- 888 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
ŞeytanrıM
Bu gün günlerden mavi. Hava köpüklü ve az şekerli.. Mayısı balkondan uğurluyorum. En sevdiğim Haziran göz kırpıyor. Zira hep an’a hazır. Düne dair herşey Acun firarda iken gitti. Gidiş o gidiş. Dünya dediğin dün işte ya.
Bugün de gözlüklü ve aykırıyım. Haykırasım var boşluğa. Kulaklarım olmasa lense saygıda kusur etmezdim kesinlikle. Kulaklarım ulaklarım benim. Minnettarım bana ulaştırdıklarına.
Sokağı gösteren salon camından dışarıyı süzdüm. Bu gün de eşrefi hiç bir mahluk giyinmemiş. Kral alabildiğine çıplak. Üç Maymun onikiyi tamamlamış film çeviriyor. Başrolü şeytana vermişler. Kıyametim kopsa bir daha bağlamam. Suratımdan geçemeyen sıratımdan nasıl geçsin..
Yere göğe sığdıramadığımı gönlüme sığdırdım geçen gün. Gözümün kilidi açık kalınca gönlüme sızmış. Onaltı kere şükrettim.
İnsanın en büyük cehennemi bir bedenin içinde sıkışıp kalması. Tüm bedenlerin içine sızasım var. Herkesin bir Tanrısı olması mı mantıklı; Tanrının içindeki herkes olmak mı? Belki de en mutlu olan şeytandır. Tektir, kendi başına buyruktur ve herkestedir. İnsan bir tek kendinden vazgeçerek herkes olabilir.
Haydi gel en sevdiğim oyunu oynayalım. Yavaş yavaş büyüyelim. Önce odayı kaplayacak kadar. Sonra mahalleyi ardından şehri.. genişleyip dünya olalım. Yok bu bende şişman durdu. Ya Neptün beni beğenmezse. :))
Geçen hafta gezmeye gittim. İstanbul boğazımdan geçmedi sensiz. Denizden ne çıksa yenir dedikleri olsa olsa mânâ denizidir. Yengeç yiyene güvenemem zira. Yen’den geçen bendende geçer birgün.
Şeytana karşı müthiş bir merhamet besliyorum. Neden diye düşündüm. Sebebini buldum. Silahı bile doldurup onun üstüne atıyoruz. Yazık lan adama.
Şeytanda olup bizde olmayan birşey var aslında. Başkaldıran olmak. Asi olmak. Özgür olmak. Düşünsene ona bile mühlet verilmiş. Bir iddiası var adamın. Saygı duyuyorum.. Tamam tamam vurmayın sustum... :)
Bu yazı istediğim gibi oldu. Güne bir şekilde başlayıp nasıl biteceğini bilememek gibi. Planlı hiç bişey yapılamaz aslında. Yazmakta Yaşamak gibi olmalı. Plansız ve hesapsız. Özgürce. Şeytan gibi.
Berrin
25 Mayıs
YORUMLAR
Hayatın güldeki anlamı, kırmızı ve mavi gül ,aşkı iki kişiliktir, BEDEN+NEFS, şeytanın özgürlüğü bu alandadır,beden ve nefsi doyurmanın imkanı yoktur, sarı gül solmaktır ,HİÇLİK, beyaz gül, EBEDİ DİRİLİŞTİR, siyah gül aşktır ,GÖNÜL,BULANA AŞK OLSUN. Şeytan özgürlüğü yarı yolda kaldı.
kimim sordum perişan oldum soldum aşka doğdum
insan içinde ilmin eridiği aşktır
Dr Şaban Kalyoncu tarafından 7/12/2016 12:02:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
"kulaklarım ulaklarım benim" müthiş bir düşünce ve uyum, sanırım hiç unutmayacağım. çok hoş ve akıllıcaydı gerçekten... yazıda daha pek çok ses uyumları vardı ama içi kesinlikle boş değil...
ama şu mel'unu şımartmayın ya hu, sonra kendini adam biliyor. sonra Allah'tan gayrı bir şey yaptım sanıyor...
şu aşağıdaki yorum da beni güldürdü iyi mi.
ahirzamanmelegi
Özlemişim yorumlarınıda seni de
❤💋
Valla sabah sabah beni gülümsettiniz:) Belki çoğuna göre öğlen olmuştur:)
Bu kadar dindar geçinen varkene etrafta dikkat edin de taşlamasınlar sizi:)
ahirzamanmelegi
Şeytan kul olamamış insandır.
Müslüman edilene dek düşmandır insana.
Sevgiler
:)
Doğru yaptığına emin olamazsan; isyanda ustalaşmak düşer payına...
İsyan bir süre emzirir egomuzu, Allahın misilsiz, tertemiz vechine düşünce aklımız; Rabbim! demek durumunda kalırız. İsyanımıza da izin Ondan çıkar çünkü...
Tabii ki yazının Başlanıç noktası tamamen doğru; eşrefi giymeyen mahlukat durumları.
Dolu dolu bir yazıydı.
Çok saygı.
deniz_tayanç tarafından 5/26/2016 9:41:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
ahirzamanmelegi
Ve ayrıca kanaatim odur ki Aşk eridir şeytan. Ayrı düşmekliktir öz yurdundan.
Çokluk birlendiğinde , cehalet bittiğinde o da rabbine kavuşur insanın
benliğinde.
Saygı sevgi ve muhabbetle..