- 348 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YOK OLUŞA ADIM ADIM
Derler ya hani insan oglu çiğ süt emmişdir diye her geçen gün bunu daha iyi anlıyorum..sen insanlara iyi olursun ama gün gelir öyle bir şey olurki sadece bi tanesine daha iyi olmak istersin.. ve klasik bi sözün dediği gibi’bir yanlışın bütün doğrularını götürür’belki sadece bir göz yaşı için ona köpek olursun ama o bunu bilmez.daha doğrusu seni bilmez senin farkında bile olmaz..sen ona tek bir gözyaşın için bu dünyayı yakarım dersin ama onun için bir hiçsindir..sokaktan geçen insanların senin yanında daha fazla değeri olduğunu anlarsın gün gelince..işte en acıtan taraf budur seni yavaş yavaş öldüren.her yeni bir günün önceki gününden daha kötü olmasını sağlayan.kendi kendine belki şöyle bi yorumda bulunursun boşver be o sen yokken daha mutlu.Ama öyle olmuyo be kardeşim o gülüş varya o gülüş seni snden alır.o gülerken oluşan o yeşil gözlerindeki dışarı yansıyan mutluluk parıltısı işte o zaman kardeşim bu çileyi çekiceme çekin vurun beni dersin o acıyı yaşayacağıma..gelelim daha fazla acıtan bi konuya günün birinde sen artık ne yapacağını bilmez halde onu bekliyosun nerde olduğunun bir önemi yok belki bir kafe belki bir okul belki iş yeri belki bir hastane..uzun bekleyişin sonunda beklediğin o an geliyor.onu görünce ise ilk bi heyecan yaşıyosun sonra o heycan bi hayal kırıklığına ve en sonunda gerçek saf acıya gerçek nefrete dönüşüyo.YANINDA Bİ DALLAMA.önünden gözünün içine baka baka geçerlerken sen sadece izliyosun ve sadece acı dolu bakışlerın var..Yanında arkadaşın varsa teselli dolu sözcüklerle ‘boşver kardeşim sen daha iyilerine layıksin’gibi sözcüklerle o harabeliği toplamaya çalışır.ah be kardeşim bilmiyosun işte ben daha iyilerine layık değilim ben başkasını istemiyorum sadece o var benim için ben onun için köpek oldum be kardeşim onun sadece bir gözyaşından dolayı ben böyle oldum onun bi daha o güzel gözlerinden yaş akmasın diye böyle oldum..o andan sonra gidip içmeyi her tarafı dağıtmayı tüm nefretini kusmayı istersin ve bunu yaoarsında..ama sonunda kendini kaybetmeyi başlarsın içtikçe içer ama yinede bi boku unutamassın..sonra düşünmeye başlarsın nasıl unuturum diye ama onu bile beceremessin kardeşim.o it o piçç kururusu utanmadan gelir sana sorular sormaya başlar..Sende kendi kendine düşünürsün ulan orospu çocuğu madem onunla ilgili hiç bi şey bilmiyosun madem o güzel gözlerin nasıl güleceğini bilmiyosun ne işin var lan onun yanında şerefsiz..neyse sen yine kendini gururunu hiçe sayıp o mutlu güzel gözleri uzaktanda olsa görmek için o ite yardım edersin.Ama tabi herşeyi yapamican için o orospu çocuğu o güzel gözleri mutlu edip birer güneşe dönüştürmek yerine onları birer sise birer fırtınaya dönüştürmekten başka bi şey yapamaz.kardeşim işte sonucu görüyosun sen o gülümsemeyi görmek için kendinden kişiliğinden vazgeçiyosun ama o it napıyo önüne gelen mutluluğu geri tepiyo nerden nereye…küçük küçük duyumlar almaya başlıyosun yok araları şöyle yok araları böyle sevinsen ayrı sevinmesen ayrı dert sonuçta sen sevinince