- 589 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAYBOLAN YILLAR
KAYBOLAN YILLAR
Kaybolan yıllar… Hayatımızdaki en değerli en kıymetli kıldığımız şeydir kaybolan yıllarımız. Yapmak isteyipte yapamadığımız onca şey gizlidir kaybolan yıllarımızda. Kimimizin istediği oyuncak, kimimizin çocukluk arkadaşları, kimimizin oynadığı oyunlar, kimimizin yaptığı hatalar, kimimizin özür dilemesi gereken pişmanlık duyduğu kavgalar, kimimizin de özlemleri, sevinçleri, mutlulukları, korkuları… Hepsi hayat sürdüğü, yaşadığı yer kaybolan yıllarımızdır.
Hani derler ya ah o zamana geri dönebilsem de keşke şunu şöyle şöyle değiştirsem. Ama o değiştirmek istediğimiz iyi veya da kötü anımız artık kendisini bizim hayatlarımızın bir parçası olan kaybolan yıllara hapsetmiştir. Onları oradan çıkaracak anahtarda kalplerimizde gömülüp yok olmuştur. Arada bir kalplerimizi bir rahatsız eder. Kimine güzel anılarını hatırlatır. Kimilerimize de vicdan azabı çektirir.
Ah kaybolan yıllarım ah… Kaçımız bu cümleyi günlük tekrar tekrar söylemekte. Belki de hiçbirimiz. Herkes hayatından memnun mu? Kaybolan yıllarını kimse mi özlemiyor? Düzeltmek istediğimiz veya da yaşamak istediğimiz anılarımız aklımızda hiç mi zuhur etmiyor? Yaşlandık artık nerde o eski güzel günler deyip geçmişimizin güzel günlerinin üstünü örtüyoruz belki de. Kimimizde geçti gitti o olay deyip kalbinin vicdan azabını dindirmeye çalışıyordur herhalde. Ama o kaybolan yılları sevinçle, hüzünle geçirdiğimiz yılları kimse bir paçavra bez gibi hayatından atamıyor. Sadece atmaya çalıştığımızı sanıyoruz.
Özlemek, üzülmek, sevinmek, mutlu olmak, korkmak bu duyguları sadece şimdi mi yaşıyoruz? O zaman yaşadıklarımız bir hiç mi yoksa hayattan mı sayılmıyor? Onlar ne hiç nede hayattan sayılmıyor değil. Sadece biz saymıyoruz. Kimse kaybolan yıllarından kaçamaz. Aynı anıyı şimdi yaşadığımızı düşünsenize aklınıza hiç mi gelmez? Bıraksak hanginiz koşa koşa dönmezsiniz çocukluğunuza. Hiçbirinizi tutamayız bile.
Size nasihat vermek ne haddime elbet ama kaybolan yıllarınızı kafanızdan silemezsiniz. En iyisi onlarla yaşamayı bilmek daha kolaydır. İyi günler vesselam…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.