- 801 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
SEBEP BAŞKAYMIŞ MEĞER ( BİR KÜÇÜREK ÖYKÜ DE BENDEN )
Efendim, sitemizde iki değerli dost, minik öyküler yazma kampanyası başlattılar gibi. Evet...Kemnur mahlaslı arkadaşımız ile Nitem Tran Mahlaslı arkadaşlarım ‘’ Küçürek’’ öykü dedikleri ve gerçekten de oldukça hoş, esprili öyküler yazıyorlar.
Ben genelde uzun yazarım ama bir deneyeyim bakayım. Hem Kambersiz düğün olmaz di mi?
Haydi Bismillah.
************
Ümit, ‘’ Oğlum dudağını büzerek konuşan kadınlar yatakta fıtına gibi olurlar’’ Deyince Sami fısıltıyla cevap verdi: ‘’Hadi lan oradan . Ne yani şimdi bizim Ayten Hanım yatakta fırtına gibi mi? Baksana karı uçurtma çıtasından farksız. Bunun her tarafı fırtına olsa ne yazar.’’
Sami’nin itirazı üzerine Ümit konuşmaya devam etti. Bir taraftan iddiasını kanıtlamaya çalışıyor, öte taraftan kadınların konuşma şekilleri ve yatak performansları ile ilgili birifing veriyordu Sami’ye özel. Sami ise susmuştu o anda.
Ayten Hanım kara tahtaya çizdiği dik üçgenle ilgili olarak tam ’’ Bir dik üçgende hipotenüsün karesi diğer iki dik kenarın karesinin toplamına eşittir.’’ Demişti ki Ümit’in yine dersi dinlemeyip her zamanki gibi konuştuğunu fark etti.
Hışımla geri döndü.
-Üç yüz otuz üç Ümit ! Allah belanı versin e mi? ‘’Üç yüz otuz üç Ümit’’ Diye diye dudaklarım büzüştü senin yüzünden.
YORUMLAR
Hocam harikasınız Üçyüz üç ümit demekten dudağı büzüşmüş demekki Farkınız her alanda farkediliyor saygılarımla
sami biberoğulları
Bu arada sanırım sorunu hallettin. Seni tekrar sayfamda görmekten son derece mutlu oldum.
Selam ve sevgilerimle.
bekir odacı
ben de mi yazsam acaba bir küçürek öykü
:))) teşekkürler
saygılar Sami Hocam
sami biberoğulları
Bence mutlaka yazmalısınız.
Değerli hocam, resimdeki kadını fırtına mahallinde görmek istemezdim...:))
Siz bu türde de başarılısınız...
Bir küçürek öykü de benden; ekleyeceğim...
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Resimdeki hatunu bayağı bir onarım ve tadilattan geçirmek, bu arada sağlam bir bakıma almak lazım. Ondan sonra bir şeyler olabilir bence.)))))))
Selam ve sevgilerimle.
Tamam Sami ağabey artık üç saat beş saat yazmazsın! Bak Kemnur hocam da Nimet Hocamda beğendiler.
Yüreğin dert görmesin. Bekleyeceğiz artık kısa öykülerini.Uzunlara alışmıştık ama.
Selam ve saygıyla.
sami biberoğulları
Bence herkes bildiği işi yapsın. Küçürek öyküler bana göre değil. Haa ara sıra yazarım belki ama sık sık olmaz.
Selam ve sevgilerimle.
Fırtına ama sınfta..Kesin tebeşiri de fırlatmış olması gerekirdi. Aslında böyle tiplerde çok aramızda. Kendine göre teoriler üretip herkesin inanmasını bekleyen.
Selam ve saygılarımla Hocam.
sami biberoğulları
O yaşlardaki ergenlerin işi gücü zaten bu tip teoriler üretmektir.
Mesela 13 sene imam-hatip liselerinde öğretmenlik yaptım. Ümit'e benzer teorileri olan o günün ergeni bir sürü öğrencim içinde şu anda müftü olan bile var )))))
Su akıyor yatağını buluyor zamanla.
Selam ve sevgilerimle.
Sebep harbiden de başkaymış! Ümit, kendi yarattığı şeyin teorisini yazacaktı nerdeyse.
Yine işi mizaha döktün ye Sami Abi, aşk olsun. İyi de ettin. Mizah, en çok senin kalemine türü ne olursa olsun yakışıyor. Durdun durdun, bombayı patlattın.
Sağlıcakla,
sami biberoğulları
Sanırım daha devam ederim. Ama tabii ki çoğunlukla böyle mizah olur.
Beğenine sevindim.
Selam ve sevgilerimle.