kız üzülüyor sen üzülsen kız mutlu oluyor işte böylede ne bok yiyeceğini bilemiyorsun.ben sana bunları anlatıyorum kardeşim ama sende muhakkak bana şunu diyondur ‘sanane lan pezevenk’hani demesende illa ki içinden geçiyodur.tabi sseninde demeye çalıştığın gibi ben bir bok yiyemiyorum zaten.aslında yiyorum o dallama kızdan özür dilemek için çiçek almaya gittiğinde yanında yine ben varım..bu sefer dediğini duyar gibiyim’allah belanı versin senin’diyosun ama iş bildiğin gibi değil işte oraya giderken o itin ona dokunan bütün parmaklarını kırmak için gidiyorum.Sesini duyar gibiyim’ha siktir lan’deyişin kulaklarımda çınlıyor gibi..dediğinde haklısın çünkü dallamaya çiçek alırken yardım etmekten başka bi bok yiyemedim.Ulan yazarken düşünüyorumda gülsem mi ağlasam mı bilemedim lan bende ne angut çıktım..bari yazının sonunu bitirebilirsem angut kuşu şiirini koyayım.Neyse siktir et şimdi bunları konuya geri dönelim.O piç çiçeği veriyor tabi o çiçeği verirken bende kafayı çekiyorum.ama it gibide merak edyorum şimdi yalan yokkk..iki üç gün falan geçiyo öğreniyorum ki kız affetmiş ulan ne boktan iş biz o mutlu olsun diye her bokumuzu ayaklar altına alıyoruz o kendini mutsuzluğa sürüklüyor..Bende boşveriyorum artık hiç bi şeyleri umrumda değil dicem ama bakma öyle dediğime içimden neler geçiyo bi bilsen..ben böyle kendi kendime hayaller kura kura unutmaya çalışıyorum falan bayağıda umursamamayı öğrendiğim sıralar tabi ben bunları öğreniyom ama ne zorluklarla biri çıkıyo boynuzlar çok yakışmış diyo biri çıkıyo başka şeyler diyo neyse fazla uzattım yine bunların ayrıldığını öğreniyorum.Ulan söylediklerini duyuyorum yine diyosun ‘baştan başladık amına koyayım’diye.yok hacı baştanı falan yok kıza gidip yüzsüz gibi sevgilisinden daha yeni ayrılmış’köpeğin olayım benimle mi çık’diyeyim.gerçi sen şimdi’yaparsın oğlum’ dersin ama yok birader yapmadım yani başta yapmadım aslında tam olarak yapmış sayılmam.dur sözümü kesme devam edeyim bunlar ayrılmış işte ben hiçbir şey yapmadığım zaman kıza bakıyorum her gördüğümde canı sıkkın üzgün falan daha fazla dayanamayıp soruyorum artık ne oldu diye..ilk önce kız bana güvenmiyo söylemiyo tabi sonradan öğreniyorum ki o orospu çocuğu kızı rahatsız ediyomuş bende bu arada o itle konuşmuyorum bana küstü şerefsiz.kardeşim dediğin cok doğru ne boktan hayatım varmış amına koyayım biz adama kızla çıkmaya başldığında küsmemişiz hala konuşmaya devam etmişiz herif sonra bize küşmüs utananmadan DALLAS gibi hayat amına koyayım.Neyse kız üzülüyoya tabi bakıyorum kız çok garipleşmeye başladı hiç yapmica şeyler yapıyo kendi kendine yazık ediyo tabi durur muyum amına koyayım hiç süpermenimya ben kendi kendime olaya gireyim diye düşünüp bide o itle barışmaya gidiyorum.Ama bi hareket falan yaparsa ecdadını sikicem o kafaylayım hani gerçi kıza bi şey daha yapsa yine sikecem ama neyse orasını boşver işte sonunda barışıyorum. dallama karşımda saygı duruşuna falan geçiyo.(tabi yine yalanlar yine kendini avutmacalar).Ben barışıyorum ne hikmetse ben barışınca aralarında sorun kapanıyo .Yine dövemedikkk.
