan haklılık ve haksızlık manifestoları yazılır yürak haritalarımıza.
tüm bulları alt üst eden bir kalendir NENA kalemi
şimdi onden aşk'a,hüzne ve sevgiye dair yanı bir yaklaşım öğreniyoruz.
okurken NENA'yı incinmiyor yüreklerimiz
daralmıyoruz sevgiye dair.kendimizi ve içimizde var olanı buluyoruz.
yine harika bir deneme
çok güzel ve etkili bir yazı
kutluyorum
saygılarımla
Onları aslında ne kadar anladığımı bilmeyi peki. Zavallılar gibi karın doyurmak için değil senin yerini doldurmak için kaç ölü bedenle seviştiğimi bilmek yeterli olacak mı sana. Birileri karın tokluğu dilensin, bense doyulmamış bir sevda.
harika bir paylaşım..kendimi bulduğum noktalarda hüznünü aldım.ve eski yanlızlığmı hatırladım.acı acı acı ve eskiyen yüzümü..eski diyorum çünkü hüzünle evliliğimi çoktan bozdum..
seni kalemini okumak acıtsada .acı dan olgunlaştığımız ve beslendiğimiz gerçeğini hatırlıyorum ve tekrar tekrar dolaşıyorum satırlarda...
,
sevgilerimle...............................aspendos
"Durma anlat. Nereden başlamalıyım bilemiyorum ki. Sensizlikten boğulduğumu hissettiğim gecelerde kendimi sokaklara vurup dilencilerin uyuduğu bir parkta soluklandığımı anlatsam duymak ister miydin?"
...
..
.
"Şimdi sen söyle bana, yalvarıyorum sana kanayan avuçlarımla. Neyin kavgasını veriyoruz seninle. Yarım kalan bir aşkı tamamlayamamanın hırsı mı parlayan gözlerimizde. Yoksa çalınmış ve birbirinde unutulmuş ruhların başıboşluğumu titreyen içimizde. Çalınmış bir hayat mı var ellerimde yoksa sensizlik beyanı mı hangisi?
Benden bir yanıt bekliyorsan eğer ki şudur sevgili…
Yüzün ellerime yüz çevirmiş neylersin… Avuçlarımda hüzün. Sen yoksun…"
Her ne varsa zaten bu yazılarda var yüreğimi yakan ve kanatan.
Tebrikler Nena..
saygılarımla.
İçimden geldiğince mi davranmam gerek ..
Yada az biraz düşünmelimiyim ..
Tamam hadi düşünüyorum, düşünüyorum, düşünüyorum ..
Ama;
Düşündükçe çıkmazlara giriyorum, aklımda ölüm olduktan sonra neyi düşünebilirim ki, bir an olsun gitmiyor gözlerimden ..
Ne yapmalıyım ..
Yardım edecek yok mu bana ..
Evet var ..
Var da o da sessiz kaldı şimdi, kulağım mesaj sesinde bir haber gelir mi çağrısında ..
Ama telefonda suskun kaldı ..
Ne yapmalıyım, ölüme gitsem mi ki ..?
Çağırıyor beni sanki ..
Az bekler misin 5 dakika, sigaramı içene kadar, belki de kim bilir bir haber alabilirim ..
Fazla istemiyorum ölüm, sadece beş dakikanı alacağım söz, sonra al canımı ..
Haklısın galiba!!
Bak sigaram'da bitti, beş dakikayı da geçtik .. Şey diyecektim şu çalan müziği çok severim hatta sevdiğimde çok severdi bir daha dinleme şansım olmayacak gerçekten söz bu sefer, bitsin geliyorum yanına ..
O kadar şey istedim, halen bir cevap gelmedi baksana, haklısın ya sen haklısın galiba ..
Neremde başlayacaksan Al bu canımı, canım canıma feda ...
Alsana artık ölüm ne bekliyorsun ..
Ben artık hiç bişey düşünemez oldum, seni bekliyorum gayet apacık ..
Gel, al, götür beni sonsuzluğa ...
Ölüm'ü kandırmaya çalıştım yapamadım .. Demekki ölüm kapımdaymış ben yeni anladım ...
ÇALINMIŞ BİR HAYATTI HEP AVUÇLARIMIZA DÜŞEN...
Ve hüzün..ve yokluğunun ertesi..
Gün yazısı...kutladım.
Ne çok soru soruyorlar bana bilir misin? Her biri cevapsız kalıyor. Neyin var dediklerinde hiçbir şeyim yok derken aslında gerçeği söylüyorum bilmiyorlar. Sen ki benim her şeyim; sen yoksun. Benim hiçbir şeyim yok.
..................
Ateşin sesi bu, yüreğin tutuşmasından anlıyorum...
NENA yüreğinle yazıyorsun/yaşatıyorsun ve seni okumayı seviyorum.
Yine uğrayacağım kendimden çok şey bulduğum bu sayfaya.
Yürekten kutluyorum.
Çok iyisin ablacım yazılarına hayranım... Seninle oturup uzun uzun konuşmamız lazım tıpkı eski günlerdeki gibi belkide birbirimize sarılıp ağlamak...
Ne çok soru soruyorlar bana bilir misin? Her biri cevapsız kalıyor. Neyin var dediklerinde hiçbir şeyim yok derken aslında gerçeği söylüyorum bilmiyorlar. Sen ki benim her şeyim; sen yoksun. Benim hiçbir şeyim yok. Yarım yarınlı sevgili benim yarınlarım yok.
Bu satırlarsa beni büyüledi güzel yüreğine sağlık ablacım...
Sevgiler
Şimdi sen söyle bana, yalvarıyorum sana kanayan avuçlarımla. Neyin kavgasını veriyoruz seninle. Yarım kalan bir aşkı tamamlayamamanın hırsı mı parlayan gözlerimizde. Yoksa çalınmış ve birbirinde unutulmuş ruhların başıboşluğumu titreyen içimizde. Çalınmış birku hayat mı var ellerimde yoksa sensizlik beyanı mı hangisi?
Sevgili NeNa, başarılısın,etkileyici ve yürekten kutlanası bir anlatım ...sevgimle
NeNa,bu sitede bir boşluğu dolduruyor aslında, bu kötü bir şey değil,aşkı bu kadar derinden ve hissederek hiçbirimiz yazmadık,yazamadık...NeNa,hiç kötüsünü yazmadı,yazıların hepsinde ciddi bir emek var.Biz okurken çok rahat okuyoruz.Nedeni bu verilen emek,malınız,metaınız yenilir cinsten olması için böyle emek istiyor.Benim başaramadığım.Yazıdaki,güzellik,aşktaki incelik,estetikte demem mümkün,neden olmasın,duygusallık bizi alıp götürmeye yetiyor.Emeğini yürekten kutladım efendim.Selam,saygı...