- 961 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KÜÇÜK KIZ
MERHABA KÜÇÜK KIZ;
Uzun zamandır yolunu gözlüyorum.Sonunda buluştuk.Ben senin bir parçanım.Olman gereken ve olmak istediğin kişiliğin sesiyim.Biliyorum inanmak zor.Ben senin şu anda ne yaptığını,niçin bu halde olduğunu,nasıl bir hayatın olduğunu ve olmasını istediğini senden daha iyi biliyorum.
Ağlamak isteyip de şimdi zamanı değil diyerek kendini zorladığın zaman oluşan boğazındaki o garip acıyım ben aslında.İnsanları üzmek ya da onları üzmemek için attığın yalanların yegane sahibiyim.
Ben aynadaki görüntünün görünmeyen yüzüyüm ya da görmek istemediğin mi demeliydim.
Ben senin içindeki şeytanı çıkarmak için geldim.Ve onun melekle dansını seyredebilmek için...
Ben hep aynaların karanlık tarafındaydım küçük kız.Senin görmek istemediğin tarafta.
Sen beni görmek istemedikçe büyüdüm.
Boğazında ki o garip acılar çoğaldıkça büyüdüm...
Yalanların çığ gibi büyüdükçe,olgunlaştım.
Sen beni dinlemediğin her an üzüldüm..
Üzüldükçe,karanlık tarafa boylu boyunca uzandım.
Ben büyüdükçe aynalara küser oldun.
Aynaların karardıkça kaçtın,korktun...
Sahi neden korkarsın bu kadar çok karanlıktan.
Bilirim,ben değilim sebebi...
Şeytanınla meleğinin dostluğundan da korktun hep..
Sen korktukça ben güçlendim.
Oysa isterdim beni sevmeni.
Seninle birlikte büyümeyi.
Ben büyüdükçe sen küçük kaldın.
Ezildin,büzüldün karşımda.
Oysa isterdim beni dost bellemeni...Dört kişilik bir masada şeytanla meleği dinlemeyi.
Beni dinlemedin,görmek istemedin ben de yazdım küçük kız.
Bilirim yazılanları konuşulanlardan daha çok seversin...
Sırf bir şeyi sev,sev de biraz büyü diye yazdım..
Geç aynanın karşısına.Benim hatrım yoksa yıldızların hatrına otur karşıma.Bu gece pek parlaklar küçük kız.
Belki de sırf sen karanlıktan korkma diye...
Bir kez bana bir şans veresin diye..
Sil göz yaşlarını küçük kız..
Daha fazla büyümek istemiyorum artık.
Ben büyüdükçe yok oluyorsun.Sen yok oldukça dar geliyor bana kara aynalar.
Gökyüzündeki yıldızlar sönmeden geç karşıma küçük kız.Vakit su gibi...
İhtiyacın var ona..
Benim de sana...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.