Böyle günler gelip geçiyo ben kızdan uzak duruyorum en azından durmaya çalışıyorum falan bi gün denk geliyoruz arkadaş ortamı falan muhabbet ediiyoruz böyle bi günümüz geçiyo o an farkediyorum ki kızı çok özlemişim be nerdeyse önünde diz çöküp’güneşim ol sadece benim ol’dicem ama nerdeee onun öyle bi şeyi kabul etme olasılığı güneşle ayın çarpışması kadar imkansız pardon o daha akla yatkın daha olabilirlik ihtimali var.o günden sonra biraz daha samimi oluyoruz ama tabi onun istediği kadar.ben bu arada kendimi tutmaya çalışıyorum kendi kendime olmaz öyle şey falan diyorum ama kodumun aklı kabul etse bile siktiğimin kalbi kabul etmiyor lan işte.o kabul etmeyince bende yavaş yavaş daha samimi olmaya çalışıyorum ama şöyle bi sıkıntım var kafam o kadar karışık o kadar ne yapacağımı bilmiyorum ki ve o kadar yollu kızlara alışmışım ki o kızla nasıl konuşucağımı bilemiyorum onlarla o kızı aynı kefeye koyamam sonuçta.bi şekilde koydum gidiyo ben yavaş yavaş daha da kaybetmeye başladım.artık açık açık kendimi belli etmeye başladım sözlerimle belli ediyorum ama o anlamamazlıktan geldiği için devam etsem mi etmesem bilemiyorum.yine ben dayanamayıp konuşmaya başlayınca söz nasıl oraya geldi bilmiyorum ama’cesaretim yok’dedi.tabi ben bu lafı duyunca bir an ümitlendim acaba bir ihtimal var mı diye düşünmeye başladım.kafamda kurdum yıktım yeniden kurdum yeniden yıktım en sonunda bi gün tamamen anlamak için kendi kendime acı çektiğimi söyledim.Ama yine böyle boktan bir hayattan beklendiği gibi istenmeyen bir yanıt geldi öyle bir niyeti olmadığını söyledi.İşte kardeşim semi dinlemedik yine neler yaşıyoruz ama ne yapayım birader kodumun kalbi söz dinliyo mu????
Artık tamamen pes ettim salak salak etrafta dolanmaya mutluymuş taklidi yamaya başladım..bi şeylerle uğraşıp onu düşünmemeye çalışıyorum.Burdan gülüşlerinin sesini duyabiliyorum..neyse devam edeyim ben böyle takılırken o arada yeni tanıştığım birkaç abi vardı.Biraz kafam dağılsın diye onların yanına uğrayayım dedim.hep beraber oturduk taşak muhabbeti yapıyoruz amına kodumun konusu nerden açıldığını farketmeden bunlar başladı konuşmaya..işte bak sana uygun bir kız bulursan sakın kaçırma o şansı bir daha yakalayamassın hayatının fırsatını kaçırırsın falan dediler.bunlar konuşurken bende düşünüyorum bi taraftan.Allahtan kafa dağıtacaktık.Ben iyice kötü olmaya başlaadım ama onlara da farkettirmek istemedim tabi..bunlar hala devam ediyo bak aşık olacaksın eğer olursan sakın kendine bi şey yapma.Ulan hem öyle diyolar hem böyle..Söyle kardeşim şimdi bana ben napayım kendimi asayım mı keseyim mi?Senin söylemene fırsat kalmayacak anlaşılan….Neyse çıktım ordan gittim bi şişe votka aldım bi pakette marlboro aldım..İşte bi taraftan bu yazıyı yazıyorum bi taraftan içiyorum.Neyse kardeşim sana anlatacaklarım artık bitti.Sana şimdi olacakları da anlatayım merak etme son bi tane sigaramla bi kadeh içkim kaldı..Evin her yerini onun fotoğraflarıyla donattım.Son sigaramla içkimi içip onun gözlerine bakarak bu hayata veda edicem.Baştan anlaşalım bak sakın üzülme çünkü son arzuma kavuşuyorum onun o güzel gözellerine bakarak hayata veda edicem ayrıca o da mutlu öneli olan bu ikimizde istediğimiz şeylere kavuştuk.Yalnız senden son bir isteğim var tabi kabul edersen..Ona söyle hiçbir zaman üzülmesin bu hayat üzülmek için çok kısa.HEP O GÜZEL GÖZLERİ GÜNEŞ GİBİ PARLASIN..SAĞLICAKLA KAL KARDEŞİM.MUTLU OL………
NOT:MEKTUBUNU ZARFA KOYUP POSTA KUTUSUNA ATTI AYNEN DEDİĞİ GİBİ EVE GELİP SON SİGARASIYLA İÇKİSİNİ İÇTİ.EVİN HER YERİNDE O VARDI O YEŞİL GÖZLERİYLE YAPACAĞI ŞEYİ BEKLİYODU..SONUNDA ÇAKMAĞINI ÇIKARIP ETRAFINDAKİ EŞYALARI YAVAŞ YAVAŞ YAKTI.EV YAVAŞ YAVAŞ YANIYORDU ARTIK SIRA ONA GELDİ O YEŞİL GÖZLERE BAKARAK YANMAYA BAŞLADI.HİÇBİR FİZİKSEL ACI HİSSETMEDİ SADECE YANARKEN GÖZLERİNDE BİR DAMLA YAŞ VARDI SADECE BİR DAMLA YAŞ….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.